همه چیز در مورد تغذیه و افزایش جنسی

همه چیز در مورد تغذیه و افزایش جنسی

وبسایت تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه همه چیز در مورد تغذیه و افزایش جنسی را ببینید.


مواد غذایی موثر بر نیروی جنسی

گفته میشود که پس از گذشت چند سال از زندگی مشترک رابطه جنسی زوج ها رو به سردی میگذارد و حتی گاهی با گذشت زمان کاملا قطع می شود و هیچ مقاربت جنسی بین زن و شوهر صورت نمی گیرد. در حالی که یکی ازمهم ترین ارکان در حفظ زندگی زناشویی یک زوج رابطه جنسی هست. این سردی در رابطه از مسائل روانی و عاطفی موجود در زندگی مشترک که بگذریم، تحت تاثیر عوامل مختلفی از جمله فشار کار و زندگی و هوای آلوده و تغذیه نامناسب به وجود می آید.

تغذیه نیروی جنسی افزایش میل جنسی

خوردنیهای مفید برای نیروی جنسیبالا بردن میل جنسی با آرتیشو ( کنگر فرنگی)

آرتیشو به دلیل میزان بالای اسید فولیک موجود در آن، برای افزایش میل جنسی هم خانم ها و هم آقایان مناسب هست.
تقویت میل جنسی با موز

موز از آن دسته مواد غذایی هست که از قدیم به عنوان تحریک کننده میل جنسی شناخته میشود. موز تولید کننده طبیعی انرژی و حاوی بروملین هست که باعث تولید تستسرون میشود.

بالا بردن میل جنسی با قهوه

قهوه برای خواص تحریک کننده آن بسیار شناخته شده هست. تحقیقات انجام شده روی موش های آزمایشگاهی نیز تایید کرده هست که این نوشیدنی به ویژه در خانم ها میل جنسی را افزایش می دهد.

تقویت میل جنسی با شکلات تلخ

به نظر می رسد شکلات تلخ دوای هر دردی هست و طول عمر را نیز افزایش می دهد. این خوراکی شاخص همچین به علت فنیل اتیل آمین موجود در آن سطح انرژی و حالت روحی را بهبود بخشیده و باعث می شود خانم ها تمایل بیشتری نسبت به رابطه جنسی پیدا کنند.

افزایش میل جنسی با سیر

نگران بوی بد دهانتان نباشید و تا میتوانید سیر بخورید. از مزایای بیشمار سیر که بگذریم این را نیز باید درباره آن بدانید که با افزایش جریان خون و آزاد کردن نیتریک اکسید باعث افزایش میل جنسی میشود.

تقویت میل جنسی با عسل طبیعی

عسل طبیعی حاوی ویتامین های ب و ای و روی هست. همه این عناصر به تقویت قوای جنسی کمک می کنند.

بالا بردن میل جنسی با خردل

احساس تندی و گرمایی که از میل کردن خردل به وجود می آید و اشک را در چشمان شما جمع می کند همان چیزی هست که باعث زیاد شدن میل جنسی میشود. در قرون وسطا شهرت این خاصیت خردل به حدی بود که میل کردن آن را در صومعه ها ممنوع کرده بودند.

افزایش میل جنسی با دانه کاج

دانه کاج یکی از منابع غنی روی هست و همین خاصیت باعث می شود که تبدیل به یکی از مواد افزایش دهنده میل جنسی شود.

بالا بردن میل جنسی با توت فرنگی

توت فرنگی که حاوی مقادیر زیادی از ویتامین ث هست با افزایش جریان خون هر نوع احساس خوبی را در شما زنده می سازد. کافی هست این میوه خوشمزه را همراه با شکلات بخورید تا تاثیر آن چند برابر شود.


تغذیه مناسب برای رابطه جنسی بهتر

یکی از روش های بهبود مشکلات جنسی از جمله نعوظ ایجاد تغییراتی ساده در سبک زندگی هست. برای برخی مردان ، تطابق با سبک زندگی سالم همچون ترک سیگار، فعالیت بدنی منظم و کاهش استرس، تمام آن چیزی خواهد بود که برای رهایی از مشکلات جنسی نیاز دارند. برای برخی دیگر که درمانهای جدی تری نیاز دارند تطابق با تغییرات ذکر شده در سبک زندگی در کنار دیگر درمان ها کمک کننده خواهد بود. تغییرات مهم و موثر در سبک زندگی عبارتند از:

ورزش منظم

ورزش منظم از طرق متعددی می تواند منجر به بهبود سلامت جنسی شود. ورزش درکنار بهبود میل جنسی می تواند فواید بیشماری داشته باشد از جمله تقویت قلب، تولید انرژی، کاهش فشار خون، بهبود قدرت و تونیسیته عضلات، تقویت و ساخت استخوان ها، کمک به کاهش چربی بدن، کمک به کاهش استرس، تنش، اضطراب و افسردگی، افزایش اعتماد به نفس ، بهبود خواب، ایجاد حس استراحت و آرامش بیشتر، ایجاد ظاهر سالم تر و متناسب تر. برای رسیدن به نتیجه بهتر بایستی حداقل ۲۰ تا ۳۰ دقیقه و ترجیحاً در بیشتر روزهای هفته ورزش کنید.

حفظ وزن سالم

اضافه وزن، مشکلات و بیماری های زیادی را به همراه خواهد داشت از جمله دیابت نوع ۲ که می تواند منجر به آسیب عصبی در سراسر بدن شود. در صورت آسیب اعصاب نواحی تناسلی، مشکلات جنسی از جمله نعوظ منتج خواهد شد.

فرونشاندن استرس

استرس فیزیولوژیکی سطوح هورمون آدرنالین را افزایش می دهد و منجر به انقباض عروق خونی می گردد که می تواند نعوظ مردان را مختل سازد. هرآنچه فرد در جهت تسکین تنش و ایجاد حس بهتر احساسی صورت دهد منتهی به بهبود روابط و زندگی جنسی اش خواهد شد. بنابراین موارد استرس زای زندگی تان را شناخته و راهکارهای مقابله و کنترل آنها را فراگیرید.

آواکادو

آواکادو غنی از ویتامین E هست که خواص آنتی اکسیدانی داشته و در عین حال این میوه مملو از پتاسیم و ویتامینB۶ هست که از بیماری قلبی پیشگیری کرده و جریان خون بهتری را فراهم می کند.همچنین آواکادو منبع خوبی از چربی های غیر اشباع مونو به شمار می رود که چربی دوستدار قلب قلمداد می شود. هر آنچه که به قلب و جریان خون کمک کند منجر به حمایت از سلامت جنسی خواهد شد. در مردان مبتلا به بیماری قلبی ریسک ابتلا به اختلال نعوظ دو برابر خواهد بود چراکه هر دو بیماری ذکر شده از آسیب عروق منتج می شوند.

توجه به آنچه خورده می شود

برنامه غذایی که برای سلامتی قلب مردان مضر باشد برای توانایی آنها در داشتن نعوظ نیز مفید نخواهد بود. تحقیقات نشان داده اند که همان الگوی غذایی که منجر به حملات قلبی ناشی از جریان خون محدود در عروق کرونری می شود می تواند مانع جریان خون در آلت تناسلی مردان شود. رژیم غذایی مملو از مواد غذایی چرب و سرخ شده ، غذاهای فرایند شده و نیز محدود از میوه و سبزیجات می تواند منجر به کاهش گردش خون در سراسر بدن شود. در همین راستا مطالعه های اخیر نشان داده هست که اختلال میل جنسی در میان مردان تحت رژیم غذایی مدیترانه ای (حاوی میوه، سبزیجات، غلات کامل، چربی های سالم مانند مغزها، روغن زیتون و ماهی) نسبتاً کمیاب هست. ارتباط بین رژیم غذایی مدیترانه ای و بهبود روابط جنسی به طور معنادار به اثبات رسیده هست.

توت فرنگی

جریان خون مناسب برای عملکرد بهتر جنسی هم در خواهران و هم در مردان ضروری هست و توت فرنگی غنی از آنتی اکسیدان هست و لذا برای قلب و عروق بسیار مفید واقع می شود. به علاوه

توت فرنگی غنی از ویتامین C هست که نوعی آنتی اکسیدان محسوب می شود و با تعداد بیشتر اسپرم در مردان همراه هست.

توت فرنگی را می توانید به عنوان میان وعده و یا به شکل مخلوط با ماست در کنار وعده های اصلی غذایی دریافت نمایید.

بادام

بادام حاوی روی، سلنیوم و ویتامینE هست که مواد معدنی و ویتامینی هستند که در سلامت جنسی و تولید مثل حائز اهمیت اند. سلنیوم در بهبود ناباروری کمک کننده هست و همچون ویتامینE به سلامت قلبی کمک می کند. روی نیز ماده معدنی هست که به تولید هورمون های جنسی مردانه کمک کرده و میل جنسی را نیز افزایش می دهد. همانطور که گفته شد جریان خون برای ارگان های جنسی حائز اهمیت هست بنابراین چربی های خوب را در برنامه غذایی خود بگنجانید همچون اسیدهای چرب امگا۳ که در بادام یافت می شود.


داروهایی که موجب ناتوانی جنسی می شوند

آمار ها حاکی از آنست که ۲۵ تا ۴۰ در صد از مردان بالای ۴۰ سال به ناتوانی جنسی دچارند.از طرفی در آمارها می خوانیم که بین ۴۰ تا ۷۵ درصد از مردم به صورت خود درمانی از انواع داروها استفاده می‌کنند. این در حالی هست که بسیاری از داروها ممکن هست موجب بروز ناتوانی جنسی شوند و این موضوع در ۲۵ درصد از افرادی که به درمانگاه‌های ناتوانی جنسی مراجعه می‌کنند، تماشا می‌شود.در این صورت، زمان و هزینه زیادی صرف درمان آن می‌شود، در حالی که علت آن ساده و مشخص هست.

در گفتگو با متخصص داروسازی و کلیه و مجاری ادراری بیوطب بخوانید:

چرا برخی داروها موجب بروز ناتوانی جنسی می‌شوند؟

سیاری از مواد دارویی سبب اختلال نعوظ، کاهش میل جنسی و اختلال انزال می‌شوند، هر چند مکانیسم آن در بسیاری از موارد ناشناخته هست و مطالعات کنترل شده کمی در این زمینه انجام شده هست. ناقل‌های شیمیایی اعصاب مرکزی شامل هیدروکسی تریپتامین، نورآدرنالین و دوپامین در عملکرد جنسی دخالت دارند و ممکن هست با داروهای آنتی‌سایکوتیک یا ضد روانپریشی و ضد افسردگی و داروهایی که از طریق اعصاب مرکزی یعنی مغز موجب کاهش فشارخون می‌شوند، تداخل کنند و عملکرد جنسی مردان را مختل کنند.

اثر داروهای ضدهورمون مردانه بر ناتوانی جنسی

سایمتیدین از جمله داروهایی هست که ضد گیرنده‌های هیستامینی h2 هست و موجب کاهش میل جنسی و اختلال نعوظ می‌شود. به نظر می‌رسد علت این عارضه ناشی از عملکرد ضد هورمون جنسی مردانه این دارو و افزایش پرولاکتین خون هست. داروهای دیگری که موجب اختلال نعوظ می‌شوند، استروژن‌ها و داروهای با اثر ضد هورمون جنسی مردانه مانند کتوکونازول و سیپروترون استات هست.

اثر داروهای فشار خون بر ناتوانی جنسی

بله، داروهایی که برای درمان بیماران مبتلا به پرفشاری خون به کار می‌رود، کم و بیش بیماران را به اختلالات نعوظ دچار می‌کند. داروهایی مانند متیل‌دوپا و کلونیدین از طریق تاثیر بر هیپوتالاموس ۱۰ تا ۲۵ درصد مردان، سبب اختلال نعوظ آنان می‌شود. رزرپین موجب کاهش ذخیره کاتکولامین‌ها مانند دوپامین و آدرنالین و ۵ هیدروکسی تریپتوفان و در نتیجه اختلال نعوظ می‌شود. همچنین رزرپین از طریق ایجاد افسردگی نیز سبب ناتوانی جنسی و اختلال انزال می‌شود.

داروهای ضد پر فشاری خون در برخی موارد از طریق تاثیر روی عضلات صاف سبب اختلال نعوظ می‌شود. داروهای بلوک‌کننده‌های کانال‌های کلسیم یکی از این گروه داروها هست. داروهایی مانند فنوکسی بنزامین و فنتولامین نیز موجب ناتوانی جنسی و اختلال انزال (انزال به داخل مثانه) می‌شود. داروهای مهارکننده گیرنده‌های بتا آدرنرژیک مانند پروپرانولول و آتنولول بیشتر از طریق تاثیر محیطی، موجب اختلال نعوظ می‌شوند.

اثر داروهای ادرار آور بر ناتوانی جنسی

داروهای مدر کمترین عارضه را از نظر ایجاد اختلالات جنسی در میان داروهای ضد پرفشاری خون دارند. از مدرهای تیازیدی مانند هیدروکلروتیازید به‌عنوان داروهای کنترل‌کننده فشارخون که سبب اختلال نعوظ و کاهش میل جنسی می‌شود، می‌توان اسم برد.

مدرهای کاهش‌دهنده دفع ادراری پتاسیم مانند اسپیرینولاکتون حداکثر در ۳۰ درصد مردان، اختلال نعوظ ایجاد می‌کند. این داروها می‌توانند سبب کاهش میل جنسی شده و موجب بزرگ شدن پستان‌ها و درد در آنها شوند. در برخی مطالعات ۳۱ درصد از افرادی که برای درمان افزایش فشارخون، فقط از مدرها استفاده می‌کردند، دچار ناتوانی جنسی شده‌اند.

اثر داروهای قلبی و عروقی بر ناتوانی جنسی

اگر بخواهم درباره این داروها بگویم، باید به داروهای مهارکننده گیرنده‌های بتا یا بتابلوکرها اشاره می‌کنم. از این گروه، پروپرانولول، قوی‌ترین دارویی هست که در مقایسه با هم گروه‌های خود مانند آتنولول، پیندولول و متوپرولول بیشتر موجب ناتوانی جنسی می‌شود. این دارو در ۱۵ درصد از موارد ممکن هست سبب اختلال نعوظ شود. بلوک‌کننده‌های گیرنده‌های آلفا نظیر دوکسازوسین ممکن هست با تاثیر بر اعصاب سمپاتیک، موجب بهبود نعوظ شوند. مهارکننده‌های آنزیم مبدل آنژیوتانسین مانند کاپتوپریل و انالاپریل بر نعوظ تاثیر ندارند.

اثر داروهای آرام بخش بر ناتوانی جنسی

بله، داروهای آرام بخش می‌توانند سبب ناتوانی جنسی و کاهش میل جنسی و اختلال انزال شوند که این عارضه ناشی از آثار تسکینی، افزایش پرولاکتین و تاثیر روی دستگاه عصبی خودکار و اعصاب مرکزی هست. همه داروهای ضد افسردگی به درجات گوناگون سبب ناتوانی جنسی، کاهش میل جنسی و تاخیر در ارگاسم یا اوج عمل جنسی یا از بین رفتن آن می‌شوند. بنزودیازپین‌ها مانند دیازپام، اکسازپام، لورازپام و کلردیازپوکساید و همچنین مپروبامات که از گروه داروهای کاربامات و ضد اضطراب هست، سبب کاهش میل جنسی و همچنین سبب ناتوانی جنسی می‌شوند.

اثر داروهای پایین آورنده چربی بر ناتوانی جنسی

بله، به ویژه کلوفیبرات از جمله داروهایی هست که برای درمان افزایش چربی خون مصرف می‌شود که در ۱۴ درصد از افراد موجب ناتوانی جنسی شده هست.

نکته مهمی که باید یادآوری کنم این هست که در میان افرادی که به علت بیماری‌های قلبی‌عروقی از داروهای مربوطه استفاده می‌کنند، آشنایی آنان با عارضه ناتوانی جنسی ناشی از این داروها موضوع شایعی هست و حتی در برخی از این موارد، افراد برای برگشت توانایی جنسی خود، دارو را کنار می‌گذارند. تعداد زیادی از داروها می‌توانند در پی عوارض نا خواسته آنها سبب اختلال نعوظ شوند، به طوری که ممکن هست تا ۲۵ درصد از علل ناتوانی جنسی در افرادی که به کلینیک‌های ناتوانی جنسی مراجعه می‌کنند، دارویی باشد.

با این مواد غذایی رابطه جنسی خود را بهبود بخشید

مطلبی که در ادامه می‌خوانید براساس این نظریه شکل گرفته هست که :

الف: مرد‌ها غذاهایی را دوست دارند

ب: مرد‌ها روابط زناشویی را نیز دوست دارند

پ: در این صورت، میل کردن غذاهایی که روابط زناشویی را بهتر می‌کند برای کدام مرد مهم نیست؟!

اگر موافقید با کمک گرفتن از متخصصین تغذیه و مطالعات اخیر، ۱۰ ماده غذایی موثر در این زمینه را به شما معرفی کنیم.

در گفتگو با متخصص تغذیه و رژیم درمانی بیوطب بخوانید:

 تخم مرغ

تغذیه نیروی جنسی افزایش میل جنسی

با میل کردن تخم مرغ تحریک پذیری مردان جوان کمتر می‌شود. برای اینکه اعصابتان را آرام کنید، با یک بشقاب تخم مرغ در صبح سعی کنید همه چیز را آسان بگیرید.

املت، آب پز، یا تخم مرغ نیمرو یک منبع خوب ویتامین ب می‌باشند و همچنین یک ماده غذایی کلیدی و اصلی برای داشتن رابطه عاری از استرس.

هر زمانی که احساس اضطراب، و استرس کردید ویتامین ب اولین چیزی هست که در بدنتان به اتمام رسیده و اضطراب دارد نشانتان می‌دهد که به آن نیاز دارید.

ویتامین ب شما را از استرس دور می‌کند، به شما کمک می‌کند تا در هنگام رابطه آرام باشید و احساس خشم و عصبانیت را کاهش می‌دهد و به همین دلیل برای کسانی خوب هست که از انزال زودرس شکایت دارند.

کرفس

تغذیه نیروی جنسی افزایش میل جنسی


کرفس خوراکی هست که مزه‌ای شبیه آب دارد اما می‌تواند رابطه شما را بهبود بخشد.

هر ساقه کرفس حاوی اندرواستنون و اندرواستنول می‌باشد، این دو، دو ماده شیمیایی هستند که به شما در جلب نظر همسرتان کمک می‌کند (نگران نباشید این استروئید با استروئید اندرواستندیون متفاوت هست) وقتی شما یک ساقه کرفس را می‌جوید اندرواستنون و بوی اندرواستنول را درون دهانتان آزاد می‌کنید.

سپس آن‌ها از پشت حلق شما به سمت بینیتان به گردش در می‌آیند.

فرومون (ماده شیمیایی بودار) تحریک‌های بدنتان را بالا می‌برد و باعث می‌شود تا سیگنالهای خوشبو کننده را به بدنتان بفرستد.

دفعه بعد حتما کرفس را امتحان کنید. کرفس یک غذای کم کالری، با فیبر بالا هست

پس می‌توانید هرآنچه که می‌خواهید از آن بخورید.

بستنی وانیلی

تغذیه نیروی جنسی افزایش میل جنسی


می‌توانید تا جایی که می‌شود از آن بخورید.

بستنی دارای سطح بالایی از کلسیم و فسفر هست، کلسیم و فسفر دو ماده‌ای هستند که انرژی ماهیچه‌هایتان را تامین می‌کند و تمایلات جنسی شما را بالا می‌برد.

کلسیم (۲۰۰ میلی گرم در یک کاسه) لذت زناشویی را تقویت می‌کند زیرا ماهیچه‌هایی که کنترل کننده انزال هست برای گرفتگی و انقباض به کلسیم احتیاج دارد.

فقط بستنی از نوع وانیلی آن را انتخاب کنید. نتایج تحقیقات نشان می‌دهد زمانی که مرد‌ها بوی وانیل را استشمام می‌کنند، به حالت ریلکس می‌روند، و از اضطرابشان کاسته می‌شود.

آجیل

تغذیه نیروی جنسی افزایش میل جنسی


مصرف سیگار، آلودگی هوا، و مانند این‌ها می‌توانند باعث تخریب اسپرم آقایان شود و دی ان‌ای داخل سلول‌ها را دگرگون کرده، خطرات را در تولید مثل افزایش دهد.

برای جنگیدن با این آلاینده‌ها چه باید کرد؟ از آجیل استفاده کنید. آجیل‌ها یک منبع غنی از سلنیوم هستند.

سلنیوم مادهٔ معدنی هست که به سالم نگه داشتن اسپرم‌ها و همچنین به شناور شدن آلاینده‌ها کمک می‌کند.

آجیل همچنین یک منبع غنی از ویتامین‌ای هست، آنتی اکسیدانی که از سلولهای اسپرم درمقابل آسیب‌های رادیکال آزاد محافظت می‌کند.

تعداد اسپرم‌ها را افزایش می‌دهد.

مقدار کمی از جگر منبع سرشاری از ویتامین آ هست که برای افزایش قدرت باروری مفید می‌باشد.

تغذیه نیروی جنسی افزایش میل جنسی

مطالعات نشان می‌دهند که مردانی که روزانه به مقدار فراوانی ویتامین آ مصرف می‌کنند تعداد اسپرم‌هایشان بالا‌تر و روابط جنسی بهتری نسبت به کسانیکه ویتامین آ مصرف نمی‌کنند دارند.


زمانی که ویتامین آ بدن کم می‌شود تولید اسپرم هم به طور چشمگیری کاهش می‌یابد.

جگر همچنین یک منبع غنی از روی هست که در سلامت سیستم تناسلی نقش مهمی دارد.

پرتقال یک منبع عالی ویتامین ث هست اما هلوی یخ زده انتخاب بهتری هست.

تغذیه نیروی جنسی افزایش میل جنسی


اگر به دنبال این هستید که کاستی‌های بدنتان را جبران کنید این بسیار حائز اهیمت هست.

مردانی که به مقدار کافی ویتامین ث دریافت نمی‌کنند اسپرم‌هایی با کیفیت پایین تولید می‌کنند.

مردانی که حداقل ۲۰۰ میلی گرم ویتامین ث به صورت روزانه مصرف می‌کنند اسپرمهای بیشتری تولید می‌کنند تا افرادی که ویتامین ث کمتری مصرف می‌کنند.

ویتامین ث همچنین از انبوه شدن اسپرم‌ها جلوگیری می‌کند.

یک بسته تکه‌های هلوی یخ زده فریز شده ویتامین ث بیشتری نسبت به هلوی تازه دارد.


آن‌ها را یه شیر و غلات صبحانه‌تان اضافه کنید. یک فنجان میوه دوبرابر بیشتر از نیاز روزانه‌تان ویتامین ث دارد.

صبحانه دارای غلات



آیا در امور زناشویی زود بی‌حوصله و خسته می‌شوید؟

به صبحانه‌تان دقت کنید و مطمئن شوید موادی را می‌خورید که دارای تیامین و ریبوفلاوین باشد.

هر دو این ویتامین به شما کمک می‌کند تا انرژیتان را به طور موثر به کار بگیرید.

این دو ویتامین برای سیستم عصبی بسیار اساسی و حیاتی هست تا به طور مناسب عمل کند.

عملکرد بهتر اعصاب به معنی تحریک و لذت بیشتر هنگام روابط زناشویی هست.

هر قدر سنتان بالا می‌رود، بدنتان برای جذب ویتامین‌ها که به نحوه عملکرد سیستم عصبیتان کمک می‌کند زمان زیادتری لازم دارد. بنابراین لازم هست که نیرو و انرژیتان را افزایش دهید.

نان‌ها و غلات منبع خوبی از نیاسین هستند، نیاسین ویتامینی هست که برای ترشح هیستامین ضروری هست و ماده ای شیمیایی محسوب میشود که بدنتان برای‌‌ رسیدن به لذت به آن نیاز دارد.

گوشت کبابی

تغذیه نیروی جنسی افزایش میل جنسی


زمانی که احساس میکنید جذابیت‌ همسرتان کم شده روش ساده‌ای که روابطتان را پایدار کند این هست که گوشت کبابی و مقداری گوشت راسته گوسفند بخورید.

پروتئین موجود در گوشت سطح دوپامین و نور آدرنالین را بالا می‌برد.

دوپامین و نور آدرنالین دو ماده شیمیایی در مغز هستند که حساسیت حین روابط زناشویی را بالا می‌برند.

مثلا استیک سرشار از روی هست، روی یک ماده معدنی هست که تمایلات جنسی را با کاهش تولید هورمونی به اسم پرولاکتین بالا می‌برد و با تحریک مداخله می‌کند.

بهتر از همه میل کردن گوشت قرمز هست که به بالا بردن تستوسترون (هورمون جنسی مردانه) کمک می‌کند، درحالی که تولید هورمون جنسی متصل به گلوبولین را محدود می‌کند.

گلوبولین ماده‌ای هست که از گردش خون در قسمت تناسلی جلوگیری کرده و توانایی جنسی مردانه را کاهش می‌دهد.

شکلات سیاه بخورید.

تغذیه نیروی جنسی افزایش میل جنسی


کاکائوی موجود در شکلات شامل متیلکسانتین هست که حساسیت بدن را بالا می‌برد.

شکلات همچنین شامل فنیلتیلامین هست، که به مقدار بالایی تحریک کننده هست.

همه چیز در مورد تغذیه و افزایش جنسی

منبع : پورتال۱

لطفا نظر خود را درباره همه چیز در مورد تغذیه و افزایش جنسی با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ نفسم تو عشق دلم تو سالار بحیرایی

دانلود آهنگ نفسم تو عشق دلم تو با ما باشید با ♫ دانلود اهنگ نفسم تو عشق دلم تو باید فقط بشی مال خودم تو با صدای سالار بحیرایی به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫ Download Old Music BY : Salar | Nafasam To With Text And 2 Quality …

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ فراز فلاحی تنها

دانلود آهنگ جدید فراز فلاحی تنها در این ساعت ♫ دانلود اهنگ تنها با صدای فراز فلاحی به همراه تکست و بهترین کیفیت آماده کرده ایم ♫ Download New Music BY : Faraz Fallahi | Tanha With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa موزیکفا • دانلود آهنگ …

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ وندار مر خوت

دانلود آهنگ جدید وندار مر خوت با موزیکفا همراه شوید با ♫ دانلود اهنگ مر خوت با صدای وندار به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫ Download New Music BY : Vandaar | Mar Khot With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa موزیکفا • دانلود آهنگ وندار …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا