پیام مدیرعامل بانک رفاه به مناسبت عید غدیر خم

پیام مدیرعامل بانک رفاه به مناسبت عید غدیر خم

پیام مدیرعامل بانک رفاه به مناسبت عید غدیر خمپورتال ۱علی صدقی مدیرعامل بانک رفاه کارگران در پیامی فرا رسیدن عید سعید غدیرخم را تبریک گفت.

به گزارش گروه بانک و بیمه پورتال ۱، متن پیام به این شرح می باشد:

فرا رسیدن عیدسعید غدیرخم تجلیگاه شکوفاشدن غنچه های ولایت و رحمت از گلزار معرفت و میعادگاه عاشقان امامت و عدالت ، اسوه حکمت و عزت ، فخر دو عالم، مولای متقیان علی (ع) بر شما تهنیت باد .

سالها از واقعه حجه الوداع می گذرد ، آن روز نبی مکرم اسلام جماعت کثیر مسلمین را فرا خواند تا چراغ هدایت آنان را به دست پرهیزگارترین بنی نوع بشر بسپارد . مردم آمده بودند تا برگزیده اسوه تقوی و دینداری را بشناسند .

پیغمبر اسلام آنروز گوهر صیقل یافته تعبد ، عصاره فرهیخته کائنات و فخر دو عالم مولای متقیان علی (ع) را که شایسته ولایت بود را به مردم معرفی نمود . حضرت رسول غنای فکری و فرهنگی جامعه اسلامی را در آیینه مالامال از حقیقت علی (ع) سردار عدالت و عزت و تجسم عینی شهامت و معرفت متبلور دید و بدینسان حجت را بر بندگان خدا تمام نمود .

در این برهه بر ما که خود را از رهروان طریق عدل علوی دانسته و مساوات و عدالت را پیش شرط اساسی توسعه و تعالی در همه ابعاد و زمینه ها می دانیم قرار گرفتن در محور ولایت، فرض محتوم و بهره مندی از محفوظات گرانسنگ دین مبین اسلام بستری مهیا برای توفیق در همه ابعاد زندگی می باشد . بر ماست که از غدیر خم به عنوان مرکز ثقل شکل گیری اندیشه ولایت و نقطه تکوین شجره طیبه امامت به عنوان حبل المتین تولی به ذات اقدس الهی و تبری از هر آنچه زائیده نفاق و شالوده تفرقه می باشد، درس پایداری بیاموزیم و سرلوحه امور خود قرار دهیم .

ضمن تبریک این عید بزرگ، امیدوارم خداوند متعال شایستگی درک همه ابعاد این واقعه عظیم را به ما ارزانی دارد وهمواره توفیق داشته باشیم از آیینه غدیر برای اعتلای همه جانبه کشور و ارتقای فرهنگ وحدت، درس ولایتمداری بیاموزیم.

پیام مدیرعامل بانک رفاه به مناسبت عید غدیر خم

منبع : پول نیوز

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار
روحانی: اینکه بگویند سیاست خارجی بی فایده است و ما مشکلات را حل می کنیم، ممکن نیست

تلاش دولت این بود که امید را نسبت به آینده به وجود آورد و جلوی برخورد نظامی و جنگ را بگیرد و این کار را روزانه انجام داده است یعنی امروز و دیروز؛ لینک منبع- [عصرایران][فرارو] چگونه می توان از پوست موز استفاده کرد؟ تصاویر/ نانوایی تکفیری ها

اخبار
حضور «فروشنده‌های خاص» در بازار مسکن

مشاوران املاک از افزایش اندک تعداد فروشنده‌های پول لازم در بازار مسکن خبر می‌دهند. لینک منبع- [عصرایران][فرارو] روز خروش مردم فلسطین برای مسجدالاقصی ۳ نظامی صهیونیست مجروح شدند عراق قبل از اغزا جنگ چه عملیات هایی انجام داد

اخبار
مهلت ثبت نام یارانه معیشتی تا ۳۰ دی ماه

ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی وزارت کار زمان ثبت نام را تا پایان دی ماه تمدید کرد. امروز سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی از تمدید مهلت ثبت درخواست در سامانه معیشتی hemayat.mcls.gov.ir برای سرپرستان خانواری که در لیست یارانه‌بگیران نقدی نیستند؛ اما متقاضی دریافت بسته معیشتی هستند …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا