هنرپیشه آمریکایی با ۴همسرش!+تصاویر

هنرپیشه آمریکایی با ۴همسرش!+تصاویر

لطفا در ادامه را هنرپیشه آمریکایی با ۴همسرش!+تصاویر را ببینید.

هنرپیشه آمریکایی با ۴همسرش!+تصاویر

هنرپیشه سر شناس آمریکایی که با چهار زن زیر یک سقف زندگی می‌کند، در دادخواستی خواهان لغو قانون ممنوعیت چند همسری در این کشور شده هست.

ودی براون، آرتیست سر شناس سینما و تلویزیون آمریکا که چهار زنی را که با آنها زیر یک سقف زندگی می کند "همسران" خود می داند، به دنبال اعتراض دادستان کل ایالت یوتا به حکمی که پیشتر دادگاه بدوی به نفع او صادر کرده بود، این بار برای رسیدن به "حق" خود به دادگاه تجدید نظر شکایت کرد.

 

براون در شکایت جدید خود به قانونی شدن ازدواج همجنسگرایان در سراسر آمریکا اشاره و خاطرنشان کرده هست که دادستان یوتا در اتخاذ موضع مخالف خود در قبال چند همسری، به قانونی منسوخ شده و قدیمی استناد کرده هست.

 

به نوشته "القدس العربی"، از سوی دیگر جاناتان تورلی وکیل آمریکایی گفت: پرواضح هست که آمریکا نمی تواند قوانین جنائی برای اجبار یا مجازات کسانی که بدون ازدواج در کنار یکدیگر زندگی نامتعارفی دارند، به کار گیرد.

 

چند همسری در هر ۵۰ ایالت آمریکا امر غیر قانونی هست، اما قانون ایالت یوتا در این زمینه تا حدودی سختگیرتر هست زیرا بر اساس آن، هم کسی که دو ازدواج داشته باشد و هم کسی که در کنار یک مرد بالغ همسردار زندگی کند، هر دو محکوم هستند.

 

خانواده براون در یک برنامه تلویزیونی به اسم Wives Sister که زندگی آن ها را در شبکه (تی.ال.سی) به تصویر می کشید، ظاهر شدند و این برنامه باعث شد که درباره قانونی بودن تعدد زوجین تحقیقاتی صورت بگیرد.

 

براون همراه چهار زن و ۱۷ فرزندشان در لاس و گاس زندگی می کنند؛ خانواده براون در سال ۲۰۱۱ برای کسب مجوز چند همسری شکایت کردند. به گفته خانواده براون، قانون ایالت یوتا حق آنها را برای داشتن حریم خصوصی نقض کرده هست.

آمریکا؛ چند همسری ممنوع، همجنس‌گرایی مجاز!+تصویر 207806_703 Nevada Ballet Theatre's Production Of "TheNutcracker"  - Opening Night

 

گردآوری و ویرایش : وبسایت پورتال ۱

با نظر دادن خود درباره پست هنرپیشه آمریکایی با ۴همسرش!+تصاویر ما در جهت فعالیت بهتر وبسایت تشویق نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ نفسم تو عشق دلم تو سالار بحیرایی

دانلود آهنگ نفسم تو عشق دلم تو با ما باشید با ♫ دانلود اهنگ نفسم تو عشق دلم تو باید فقط بشی مال خودم تو با صدای سالار بحیرایی به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫ Download Old Music BY : Salar | Nafasam To With Text And 2 Quality …

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ فراز فلاحی تنها

دانلود آهنگ جدید فراز فلاحی تنها در این ساعت ♫ دانلود اهنگ تنها با صدای فراز فلاحی به همراه تکست و بهترین کیفیت آماده کرده ایم ♫ Download New Music BY : Faraz Fallahi | Tanha With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa موزیکفا • دانلود آهنگ …

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ وندار مر خوت

دانلود آهنگ جدید وندار مر خوت با موزیکفا همراه شوید با ♫ دانلود اهنگ مر خوت با صدای وندار به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫ Download New Music BY : Vandaar | Mar Khot With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa موزیکفا • دانلود آهنگ وندار …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا