پیشنهادهای متخصصین طب سنتی برای سکسکه

  • به‌دست:
  • دسته‌بندی: اخبار

پیشنهادهای متخصصین طب سنتی برای سکسکه

وبسایت تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه پیشنهادهای متخصصین طب سنتی برای سکسکه را ببینید.

Header-Easy-Hiccup-Cures-That-Work-e1426914263793

برای رفع سکسکه به سراغ طب سنتی آمده ایم و به راههای درمانی از نظر این طب روی آورده ایم و می خواهیم از آن کمک بگیریم متخصصین این طب چه راههایی برای رفع سکسکه ناگهانی پیشنهاد می دهند و درمان آن ها برای اطفال و بزرگسالان متفاوت می باشد یا خیر؟

یک متخصص طب سنتی تدابیر رفع سکسکه از دیدگاه طب سنتی را تشریح کرد.
غلامرضا کردافشاری متخصص طب سنتی درباره سکسکه اظهار داشت: سکسکه‌ عبارت‌ می باشد‌ از انقباضات‌ ناخودآگاه‌ و مکرر عضله‌ دیافراگم‌ که تحریک دیافراگم موجب می‌شود که هوا خارج شود.
به‌گفته وی عوامل زیادی در بروز سکسکه نقش دارند, برخی از سکسکه‌ها گذرا و برخی طولانی هستند که سکسکه از نوع گذرا ممکن می باشد که چند دقیقه بیشتر طول نکشد ولی سکسکه طولانی ممکن می باشد چند روز طول کشد.
این متخصص طب سنتی ادامه داد: طول کشیدن سکسکه علامت خوبی نیست و باید سریع اقدام به درمان کرد و در بسیاری از مواقع با تقویت معده سکسکه از بین می‌رود. کردافشاری بیان داشت: در برخی مواقع اختلالات دهانه معده, غلبه سردی یا غلبه گرمی یا غلبه خشکی یا غلبه تری در معده عامل سکسکه می باشد.
وی افزود: اگر سکسکه از سردی بیش از حد معده یا تجمع بلغم در معده باشد که این نوع سکسکه بیشتر در بچه‌ها و سالمندان رخ می‌دهد. این متخصص طب سنتی اضافه کرد: خیلی از افراد با میل کردن ترشی یا فلفل ممکن می باشد دچار سکسکه شوند که با قی کردن یعنی استفراغ عمدی سکسکه برطرف می‌شود. کردافشاری گفت: سردی و رطوبت معده موجب بروز بادها و نفخ در افراد می‌شود که در بسیاری از مواقع در این افراد سکسکه رخ می‌دهد، همچنین سنگینی معده و مصرف غذاهای سنگین خود دلیلی بر بروز سکسکه می باشد.
وی بیان داشت: برخی مواقع با میل کردن آب و نفس عمیق کشیدن خود در رفع سکسکه مفید می باشد. مصرف دمنوش هل نیز به تقویت معده کمک می‌کند، همان‌طور که تقویت معده مانع بروز بسیاری از سکسکه‌ها می‌شود.

تسنیم

پیشنهادهای متخصصین طب سنتی برای سکسکه

منبع : وبسایت دکتر سلام

لطفا نظر خود را درباره پیشنهادهای متخصصین طب سنتی برای سکسکه با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار
روحانی: اینکه بگویند سیاست خارجی بی فایده است و ما مشکلات را حل می کنیم، ممکن نیست

تلاش دولت این بود که امید را نسبت به آینده به وجود آورد و جلوی برخورد نظامی و جنگ را بگیرد و این کار را روزانه انجام داده است یعنی امروز و دیروز؛ لینک منبع- [عصرایران][فرارو] کوفته ازمیر بدون گلوتن چگونه از ضعیف شدن حافظه پیشگیری کنیم

اخبار
حضور «فروشنده‌های خاص» در بازار مسکن

مشاوران املاک از افزایش اندک تعداد فروشنده‌های پول لازم در بازار مسکن خبر می‌دهند. لینک منبع- [عصرایران][فرارو] بخور نخورها برای رگ های بدن از خواص سرکه سیب برای پوستتان چه می دانید؟

اخبار
مهلت ثبت نام یارانه معیشتی تا ۳۰ دی ماه

ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی وزارت کار زمان ثبت نام را تا پایان دی ماه تمدید کرد. امروز سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی از تمدید مهلت ثبت درخواست در سامانه معیشتی hemayat.mcls.gov.ir برای سرپرستان خانواری که در لیست یارانه‌بگیران نقدی نیستند؛ اما متقاضی دریافت بسته معیشتی هستند …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا