پوشاک شاخص آقایان(+عکس)

پوشاک شاخص آقایان(+عکس)

طرح های جدید، برندهای مختلف و تغییراتی که نمی توان برای آن پایانی را متصور شد، موجب شده تا این حوزه علاوه بر رویکرد مالی، زمینه خلاقیت و ماجراجویی های ذهنی طراحان و تولیدکنندگان را نیز فراهم کند.

پورتال ۱، سمیه علی‌اصغری  پوشاک یکی از فعال ترین صنایع تولیدی جهان را به خود اختصاص داده هست. طرح های جدید، برندهای مختلف و تغییراتی که نمی توان برای آن پایانی را متصور شد، موجب شده تا این حوزه علاوه بر رویکرد مالی، زمینه خلاقیت و ماجراجویی های ذهنی طراحان و تولیدکنندگان را نیز فراهم کند. از این رو می توانیم صنعت پوشاک را به نوعی صنعت مد نیز بنامیم زیرا هر چیزی که تولید و به اصطلاح پوشیده می شود حاصل خلاقیت و مهارت های طراح و تولیدکننده آن هست و سبکی در پوشش محسوب می شود.

در این میان برای آنان که علاقه خاصی به شیک پوشی دارند، آشنایی با برترین برندهای پوشاک آقایان در سال ۲۰۱۵ جذابیت های خاص خود را دارد. البته باید توجه داشت منظور از برندهای مخصوص آقایان آن گروه از محصولاتی هست که دارای تولید انبوه بوده و استفاده از آن برای سطح گسترده تری از مخاطبان امکانپذیر هست نه برندهای فوق لوکس و بسیار خاص که ارائه آنها صرفا به نمایش های مد و سالن های سر شناس محدود می شود.

آکریلیک

برندی هست که در زمینه فروش آنلاین نیز فعالیت های چشمگیری دارد. طراحی ویژه نسل جوان یکی از دلایل اصلی پرمخاطب بودن محصولات آکریلیک هست. آکریلیک توجه خاصی به سبک وینتیج دارد.

کلوین کلاین

یا همان سی کی سر شناس در واقع خانه مد آمریکایی هست که با انواع محصولات جذاب خود میلیون ها هوادار دارد. شعبه مرکزی این کمپانی در منهتن(نیویورک) قرار دارد.

آرمانی

شرکت طراحی مد و لباس ایتالیایی هست که در سال ۱۹۷۵ توسط جورجیو آرمانی تاسیس شده و محصولات متنوع آن کلاس خاصی در دنیای پوشاک و لوازم جانبی دارند.

دیزل

دیگر شرکت طراحی مد از ایتالیا هست. این برند با لوگوی خاص خود به شدت در میان جوانان شاخص هست.

سی ال اس سی

یکی از برترین ها طراحی و تولید پوشاک مصرفی آقایان هست. این برند نیز جلب نظر جوانان را هدف خود قرار داده و در طراحی محصولات خود توجه خاصی به خلاقیت و بهره برداری از سبک وینتیج دارد.

فرد پری

برند موفق آمریکایی هست که در زمینه تولید پوشاک خیابانی بسیار موفق عمل می کند. انواع جین و چرم این برند محبوبیت بالایی میان مخاطبان دارد.

جی. کرو

برند آمریکایی حاضر در دنیای پوشاک هست که محصولاتی جذاب را برای آقایان طراحی کرده و در کشورهای آسیای شرقی نیز محبوبیت زیادی دارد.

هوگو باس

کمپانی پوشاک و خانه مد آلمانی هست که در تولید انواع پوشاک و لوازم جانبی از عطر گرفته تا ساعت فعالیت دارد. سابقه تاسیس این شرکت به سال ۱۹۲۴ باز می گردد.

لوی اشتراوس

این برند آمریکایی از سال ۱۸۵۳ فعالیت خود را آغاز کرده و جین های آبی رنگ آن شهرت جهانی دارند. لویز محبوبیت زیادی در میان جوانان دارد.

تامی هیلفیگر

شرکت مد آمریکایی هست که در زمینه تولید انواع محصولات از پوشاک گرفته تا جواهرات و عطر فعالیت دارد. سابقه تاسیس این برند به سال ۱۹۸۵ باز می گردد.

پوشاک شاخص آقایان(+عکس)

منبع : پول نیوز

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار
روحانی: اینکه بگویند سیاست خارجی بی فایده است و ما مشکلات را حل می کنیم، ممکن نیست

تلاش دولت این بود که امید را نسبت به آینده به وجود آورد و جلوی برخورد نظامی و جنگ را بگیرد و این کار را روزانه انجام داده است یعنی امروز و دیروز؛ لینک منبع- [عصرایران][فرارو] رونمایی از ۶ سریال ویژه در هفته دفاع مقدس اجرای طرح یک لقمه مهربانی …

اخبار
حضور «فروشنده‌های خاص» در بازار مسکن

مشاوران املاک از افزایش اندک تعداد فروشنده‌های پول لازم در بازار مسکن خبر می‌دهند. لینک منبع- [عصرایران][فرارو] آیا لجبازی گناه هست؟ پلیس ترکیه روز دوشنبه مسیر

اخبار
مهلت ثبت نام یارانه معیشتی تا ۳۰ دی ماه

ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی وزارت کار زمان ثبت نام را تا پایان دی ماه تمدید کرد. امروز سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی از تمدید مهلت ثبت درخواست در سامانه معیشتی hemayat.mcls.gov.ir برای سرپرستان خانواری که در لیست یارانه‌بگیران نقدی نیستند؛ اما متقاضی دریافت بسته معیشتی هستند …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا