پورتال ۱ دو خواننده زیرزمینی به استندآپ کمدی ژوله

پورتال ۱ دو خواننده زیرزمینی به استندآپ کمدی ژوله

پورتال یک- پس از پورتال ۱ امیر تتلو، رضایا دیگر خواننده‌ای که ژوله در استندآپش با او شوخی کرده بود نیز به این اجرا پورتال ۱ نشان داد.

امیرمهدی ژوله شب گذشته در  بخشی از استندآپی که اجرا کرد، با امیرتتلو و رضایا دو خواننده‌ی زیرزمینی شوخی کرد. امیرتتلو ساعتی پس از این اجرا به این پورتال ۱ نشان داد. رضایا نیز با انتشار پستی نظر خود را در اینباره اعلام کرد. اما با لحنی متفاوت نسبت به تتلو.

امیررضا طاری سرشناس به رضایا با انتشار تصویری از ژوله در صفحه‌ی اینستاگرامش نوشت:

«جناب آقای امیرمهدی عزیز یا همون كاراكتر ( ژوله ) خيلى لطف كردن تو برنامه خندوانه اسم کوچک منو آوردن.واسه من كه خودم طرفدار اين برنامه هستم باعث افتخاره كه اسمم تو اين برنامه گفته شد.اين دوستان واسه شادى شما زحمت ميكشن پس لطفا دنبال حاشيه و جنگ نباشيد.از خدا ميخوام روزى كه من و بقيه دوستانم مجوز بگيريم و بتونيم به صورت رسمى به شما خدمت كنيم.شب خوش»

اما ژوله نیز با انتشار متن زیر به این خواننده پاسخ داد:

«رضایا عزیزم دوست خوب. پسر محجوب عزيز. ممنونم از سعه صدرت.از ميزان درك و فهمت از مفهوم طنز و كمدي.ممنونم از اين برخورد دوستانه و بزرگوارانه ت با شوخي كوچيكي كه از كنارت رد شد.

ما براي اوردن لبخند و بيشتر كردن دوستي ها و كم كردن از تنش ها و استرس ها و دعوا ها و قيل و قال ها تو خندوانه دور هم جمع شديم.همه اون چيزهايي كه آرزوي تو و هنرت هم هست…روي ماهتو ميبوسم و آرزو ميكنم به زودي زود با رفع همه موانع صداي خودتون رو به گوش دوستداراتون برسونيد.مخلصيم.يا علي.»

پورتال ۱ تتلو
اما امیر تتلو دیگر خواننده زیر زمینی به استندآپ کمدی ژوله متفاوتی نشان داد و متن زیر را در این باره منتشر کرد.

پورتال 1 دو خواننده زیرزمینی به استندآپ کمدی ژوله

پورتال ۱ دو خواننده زیرزمینی به استندآپ کمدی ژوله

تهيه و گردآوري : پورتال يک

لطفا نظر خود را درباره پورتال ۱ دو خواننده زیرزمینی به استندآپ کمدی ژوله با ما درميان بگذاريد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار
روحانی: اینکه بگویند سیاست خارجی بی فایده است و ما مشکلات را حل می کنیم، ممکن نیست

تلاش دولت این بود که امید را نسبت به آینده به وجود آورد و جلوی برخورد نظامی و جنگ را بگیرد و این کار را روزانه انجام داده است یعنی امروز و دیروز؛ لینک منبع- [عصرایران][فرارو] اغاز برداشت کنجد در هرمزگان Foxtrot v1 02

اخبار
حضور «فروشنده‌های خاص» در بازار مسکن

مشاوران املاک از افزایش اندک تعداد فروشنده‌های پول لازم در بازار مسکن خبر می‌دهند. لینک منبع- [عصرایران][فرارو] برنامه ای برای دیدار با اوباما نداریم سپاه به توافق هسته ای احترام می گذارد فرماندار چرداول برجام سند استقامت ملت صبور ایران هست

اخبار
مهلت ثبت نام یارانه معیشتی تا ۳۰ دی ماه

ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی وزارت کار زمان ثبت نام را تا پایان دی ماه تمدید کرد. امروز سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی از تمدید مهلت ثبت درخواست در سامانه معیشتی hemayat.mcls.gov.ir برای سرپرستان خانواری که در لیست یارانه‌بگیران نقدی نیستند؛ اما متقاضی دریافت بسته معیشتی هستند …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا