پاپ تمدید آتش بس در غزه را خواستار شد

دانلود رمان

پاپ تمدید آتش بس در غزه را خواستار شد

رهبر کاتولیک‌های جهان به جمع دیگر چهره‌هایی که خواستار تمدید آتش‌بس در نوار غزه شدند، پیوست.

 

به گزارش ایسنا، پاپ فرانسیس، رهبر مسیحیان کاتولیک جهان، امروز چهارشنبه خواستار تمدید شدن آتش‌بس موقت فعلی در نوار غزه در ضمن تداوم روند آزاد کردن اسرا و دسترسی کمک‌های بشردوستانه به این قسمت شد.

 

به نوشته خبرگزاری رویترز، پاپ فرانسیس در جریان سخنرانی هفتگی خود در روز چهارشنبه  درباره وضعیت غزه گفنت: «ما خواستار صلح هستیم.»

 

او اظهار کرد نگران کمبود آب، نان و تشدید درد و رنج های مردم عادی در غزه است.

 

در راستای حمایت‌ مقامات و سازمان‌های غربی و بین المللی از تمدید آتش‌بس موقت در نوار غزه، گروه هفت نیز خواستار تداوم آتش بس بشردوستانه شد.

 

وزرای خارجه اعضای گروه هفت روز چهارشنبه در بیانیه‌ای گفتند: «ما از تمدید آتش‌بس بین حماس و اسرائیل و توافق بر سر وقفه‌های بیشتر در صورت لزوم، با هدف افزایش ارسال کمک‌ها به نوار غزه و آزادی همه گروگان‌ها حمایت می‌کنیم.»

 

«مارک وارنر»، رئیس کمیته اطلاعاتی سنای آمریکا هم در گفتگو با شبکه «ام اس ان بی سی» گفت، بسیار مهم است که آتش‌بس در نوار غزه ادامه یابد و رژیم صهیونیستی وجوهات فلسطین را آزاد کند.

 

پیش از این همچنین  اورزولا فون ‌در لاین رئیس کمیسیون اروپا روز سه‌شنبه از توافق برای تمدید دو روزه آتش‌بس موقت در نوار غزه استقبال کرده بود.

 

رژیم صهیونیستی و جنبش حماس شامگاه دوشنبه با میانجیگری مصر، قطر و آمریکا بر سر تمدید دو روزه آتش‌بس توافق کردند که امروز در صورت عدم تمدید به پایان خواهد رسید.

 

چهارشنبه گذشته و پس از چند روز مذاکره غیرمستقیم، رژیم صهیونیستی و مقاومت فلسطین به توافق برای آتش‌بس موقت به مدت چهار روز و تبادل اسرا دست یافتند.

 

طبق توافق تبادل اسرا که جمعه پیش مرحله اول آن اجرایی شد، در مقابل آزادی هر اسیر صهیونیست، سه اسیر فلسطینی از زندان‌های رژیم صهیونیستی آزاد می‌شوند. این توافق در حالی انجام شد که رژیم صهیونیستی مجبور به پذیرش شروط مقاومت شد.

پاپ تمدید آتش بس در غزه را خواستار شد

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دانلود رمان
نهادهای اطلاعاتی آمریکا: چین، روسیه و ایران برتری ایالات متحده را به چالش کشیده‌اند

نهادهای اطلاعاتی آمریکا: چین، روسیه و ایران برتری ایالات متحده را به چالش کشیده‌اند در این گزارش همزمان با جلسه استماع سران نهادهای اطلاعاتی آمریکا در سنا منتشر شد، آمده است: چین بلندپرواز اما نگران، روسیه مقابله‌جو و برخی قدرت‌های منطقه‌ای مانند ایران و بسیاری از بازیگران غیردولتی، قوانین قدیمی …

دانلود رمان
حساب بدهکاران مالیاتی مسدود می‌شود

حساب بدهکاران مالیاتی مسدود می‌شود بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران مکلف است حسب درخواست سامانه‌ای سازمان امور مالیاتی کشور، نسبت به مسدود کردن حساب یا حساب‌های بدهکاران مالیاتی به میزان بدهی قطعی به صورت سامانه‌ای (سیستمی) و برخط بر اساس سامانه‌های موجود اقدام کند. نمایندگان مجلس شورای اسلامی بانک مرکزی …

دانلود رمان
نوری قزلچه: در مواجهه با بی حجاب کسی نباید فراتر از قانون عمل کند/ فشار تندروها باعث تصویب طرح حجاب و فیلتر فضای مجازی شد

نوری قزلچه: در مواجهه با بی حجاب کسی نباید فراتر از قانون عمل کند/ فشار تندروها باعث تصویب طرح حجاب و فیلتر فضای مجازی شد نماینده مردم بستان اباد در مجلس شورای اسلامی در مورد تندروی ها در حوزه حجاب  در کشور گفت: رفتارها نباید خارج از قوانین و مقررات …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا