پناهجوی لگدخورده متهم به عضویت در جبهه‌النصره

پناهجوی لگدخورده متهم به عضویت در جبهه‌النصره

پناهجوی لگد خورده تروریست از آب درآمد

پورتال رسمی حزب اتحاد دمکراتیک در مناطق کردنشین سوریه در پی استفاده تبلیغاتی رسانه های غربی از اسامه عبدالمحسن که مدتی مربی فوتبال در سوریه بوده هست، اعلام کرد: نامبرده عضو جبهه النصره بوده و در شهید کردن ۶۰ کُرد سوری نقش داشته هست.

 

به گزارش ایرنا، «اسامه عبدالمحسن» همان فردی هست که با اقدام خشونت آمیز تصویربردار مجارستانی به همراه فرزندش به زمین افتاد و به دنبال آن رسانه های غربی این موضوع را در صدر اخبار خود قرار دادند و در ادامه دولت اسپانیا به وی حق پناهندگی اعطاء کرد.

بعد از پذیرش اسامه عبدالمحسن از سوی اسپانیا، وی در جمع هنرمندان رئال مادرید اسپانیا از جمله رونالدو حضور یافت و تصویرش در صفحه نخست رسانه های غربی قرار گرفت.

پایگاه رسمی حزب اتحاد دمکراتیک در این خصوص می نویسد: اسامه عبدالمحسن در سال ۲۰۰۴ میلادی مربی فوتبال باشگاه فتوه در سوریه بوده و بعد از حضور گروه های تروریستی در سوریه به جبهه النصره پیوست.

این پایگاه سرگرمی کُرد سوری همچنین تصاویری را منتشر کرده که اسامه عبدالمحسن پرچم جبهه النصره را در صفحه فیس بوک قرار داده هست.

پناهجوی لگد خورده تروریست از آب درآمد

گروه جبهه النصره یکی از گروه های تروریستی در سوریه هست که نقش مهمی در کشتار مردم این کشور داشته هست.

در بیانیه حزب اتحاد دمکراتیک، به حضور اسامه عبدالمحسن درشهر تل ابیض پیش از خارج کردن این منظقه از کنترل داعش اشاره و با انتقاد از دموکراسی کشورهای اروپایی، می پرسد: «آیا کشورهای اروپایی در باتلاق دموکراسی غرق شده اند؟ استقبال از این افراد تروریست به معنای درهم آمیختن دموکراسی اروپا با تروریسم هست.»

پناهجوی لگدخورده متهم به عضویت در جبهه‌النصره

تهيه و گردآوري : پورتال يک

لطفا نظر خود را درباره پناهجوی لگدخورده متهم به عضویت در جبهه‌النصره با ما درميان بگذاريد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار
روحانی: اینکه بگویند سیاست خارجی بی فایده است و ما مشکلات را حل می کنیم، ممکن نیست

تلاش دولت این بود که امید را نسبت به آینده به وجود آورد و جلوی برخورد نظامی و جنگ را بگیرد و این کار را روزانه انجام داده است یعنی امروز و دیروز؛ لینک منبع- [عصرایران][فرارو] ویدیو: دکتر منوچهر شهسواری لایه برداری با لیزر برگزاری اردوی امادگی یک هفته ای …

اخبار
حضور «فروشنده‌های خاص» در بازار مسکن

مشاوران املاک از افزایش اندک تعداد فروشنده‌های پول لازم در بازار مسکن خبر می‌دهند. لینک منبع- [عصرایران][فرارو] همسران کم حرف را اینگونه به حرف بیاورید شانس قد بلندشدن با تولد در این ماهها

اخبار
مهلت ثبت نام یارانه معیشتی تا ۳۰ دی ماه

ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی وزارت کار زمان ثبت نام را تا پایان دی ماه تمدید کرد. امروز سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی از تمدید مهلت ثبت درخواست در سامانه معیشتی hemayat.mcls.gov.ir برای سرپرستان خانواری که در لیست یارانه‌بگیران نقدی نیستند؛ اما متقاضی دریافت بسته معیشتی هستند …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا