واکنش جنجالی مجری سابق زن به سفر فضا یاسمین مقبلی / اگر ایران بودی….! + عکس

سلامت

واکنش جنجالی مجری سابق زن به سفر فضا یاسمین مقبلی / اگر ایران بودی….! + عکس

سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه واکنش جنجالی مجری سابق زن به سفر فضا یاسمین مقبلی / اگر ایران بودی….! + عکس را ببینید.

مژگان صارمی ، گوینده سابق صداوسیما که چندسال پیش بازنشسته شده است در واکنش به سفر فضاپیمای ناسا به ایستگاه فضایی با فرماندهی یاسمین مقبلی نوشت: اگر میموندی ایران استادیوم هم نمیتوستی بری چه برسه به فضا عوضش میتونستی سه تا بچه بزایی و قرعه کشی ایران خودرو سمند برنده شی.

واکنش جنجالی گوینده زن اخبار صداوسیما به سفر فضا یاسمین مقبلی

واکنش جنجالی گوینده زن اخبار صداوسیما به سفر فضا یاسمین مقبلی / اگر ایران بودی....! + عکس

یاسمین مقبلی کیست؟ 

یاسمین مقبلی (زادهٔ ۲۴ ژوئن ۱۹۸۳) خلبان آزمایش آمریکایی سپاه تفنگداران دریایی ایالات متحده آمریکا و فضانورد ناسا است. او فارغ‌التحصیل مؤسسه فناوری ماساچوست (ام‌آی‌تی)، مدرسهٔ عالی نیروی دریایی ایالات متحده و مدرسه خلبانی آزمایش نیروی دریایی ایالات متحده است. مقبلی سابقه بیش از دو هزار ساعت پرواز با ۲۵ نوع هواپیمای مختلف و ۱۵۰ مأموریت از جمله چند سورتی پروازی در افغانستان را دارد. یاسمین مقبلی، فرزند فرشته و کامی مقبلی در ۲۴ ژوئن ۱۹۸۳ (۳ تیر ۱۳۶۲) در باد نائوهایم در آلمان به دنیا آمد. والدین او بعد از انقلاب ۱۳۵۷ از ایران گریختند و پس از مدتی سکونت در آلمان، در شهر بالدوین، ایالت نیویورک ساکن شدند. مقبلی در دبیرستان بالدوین تحصیل کرد و در دوران دانش‌آموزی، در دورهٔ آکادمی پیشرفته فضایی در کمپ فضایی هانتسویل آلاباما نیز شرکت کرد. مقبلی کارشناسی مهندسی هوافضا خود را از دانشگاه ام‌آی‌تی اخذ کرده و مدتی نیز عضو تیم بسکتبال، والیبال و لاکراس این دانشگاه بوده‌است.

اولین سخنان یاسمین مقبلی بعد از رسیدن به ایستگاه فضایی

کپسول فضاپیمای SpaceX Dragon در تاریخ ۲۷ اوت در ایستگاه فضایی بین‌المللی (ISS) لنگر انداخت. جاسمین مقبلی، فرمانده ناسا، پس از لنگر انداختن موفقیت‌آمیز، به کنترل مأموریت اسپیس‌ایکس گفت: «خیلی متشکرم. باید مدام به خودم یادآوری کنم که این یک رویا نیست.»

این لنگرگاه پایان یک سفر نزدیک به ۳۰ ساعته برای خدمه چهار نفره کپسول بود که در ساعات اولیه روز شنبه از پد ۳۹A ناسا در مرکز فضایی کندی در فلوریدا پرتاب شد. اما این شروع چیزی بزرگتر است، یک ماموریت شش ماهه برای مقبلی و سه خدمه اش.

آندریاس موگنسن خلبان Crew-۷ از آژانس فضایی اروپا به اسپیس ایکس گفت: “این اولین قدم سفر است، ماموریت واقعی اکنون آغاز می شود.” در ایستگاه فضایی بین‌المللی، ما کارهای زیادی در پیش داریم که مشتاقانه منتظر آن هستیم.»

واکنش جنجالی مجری سابق زن به سفر فضا یاسمین مقبلی / اگر ایران بودی….! + عکس

منبع : نی نی بان

لطفا نظر خود را درباره واکنش جنجالی مجری سابق زن به سفر فضا یاسمین مقبلی / اگر ایران بودی….! + عکس با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلامت
بررسی طول عمر و راه‌های افزایش ماندگاری لمینت دندان

بررسی طول عمر و راه‌های افزایش ماندگاری لمینت دندان سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بررسی طول عمر و راه‌های افزایش ماندگاری لمینت دندان را ببینید. داشتن لبخندی زیبا و جذاب در دنیای امروز، نقشی اساسی در روابط اجتماعی و اعتماد به نفس افراد ایفا می‌کند. به همین …

سلامت
۷ پیشنهاد برای بهتر کار کردن از خانه

۷ پیشنهاد برای بهتر کار کردن از خانه سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه ۷ پیشنهاد برای بهتر کار کردن از خانه را ببینید. کار کردن از خانه، در تمام روز و هر روز، ممکن است برای برخی‌ها ترسناک به نظر برسد. اما ایده‌ی اینکه بتوانید از هر …

سلامت
با مغذی ترین قسمت مرغ، سنگدان، آشنا شوید

با مغذی ترین قسمت مرغ، سنگدان، آشنا شوید سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه با مغذی ترین قسمت مرغ، سنگدان، آشنا شوید را ببینید. زمانی که به نوش جان کردن مرغ خوش‌مزه فکر می کنید، به احتمال زیاد سینه، ران، بال و یا پاها را تجسم می کنید، …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا