پیشگیری ازسرطان با ریواس

  • به‌دست:
  • دسته‌بندی: اخبار

پیشگیری ازسرطان با ریواس

پورتال تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه پیشگیری ازسرطان با ریواس را ببینید.

rhubarb-fb

با مصرف ریواس می توانید از بروز سرطان در بدنتان پیشگیری کنید و از بدنتان در برابر انواع سرطان ها دفاع کنید، این گیاه بسیار پرفایده حاوی موادی ضدسرطانی می باشد که بدون هیچ گونه عوارضی می تواند سلولهای سرطانی را از یبن ببرد

نتیجه یک مطالعه نشان می دهد که مولفه نارنجی رنگ موجود در ریواس باعث از بین بردن سلول های تومور می شود.

این ماده که پاریتین (Parietin) خوانده می شود، می تواند سلول های سرطان خون، ریه و تومورها در سر و گردن را از بین ببرد و در عین حال به سلول های سالم آسیبی نزند.
اهمیت تازه ترین یافته محققان در این می باشد که بسیاری از عوارض جانبی ناتوان کننده شیمی درمانی از تهوع گرفته تا ریزش مو، بر اثر آسیب به سلول های سالم ایجاد می شود.
به گزارش پایگاه اینترنتی دیلی میل، محققان آمریکایی حین جستجوی مواد شیمیایی مسدود کننده پروتیینی به اسم ۶PGD که به رشد برخی سرطان ها کمک می کند، موفق به کشف پاریتین شدند.
این پژوهشگران در محیط آزمایشگاه نشان دادند که پاریتین سلول های بیمار را که از یک بیمار مبتلا به سرطان مزمن خون گرفته شده بود، از بین می برد.
براساس نتایج این مطالعه که در مجله Nature Cell Biology reports منتشر شده می باشد، پاریتین پس از ۴۸ ساعت نیمی از سلول های سرطانی را از بین می برد.
محققان دانشگاه اموری در آتلانتا همچنین نشان دادند که امکان تبدیل مواد شیمیایی پاریتین به یک ترکیب قدرتمند وجود دارد.
این دارو رشد تومورهای در حال رشد در بدن موش ها را که از سلول های انسانی ساخته شده بودند، کند کرد.
با این حال، محققان می گویند که به مطالعات بیشتری نیاز می باشد تا بتوان تایید کرد که استفاده از داروهای پایه ریواسی عوارض جانبی به دنبال ندارند.
ایرنا

پیشگیری ازسرطان با ریواس

منبع : پورتال دکتر سلام

لطفا نظر خود را درباره پیشگیری ازسرطان با ریواس با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار
روحانی: اینکه بگویند سیاست خارجی بی فایده است و ما مشکلات را حل می کنیم، ممکن نیست

تلاش دولت این بود که امید را نسبت به آینده به وجود آورد و جلوی برخورد نظامی و جنگ را بگیرد و این کار را روزانه انجام داده است یعنی امروز و دیروز؛ لینک منبع- [عصرایران][فرارو] عوض رسمی ساعت کشور از امشب شهادت ۱۵ یمنی در دو انفجار انتحاری در …

اخبار
حضور «فروشنده‌های خاص» در بازار مسکن

مشاوران املاک از افزایش اندک تعداد فروشنده‌های پول لازم در بازار مسکن خبر می‌دهند. لینک منبع- [عصرایران][فرارو] مرکز اسناد انقلاب اسلامی منتشر کرد پرونده مرور تاریخی اقدامات شورای امنیت سازمان ملل متحد حضور پنج وزیر کابینه در کمیسیون‌های صنایع، عمران و کشاورزی

اخبار
مهلت ثبت نام یارانه معیشتی تا ۳۰ دی ماه

ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی وزارت کار زمان ثبت نام را تا پایان دی ماه تمدید کرد. امروز سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی از تمدید مهلت ثبت درخواست در سامانه معیشتی hemayat.mcls.gov.ir برای سرپرستان خانواری که در لیست یارانه‌بگیران نقدی نیستند؛ اما متقاضی دریافت بسته معیشتی هستند …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا