کار زیاد باعث سکته مغزی می شود

کار زیاد باعث سکته مغزی می شود

لطفا در ادامه را کار زیاد باعث سکته مغزی می شود را ببینید.

کار زیاد باعث سکته مغزی می شود

کار زیاد باعث سکته مغزی می شود

یک مطالعه جدید ادعا می کند که میلیونها کارگری که در بسیاری از موارد اضافه کاری می کنند ممکن می باشد شانس شان برای سکته مغزی افزایش یابد.

دکتر میکا کیوی ماکی استاد اپیدمیولوژی کالج دانشگاهی لندن، ادعا کرد کار زیاد در ساعات طولانی خطر ابتلا به سکته مغزی ، بیماری عروق و قلبی را مقدار قابل توجهی بالا می برد و کارگران باید راهی برای جلوگیری از این خطر انجام دهند.

دکتر پل رایت ، دکتر مغز و اعصاب در دانشگاه نورث شور در نیویورک نیز اعلام کرد کسانی که کار های سخت و زیادی انجام می دهند باید بسیار حواسشان به خودشان باشد و حتما زمانی برای فعالیت بدنی داشته باشند ، رژیم غذایی مناسبی را در پیش بگیرند و مصرف الکل را کم و یا حذف کنند و خواب خوب در زمان و مقدار مناسبی داشته باشند.

اگر که شما نمی دانید که خطرات سکته قلبی برای شما چگونه می باشد به پزشک خود مراجعه کنید و از او در این زمینه مشورت بگیرید و به دستوراتش عمل کنید.

در طی این مطالعه که حدود ۸٫۵ سال توسط تیم دکتر کیوی ماکی انجام شد حدود ۶۰۰ هزار نفر از مردان و بانوان در کشور استرالیا ، ایالت متحده و اروپا تحت نظر گرفته شدند و سلامت آن ها مورد بررسی قرار گرفت.

در این مطالعه افرادی که در هفته بیش از ۵۵ ساعت کار کرده بودند ۱۳ درصد بیشتر دچار بیماری های قلبی و عروقی شدند نسبت به کسانی که در هفته ۳۵ ساعت تا ۴۰ ساعت به کار مشغول بودند.

تجزیه و تحلیل دومی نیز بر روی ۵۲۹ هزار مرد و زن به طور متوسط هفت سال انجام شد و نشان داد کسانی که در هفته ۵۵ ساعت یا بیشتر کار می کنند نسبت به دیگر افراد یک سوم بیشتر به سکته دچار می شوند .

این آزمایش نشان داد که ۴۰ ساعت کار در هفته مناسب می باشد و کسانی که بین ۴۱ تا ۴۸ ساعت در هفته کار می کنند ده درصد و کسانی که بیش از ۵۴ ساعت در هفته کار می کردند ۲۷ درصد خطر ابتلا به سکته قلبی افزایش می دهد و هرچه افراد بیشتر کار کنند این خطر نیز افزایش می یابد.

چرا ساعت های طولانی در کارخانه ، مغازه و یا دفتر، سلامت شما را به خطر می اندازد ؟ محققان به این نتیجه رسیدند که عدم فعالیت بدنی ، مصرف آشامیدنی بالاتر و سطح استرس بالاتر ممکن می باشد این پیامد را داشته باشد.

بسیاری از افراد ممکن می باشد نتواننت ساعات کاری خود را کاهش دهند به همین دلیل ما باید طرز فکر افراد را در مورد فعالیت بدنی عوض دهیم و آموزش های لازم را به آن ها بدهیم تا در سالمندی سلامت کافی داشته باشند و بتوانند زندگی سالمی بدون هیچ بیماری قلبی را ادامه دهند.

همچنین ، مطالعه نشان داد که مردم با ساعات کار طولانی تمایل به رفتن به دکتر برای ارزیابی خود ندارند این نیز باعث افزایش خطر این بیماری می باشد.

دکتر کیوی ماکی گفت که سیگار کشیدن نیز ۵۰ درصد خطر ابتلا به سکته مغزی را افزایش می دهد که علت آن به احتمال زیاد افزایش استرس در بدن خواهد بود.

The post کار زیاد باعث سکته مغزی می شود appeared first on آلامتو.

گردآوری و ویرایش : وبسایت پورتال ۱

با نظر دادن خود درباره پست کار زیاد باعث سکته مغزی می شود ما در جهت فعالیت بهتر وبسایت تشویق نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ نفسم تو عشق دلم تو سالار بحیرایی

دانلود آهنگ نفسم تو عشق دلم تو با ما باشید با ♫ دانلود اهنگ نفسم تو عشق دلم تو باید فقط بشی مال خودم تو با صدای سالار بحیرایی به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫ Download Old Music BY : Salar | Nafasam To With Text And 2 Quality …

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ فراز فلاحی تنها

دانلود آهنگ جدید فراز فلاحی تنها در این ساعت ♫ دانلود اهنگ تنها با صدای فراز فلاحی به همراه تکست و بهترین کیفیت آماده کرده ایم ♫ Download New Music BY : Faraz Fallahi | Tanha With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa موزیکفا • دانلود آهنگ …

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ وندار مر خوت

دانلود آهنگ جدید وندار مر خوت با موزیکفا همراه شوید با ♫ دانلود اهنگ مر خوت با صدای وندار به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫ Download New Music BY : Vandaar | Mar Khot With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa موزیکفا • دانلود آهنگ وندار …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا