پسرم می‌خواد پسر نباشه!

پسرم می‌خواد پسر نباشه!

وبسایت تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه پسرم می‌خواد پسر نباشه! را ببینید.

پدر اینجا چه طور عمل كرده می باشد كه در ذهن فرزندش جایگاهی ندارد ؟؟ بعد در اینده این كودك چه طور میخواهد نقش مردانه ایفا نماید ، وقتی مرد بودن برایش جذابیتی ندارد و حتی از ان فراری می باشد .

پرسش: پسری ۶ ساله دارم كه پیش دبستانی می رود. بسیار باهوش و خوش صحبت و البته از ابتدای سال تحصیلی منضبط می باشد. سر وقتی می خوابد و دیگر چانه ای سر دیر خوابیدن یا در اتاق ما خوابیدن نمی زند، اما علاقه فراوانی به انجام امور مربوط به دختران دارد و كلا دوست دارد با پآن ها همبازی باشد تا پسران.

حتی زدن گل مو و لاك و… را هم اگر اجازه بدهم دوست دارد. مربیش هم می گوید در كلاس به اینكه دختران با او بازی نمی كنند معترض می باشد و دوست ندارد خیلی با پسرها بازی كند و می گوید چون دخترها با من بازی نمی كنند پیش دبستانی را دوست ندارم البته توجیهش این می باشد كه پسرها شیطون و بی ادبند.

ضمنا باید بگویم كنجكاوی فراوانی در مورد خانمها و تفاوتهای ظاهری انها دارد . به نظر شما این كار طبیعی می باشد یا نه و اگر نیست من باید چطور برخورد كنم. وقتی دوست دارد مرا ببوسد یا لمس كند مانع شوم یا روش دیگری را انجام دهم.

پاسخ: این علائم یک زنگ خطر هست، زیرا باید دید چه شده كه در ذهن یک پسر زن بودن جذابتر هست و ترجیح می دهد، با بانوان همانند سازی كنند ؟؟ پدر اینجا چه طور عمل كرده می باشد كه در ذهن فرزندش جایگاهی ندارد؟ بعد در اینده این كودک چه طور می‌خواهد نقش مردانه ایفا نماید ، وقتی مرد بودن برایش جذابیتی ندارد و حتی از ان فراری می باشد.

تا فرصت ها را از دست ندادید برای رفع این مشكلات كه ریشه در روابط خانوادگی ،‌بویژه انفعال پدر دارد ،‌جلسات مشاوره حضوری داشته باشید . در مورد بوسیدن ، شما اجازه بدهید ، اما با تعریف و حفظ حریمها ،طوری كه او بداند اولا یك نوزاد نیست ، دوما حرمت برای شما قائل شود.

برای عضویت در خبرنامه نی نی بان و اطلاع از بهترین و پربیننده ترین مطالب، کافی می باشد یک بار فرم عضویت ما را از اینجا پر کنید.

پسرم می‌خواد پسر نباشه!

منبع : نی نی بان

لطفا نظر خود را درباره پسرم می‌خواد پسر نباشه! با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ نفسم تو عشق دلم تو سالار بحیرایی

دانلود آهنگ نفسم تو عشق دلم تو با ما باشید با ♫ دانلود اهنگ نفسم تو عشق دلم تو باید فقط بشی مال خودم تو با صدای سالار بحیرایی به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫ Download Old Music BY : Salar | Nafasam To With Text And 2 Quality …

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ فراز فلاحی تنها

دانلود آهنگ جدید فراز فلاحی تنها در این ساعت ♫ دانلود اهنگ تنها با صدای فراز فلاحی به همراه تکست و بهترین کیفیت آماده کرده ایم ♫ Download New Music BY : Faraz Fallahi | Tanha With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa موزیکفا • دانلود آهنگ …

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ وندار مر خوت

دانلود آهنگ جدید وندار مر خوت با موزیکفا همراه شوید با ♫ دانلود اهنگ مر خوت با صدای وندار به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫ Download New Music BY : Vandaar | Mar Khot With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa موزیکفا • دانلود آهنگ وندار …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا