کابوس تماشا اطفال و این پیامدها در بزرگسالی

  • به‌دست:
  • دسته‌بندی: اخبار

کابوس تماشا اطفال و این پیامدها در بزرگسالی

وبسایت تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه کابوس تماشا اطفال و این پیامدها در بزرگسالی را ببینید.

index.jpg89+

اگر فرزندتان مرتب کابوس می بیند بهتر هست مراقب باشید و از یک روانشناس کودک مشاوره بگیرید و سعی کنید از ابتلای وی به مشکلات روحی در بزرگسالی پیشگیری کنید چون کابوس تماشا در کودکی زمینه ساز برخی مشکلات روحی در افراد هست

کارشناسان هشدار می‌دهند از خواب بیدارشدن کودکان هنگام شب می‌تواند نشانه‌ای از ابتلای آنها به برخی بیماری‌های روانی باشد.

گفتنی هست بر اساس آمارها کودکان در حال حاضر کمتر از نسل های قبل از خود می‌خوابند اما بی‌خوابی و تماشا کابوس و خواب‌های آشفته در کودکان می‌تواند نشان دهنده ابتلای آنها به ‌اوتیسم، اضطراب، افسردگی و حتی بیماری‌ ‌اسکیزوفرنی باشد.

بررسی‌ها نشان می‌دهند مشاهده کابوس در دوران کودکی می‌تواند نشان دهنده شخصیت روانی آسیب‌پذیر و حتی بروز خود کشی در سالهای نوجوانی و بزرگسالی فرد باشد.

این نتایج حاصل تحقیقات محققان دانشگاه لندن در خصوص ارتباط خواب و ابتلا به انواع بیماری‌های روانی هست.

کارشناسان هشدار می‌دهند بی‌خوابی و بد خوابی در کودکان و خردسالان باید توسط والدین جدی گرفته شود زیرا در صورت وجود بیماری‌ روانی این اختلال در دوران قبل از بلوغ ظاهر می‌شود و می‌تواند روند درمان را با شکست و یا کندی مواجه کند.

بنابر تحقیقات هرچه بیماری روانی و ابتلای افراد به آن سریعتر شناسایی شود، درمان اثر ‌گذارتر ‌و موفقیت‌آمیزتر خواهد بود.

کودکانی که شب ها در خواب جیغ می‌زند و یا کابوس میبیند و یا ساعت خواب نامنظم دارند و یا کمتر از سایر کودکان در رده سنی خود می‌خوابند احتمال دارد به بیماری اسکیزوفرنی یا اختلال دوقطبی مبتلا باشند.

کارشناسان به والدین توصیه می‌کنند که علاوه بر ایجاد حس آرامش به کودک و مقابله با مشکلات استرس‌زا در کودکان در صورت ادامه یافتن مشکلات خواب کودک از مشاوره متخصصان بهره یگیرند.

کابوس تماشا اطفال و این پیامدها در بزرگسالی

منبع : وبسایت دکتر سلام

لطفا نظر خود را درباره کابوس تماشا اطفال و این پیامدها در بزرگسالی با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار
روحانی: اینکه بگویند سیاست خارجی بی فایده است و ما مشکلات را حل می کنیم، ممکن نیست

تلاش دولت این بود که امید را نسبت به آینده به وجود آورد و جلوی برخورد نظامی و جنگ را بگیرد و این کار را روزانه انجام داده است یعنی امروز و دیروز؛ لینک منبع- [عصرایران][فرارو] درمان های خانگی برای اختلالات قلبی و عروقی هفته آخر شهریور بیشترین تصادفات منجر …

اخبار
حضور «فروشنده‌های خاص» در بازار مسکن

مشاوران املاک از افزایش اندک تعداد فروشنده‌های پول لازم در بازار مسکن خبر می‌دهند. لینک منبع- [عصرایران][فرارو] (تصاویر) آخرین بزرگداشت هما روستا شریعتمداری دولت احمدی نژاد وقتی منحرف شد که به سمت اصلاح طلبان سوق پیدا کرد

اخبار
مهلت ثبت نام یارانه معیشتی تا ۳۰ دی ماه

ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی وزارت کار زمان ثبت نام را تا پایان دی ماه تمدید کرد. امروز سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی از تمدید مهلت ثبت درخواست در سامانه معیشتی hemayat.mcls.gov.ir برای سرپرستان خانواری که در لیست یارانه‌بگیران نقدی نیستند؛ اما متقاضی دریافت بسته معیشتی هستند …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا