چگونه بیشتر از ۱۰۰ سال زندگی کنیم؟

چگونه بیشتر از ۱۰۰ سال زندگی کنیم؟

لطفا در ادامه را چگونه بیشتر از ۱۰۰ سال زندگی کنیم؟ را ببینید.

راز عمر طولانی از زبان افراد بالای 100 سال

راز عمر طولانی از زبان افراد بالای 100 سال

بسیاری از اوقات مساله جاودانگی و داشتن جوانی دائمی، ذهن افراد از دانشمندان، پزشکان، داستان نویسان و فلاسفه گرفته تا افراد عادی را به خود مشغول می کند.

به گزارش پایگاه سرگرمی شبکه العالم، هرچند هیچیک تاکنون نتوانسته اند به نتیجه ای در این باره دست یابند اما درعین حال کوشیده اند رمز و راز طولانی بودن عمر برخی انسانها نسبت به دیگران را کشف و راههای طولانی تر شدن عمر را بیابند.

درحالی که برخی تحقیقات راز طولانی بودن عمر انسان را به رژیم غذایی درست، پرهیز از برخی اقدام های آسیب رسان به سلامت، انجام تمرین های ورزشی و آرامش روحی دانسته اند اما برخی افراد سالخورده بالای ۱۰۰ سال، دیدگاههای متفاوتی در این زمینه دارند.

مدارا کردن:

خانم گیرتیتود ویفر ۱۱۶ ساله، راز طولانی بودن عمر را در مدارا کردن می داند.

ویفر گفت:

با مردم درست برخورد کن و همانگونه که دوست داری با تو مدارا کنند، تو نیز با آنها مدارا کن.

به گفته ویفر، خودداری از نوشیدن الکل یا نکشیدن سیگار و خواب کافی از دلایل عدم ابتلای وی به بیماریهای مزمن می باشد.

حذف مردان از زندگی:

برخی افراد دلائل عجیب تری دارند که طولانی بودن عمر خود را به آن نسبت می دهند. جسی گالان یکی از این افراد می باشد که ۱۰۹ سال سن دارد و ازدواج نکرده می باشد. او دلیل زندگی طولانی خود را عدم ارتباط با مردان می داند زیرا معقتد می باشد که مردان، دلیل همه مشکلات هستند.

آرایش نکردن:

ادلینا دومینگز ۱۱۴سال دارد و طی دوره زندگی اش به دارو و بیمارستان نیازی پیدا نکرده می باشد. به گفت وی، افزون بر نخوردن الکل و نکشیدن سیگار، آرایش نکردن نیز در طول عمر وی موثر بوده می باشد.

جشن روزانه:

روث کوبین ۱۰۳ ساله می باشد. کوبین گفت که شعار وی در طول زندگی، برپایی جشن روزانه و بی توجهی به تقویم و تاریخ بوده می باشد. وی هنوز وزنه برداری و ورزش را دنبال می کند.

زیاد پیاده روی می کنم:

اما دلیل طولانی بودن عمر از زبان جرج بوگیس چیز دیگری می باشد. او در جنگ جهانی دوم خدمت کرد و ۱۰۳ سال عمر دارد. بوگیس گفت: دلیل طولانی بودن عمر من تا حد زیادی پیاده روی و نبستن کمربند در صندلی خودرو می باشد.

شانس:

پل مارکس ۱۰۱ ساله درباره طولانی بودن عمر معتقد می باشد: نخست باید دارای ژن های خوبی باشید و دوم اینکه خیلی خوش شانس باشی تا ۱۰۰ سال عمر کنید. سوم اینکه تلاش نکنید که فقط هر چیز بهداشتی را بخورید. راز طولانی بودن عمر در میل کردن بستنی می باشد.

سوشی:

میساو اوکاوا ۱۱۷ ساله راز طولانی بودن عمر خود را رژیم غذایی سرشار از سوشی و هشت ساعت خواب روزانه و دراز کشیدن می داند.

در ژاپن بیش از ۵۰ هزار نفر بالای صد سال زندگی می کنند و غالبا این مساله را به رژیم کم چرب و سرشار از سوشی و ماهی ژاپنی ها می دانند.

سوشی خوراکی برنجی در آشپزی ژاپنی و آمیزه ای می باشد از برنج پختهٔ ژاپنی با چاشنی سرکه، چندین گونه خوراک دریایی (بیشتر خام)، سبزیجات و تخم مرغ که به صورت سرد خورده می شود.

The post چگونه بیشتر از ۱۰۰ سال زندگی کنیم؟ appeared first on آلامتو.

گردآوری و ویرایش : وبسایت پورتال ۱

با نظر دادن خود درباره پست چگونه بیشتر از ۱۰۰ سال زندگی کنیم؟ ما در جهت فعالیت بهتر وبسایت تشویق نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ نفسم تو عشق دلم تو سالار بحیرایی

دانلود آهنگ نفسم تو عشق دلم تو با ما باشید با ♫ دانلود اهنگ نفسم تو عشق دلم تو باید فقط بشی مال خودم تو با صدای سالار بحیرایی به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫ Download Old Music BY : Salar | Nafasam To With Text And 2 Quality …

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ فراز فلاحی تنها

دانلود آهنگ جدید فراز فلاحی تنها در این ساعت ♫ دانلود اهنگ تنها با صدای فراز فلاحی به همراه تکست و بهترین کیفیت آماده کرده ایم ♫ Download New Music BY : Faraz Fallahi | Tanha With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa موزیکفا • دانلود آهنگ …

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ وندار مر خوت

دانلود آهنگ جدید وندار مر خوت با موزیکفا همراه شوید با ♫ دانلود اهنگ مر خوت با صدای وندار به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫ Download New Music BY : Vandaar | Mar Khot With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa موزیکفا • دانلود آهنگ وندار …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا