پیامدهای دید مثبت داشتن در زندگی

  • به‌دست:
  • دسته‌بندی: اخبار

پیامدهای دید مثبت داشتن در زندگی

وبسایت تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه پیامدهای دید مثبت داشتن در زندگی را ببینید.

 happyier

 این را بدانید مغز افراد خوش بین همیشه فعال تر از مغز دیگر افراد می باشد و این عارضه می تواند در موفقیت آنان نقش بسزایی داشته باشد و مسیر زندگی آنان را تغییر دادن دهد بهتر می باشد جزو این افراد یاشید و همیشه با دید مثبت جلو بروید!

در تحقیقی که توسط محققان دانشگاه آکسفورد انجام شد، آنها دریافتند که مسیرهای مغزی فعال در افراد دارای سبک زندگی خلاقانه و مثبت نسبت به افرادی که دارای دید منفی به زندگی هستند، تفاوت‌های معناداری دارند.

محققان تماشا کردند که در مغز هر کدام از افراد تحت مطالعه، نقشه بیش از ۲۰۰ قسمت عملکردی مغز تفاوت معناداری وجود دارد و سپس به بررسی ارتباطات این نواحی با یکدیگر پرداختند.

در این تحقیق دانشمندان نشان دادند که ارتباط قوی بین فعالیت نواحی ویژه‌ای از مغز با فعالیت‌های رفتاری و اجتماعی افراد تحت مطالعه وجود داشت؛ بهترین نمره از بررسی این ارتباطات مغزی مربوط به افرادی می باشد که رویای بهترشدن و مثبت‌اندیشیدن داشتند و واژگان، رضایت زندگی، دستمزد و سال‌های مدرسه در به‌دست آورن این احساسات دخیل بود.

از سوی دیگر در بدترین وضعیت این ارتباطات مغزی، افراد سابقه عصبانیت، قانون‌شکنی، استفاده از مواد مخدر و وضعیت خواب ضعیف داشتند.

نتایج این تحقیقات در «Nature Neuroscience» به چاپ رسیده می باشد.

به گزارش ایسنا،

پیامدهای دید مثبت داشتن در زندگی

منبع : وبسایت دکتر سلام

لطفا نظر خود را درباره پیامدهای دید مثبت داشتن در زندگی با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار
روحانی: اینکه بگویند سیاست خارجی بی فایده است و ما مشکلات را حل می کنیم، ممکن نیست

تلاش دولت این بود که امید را نسبت به آینده به وجود آورد و جلوی برخورد نظامی و جنگ را بگیرد و این کار را روزانه انجام داده است یعنی امروز و دیروز؛ لینک منبع- [عصرایران][فرارو] واردات ۲۵ هزار میلیارد تومانی ۴ قلم کالا استخدام در شرکت تولیدی صنعتی وزین …

اخبار
حضور «فروشنده‌های خاص» در بازار مسکن

مشاوران املاک از افزایش اندک تعداد فروشنده‌های پول لازم در بازار مسکن خبر می‌دهند. لینک منبع- [عصرایران][فرارو] چگونه باید تغذیه مناسب یبوست را درمان کنیم؟ امار جانباختگان سیل دیشب تهران به ۶ نفر رسید

اخبار
مهلت ثبت نام یارانه معیشتی تا ۳۰ دی ماه

ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی وزارت کار زمان ثبت نام را تا پایان دی ماه تمدید کرد. امروز سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی از تمدید مهلت ثبت درخواست در سامانه معیشتی hemayat.mcls.gov.ir برای سرپرستان خانواری که در لیست یارانه‌بگیران نقدی نیستند؛ اما متقاضی دریافت بسته معیشتی هستند …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا