چگونه پس زمینه صفحه Login در ویندوز ۱۰ را تغییر دادن دهیم

چگونه پس زمینه صفحه Login در ویندوز ۱۰ را تغییر دادن دهیم

لطفا در ادامه را چگونه پس زمینه صفحه Login در ویندوز ۱۰ را تغییر دادن دهیم را ببینید.

همان طور که میدانید ویندوز ۱۰ دارای دو صفحه Lock Screen و Login Screen میباشد. اگر شما هم بر روی ویندوز خود رمز عبوری قرار داده باشید مطمئنا برای دسترسی به دستکتاپ خود باید از این صفحه رمز خود را وارد کنید. در ویندوز ۱۰ امکان تعویض پس زمینه Lock Screen به سادگی امکان پذیر می باشد اما این کار برای صفحه Login چندان راحت نیست. به صورت پیش فرض پس زمینه Hero برای صفحه Login در نظر گرفته شده که عکسبرداری آن نیز توسط مایکروسافت بسیار جالب بود. در ویندوز مسیر مستقیمی برای این کار در نظر گرفته نشده و حتی در رجیستری نیز دسترسی برای این قسمت در نظر گرفته نشده می باشد. برای تغییر دادن پس زمینه این قسمت باید از نرم افزارهای جانبی مانند Windows 10 Login Screen Background Changer استفاده کنید.

در ادامه آموزش با گویا آی تی همراه باشید

چند نمونه آپدیت از این برنامه منتشر شده می باشد که به نظر میرسد که در آپدیت ۲۵ آگوست ۲۰۱۵ تمام مشکلات بر طرف شده می باشد.

پس از نصب برنامه آن را توسط Administrator اجرا کنید. به کمک این برنامه قادر خواهید بود تصویر یا رنگ خاصی را به عنوان پس زمینه در نظر بگیرید. این نکته را بیاد داشته باشید که پیش از آن تصویر را در محلی غیر از دسکتاپ ذخیره کنید.

اگر میخواهید تصویری را به عنوان پس زمینه انتخاب کنید پس از اجرای برنامه بر روی Brows for an image کلیک کنید. در غیر این صورت برای انتخاب رنگ خالص گزینه Choose a color را انتخاب کنید. برنامه به شما اجازه میدهد تا پیش نمایشی از اتفاقاتی که رخ خواهد داد، داشته باشید. در صورتی که از تغییرات راضی بودید با کلیک بر روی دکمه Change Background این تغییرات اعمال کنید.

W10-Logon-BG-Changer win10-login-screen

ظاهرا این برنامه مشکل خاصی ندارد اما هنوز در برخی موارد نواقصی دارد. به نظر برسد استفاده از این برنامه کمی ریسک به نظر برسد اما برای کسانی که واقعا از این پس زمینه خسته شده اند را حل مناسبی می باشد. فعلا تنها ایرادی که به نظر رسیده کاهش سرعت حرکت Lock Screen می باشد.

منبع:Addictivetips

گردآوری و ویرایش : پورتال پورتال ۱

با نظر دادن خود درباره پست چگونه پس زمینه صفحه Login در ویندوز ۱۰ را تغییر دادن دهیم ما در جهت فعالیت بهتر پورتال تشویق نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ نفسم تو عشق دلم تو سالار بحیرایی

دانلود آهنگ نفسم تو عشق دلم تو با ما باشید با ♫ دانلود اهنگ نفسم تو عشق دلم تو باید فقط بشی مال خودم تو با صدای سالار بحیرایی به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫ Download Old Music BY : Salar | Nafasam To With Text And 2 Quality …

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ فراز فلاحی تنها

دانلود آهنگ جدید فراز فلاحی تنها در این ساعت ♫ دانلود اهنگ تنها با صدای فراز فلاحی به همراه تکست و بهترین کیفیت آماده کرده ایم ♫ Download New Music BY : Faraz Fallahi | Tanha With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa موزیکفا • دانلود آهنگ …

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ وندار مر خوت

دانلود آهنگ جدید وندار مر خوت با موزیکفا همراه شوید با ♫ دانلود اهنگ مر خوت با صدای وندار به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫ Download New Music BY : Vandaar | Mar Khot With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa موزیکفا • دانلود آهنگ وندار …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا