چهره اوباما خودکاری شد

چهره اوباما خودکاری شد

اسکار اوکونو، هنرمند اهل نیجریه که از خودکار برای نقاشی استفاده می کند تازه ترین اثرش را به پرتره باراک اوباما رئیس جمهوری آمریکا اختصاص داده هست

اخبار گوناگون ، چهره اوباما خودکاری شد: اسکار اوکونو، هنرمند اهل نیجریه که از خودکار برای نقاشی استفاده می کند تازه ترین اثرش را به پرتره باراک اوباما رئیس جمهوری آمریکا اختصاص داده هست.

اوباما،چهره،نقاشی


به گزارش پورتال یک به نقل از خبرگذاران جوان، وی اولین هنرمندی نیست که با خودکار نقاشی می کند. این شیوه نقاشی از اوایل دهه چهل میلادی وجود داشته هست. هنرمند ۲۲ساله می گوید که تماشا کسانی که قبلا با خودکار نقاشی می کشیدند، او را به سمت این نوع نقاشی کشانده هست.

 
وی در این باره گفت: چیزی که بیش از هر چیز دیگر مرا ترغیب به این نوع نقاشی کرد، تماشا افراد دیگری بود که با خودکار نقاشی می کردند. هنرمندانی هستند که ابزار حرفه ای ندارند، اما اطرافشان را دیدن می کنند و با هر چیزی که در دسترسشان هست نقاشی کرده و آثاری خلق می کنند که حسادت صاحبان ابزارهای حرفه ای را برمی انگیزد.
 
اسکار در سنین نوجوانی متوجه علاقه خود به نقاشی شد اما مهارت لازم برای نقاشی با خودکار را خیلی بعد از شروع کار نقاشی کسب کرد. او پیش از آن که قلم روی کاغذ ببرد حداقل بمدت دو روز، تصویر موضوع نقاشی‌اش را بررسی می کند.
 
وی ادامه داد: بعد از این که عکس مرجعم را انتخاب کردم، دو روز آن را بررسی می کنم. اگر عکس مربوط به موسیقیدانی باشد به موسیقیش گوش می دهم تا برای نقاشی الهام بگیرم و بتوانم با موضوع نقاشی ارتباط برقرار کنم.
 
اسکار اوکونو تاکنون چهره چندین شخصیت سرشناس از جمله مورگان فریمن هنرپیشه آمریکایی، چینوا آچبه نویسنده نیجریایی و ریحانا خواننده سرشناس پاپ را کشیده هست. او سال آینده نمایشگاهی از آثارش برگزار خواهد کرد.

چهره اوباما خودکاری شد

تهیه و گردآوری : گروه پورتال ۱

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ نفسم تو عشق دلم تو سالار بحیرایی

دانلود آهنگ نفسم تو عشق دلم تو با ما باشید با ♫ دانلود اهنگ نفسم تو عشق دلم تو باید فقط بشی مال خودم تو با صدای سالار بحیرایی به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫ Download Old Music BY : Salar | Nafasam To With Text And 2 Quality …

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ فراز فلاحی تنها

دانلود آهنگ جدید فراز فلاحی تنها در این ساعت ♫ دانلود اهنگ تنها با صدای فراز فلاحی به همراه تکست و بهترین کیفیت آماده کرده ایم ♫ Download New Music BY : Faraz Fallahi | Tanha With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa موزیکفا • دانلود آهنگ …

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ وندار مر خوت

دانلود آهنگ جدید وندار مر خوت با موزیکفا همراه شوید با ♫ دانلود اهنگ مر خوت با صدای وندار به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫ Download New Music BY : Vandaar | Mar Khot With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa موزیکفا • دانلود آهنگ وندار …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا