پايان بيش از ۶۰ درصد از تعميرات اساسي تأسيسات نفت و گاز شرق

پايان بيش از ۶۰ درصد از تعميرات اساسي تأسيسات نفت و گاز شرق

پورتال۱ آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:

۲۵ شهريور ۱۳۹۴ (۴:۶ق.ظ)
پايان بيش از ۶۰ درصد از تعميرات اساسي تأسيسات نفت و گاز شرق موج – رئيس تعميرات شرکت بهره‌برداري نفت و گاز شرق از پايان بيش از ۶۰ درصد از تعميرات اساسي تأسيسات موجود در اين شرکت خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، سيد علي مصطفوي، رئيس تعميرات شرکت بهره‌برداري نفت و گاز شرق، با بيان اين که شرکت بهره‌برداري نفت و گاز شرق در سطح صنعت نفت کمترين ميزان کاهش توليد براي تعميرات اساسي را دارا می باشد، گفت: ۳۶ هزار پي پي‌ امH۲S ، ۶۵۰۰۰ پي پي‌ام CO۲ و ۳۶ هزار پي پي‌ام يون کلرايد در گاز موضوعي می باشد که باعث شده فقط سوپر آلياژها براي تأسيسات گازي در قسمت خانگيران مورد استفاده قرار گيرد.
وي با اشاره به اين که امروزه سوپر آلياژها علاوه بر صنايع نفت و گاز در صنايع نظامي نيز کاربرد زيادي دارند، گفت: تحريم‌هاي بين‌المللي اين مواد مشکلات زيادي را براي واحد تعميرات شرکت نفت و گاز شرق ايجاد کرد، اما؛ با تلاش و ابتکار عمل نيروي انساني اين محدوديت‌ها رفع شد.
مصطفوي با بيان اين که تا پايان شهريور تعميرات اساسي تأسيسات مربوط به گاز ترش در شرکت نفت و گاز شرق به پايان مي‌رسد، گفت: تا پايان مهر نيز تأسيسات و سيستم‌هاي گاز شهريور به اتمام مي‌رسد.
وي گفت: تاکنون ۱۴ هزار نفر ساعت براي انجام اين تعميرات کار شده که از اين ميزان ۶ هزار و ۱۶۴ ساعت با هدف کارآفريني از پيمانکاران و نيروهاي بومي استفاده شده می باشد.
هادي شريعتي، مدير عمليات شرکت بهره‌برداري نفت و گاز شرق نيز با اشاره به اين که گاز موجود در مخزن مزدوران ترش‌ترين گاز موجود در ايران به شمار مي‌آيد، گفت: حفظ و نگهداري از تجهيزات فراورش کننده اين گاز يکي از حساس‌ترين فعاليت‌هاي موجود در صنعت نفت ايران به شمار مي‌آيد؛ زيرا به دليل وجود ۱۰ درصد ناخالصي همراه با آب اين گاز به شدت داراي خاصيت خوردگي می باشد.
وي با بيان اين که در ۶ ماهه نخست سال کارکنان بخش تعميرات شرکت بهره‌برداري نفت و گاز شرق مشغول عيب‌يابي و رفع نواقص هستند، گفت: قسمت خانگيران به دليل نبود منابع گازي ديگري در شمال شرق و شرق کشور در فصل گرما نيز از اهميت زيادي برخوردار می باشد.
شريعتي با يادآوري اين که نخستين برداشت گاز در شمال شرق کشور از گاز شيرين مخازن شوريجه بي و دي بوده می باشد، گفت: برداشت صيانتي از اين مخازن باعث شده با وجود آغاز توليد از پيش از انقلاب اسلامي کماکان توليد از اين ميدان ها براي تأمين سوخت منظقه مشهد و اطراف آن ادامه داشته باشد.

پايان بيش از ۶۰ درصد از تعميرات اساسي تأسيسات نفت و گاز شرق

تهیه و گردآوری : پورتال ۱

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار
روحانی: اینکه بگویند سیاست خارجی بی فایده است و ما مشکلات را حل می کنیم، ممکن نیست

تلاش دولت این بود که امید را نسبت به آینده به وجود آورد و جلوی برخورد نظامی و جنگ را بگیرد و این کار را روزانه انجام داده است یعنی امروز و دیروز؛ لینک منبع- [عصرایران][فرارو] استخدام در شرکت بهروزان ماشین گام دوم سایپا در حرکت تحولی به‌سوی تکریم مشتری

اخبار
حضور «فروشنده‌های خاص» در بازار مسکن

مشاوران املاک از افزایش اندک تعداد فروشنده‌های پول لازم در بازار مسکن خبر می‌دهند. لینک منبع- [عصرایران][فرارو] ۱۵ عامل موفقیت که باید در مدرسه اموزش داده شوند تاکید بر مقابله جدی با جریان های نفوذی سرویس های جاسوسی غربی در رسانه های زنجیره ای

اخبار
مهلت ثبت نام یارانه معیشتی تا ۳۰ دی ماه

ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی وزارت کار زمان ثبت نام را تا پایان دی ماه تمدید کرد. امروز سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی از تمدید مهلت ثبت درخواست در سامانه معیشتی hemayat.mcls.gov.ir برای سرپرستان خانواری که در لیست یارانه‌بگیران نقدی نیستند؛ اما متقاضی دریافت بسته معیشتی هستند …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا