همايش نقش جوانان در همدلي و هم زباني به ميزباني شهرستان دورود برگزار شد

همايش نقش جوانان در همدلي و هم زباني به ميزباني شهرستان دورود برگزار شد

پورتال۱ آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:

۲۹ شهريور ۱۳۹۴ (۴:۱ق.ظ)
همايش نقش جوانان در همدلي و هم زباني به ميزباني شهرستان دورود برگزار شد موج – خرم آباد – سومين همايش نقش جوانان در همدلي و هم زباني با حضور نماينده ولي فقيه در استان و جمعي از مسوولان استاني در شهرستان دورود برگزار شد.
به گزارش خبرگزاري موج، سومين همايش نقش جوانان در همدلي و هم زباني صبح امروز با حضور آيت الله سيد احمد ميرعمادي نماينده ولي فقيه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد در شهرستان دورود برگزار شد.
همايش نقش جوانان در همدلي و هم زباني با هدف توجه بيشتر مسوولان به جوانان با همکاري اداره کل ورزش و جوانان لرستان براي سومين بار و اين دفعه به ميزباني شهرستان دورود در کانون فرهنگي امام علي (ع) برگزار شد.
اين همايش قبل از شهرستان دورود در شهرستان هاي نورآباد و کوهدشت نيز با حضور نماينده ولي فقيه در استان لرستان برگزار شد.
سيروس حسنوند معاون فرهنگي اداره کل ورزش و جوانان لرستان، فرماندار و امام جمعه شهرستان دورود، مدير کل تعاون، کار و رفاه اجتماعي استان لرستان، جوانان، هيأت هاي ورزشي، اعضاي شوراي اسلامي منظقه دورود و جمعي ديگر از مردم و مسوولان ورزشي استان نيز در اين مراسم حضورداشتند.
در اين همايش آيت الله ميرعمادي با اشاره به اينکه جوانان يکي از عمده ترين بخش هاي منويات رهبري هستند، گفت: جوانان در پيروزي هشت سال دفاع مقدس نقش کليدي و اساسي داشته اند؛ امام جمعه خرم آباد همچنين لزوم حمايت و پشتيباني از جوانان، نقش کليدي و اساسي جوانان در پيشرفت کشور، لزوم خودباوري و اعتماد به نفس بين جوانان را از مهم ترين مباحث خود در محور سخنراني در اين همايش قراردادند.
وي در ادامه بر لزوم حفظ روحيه انقلابي و ولايي در بين جوانان تاکيد کرد و بيان داشت: جوانان رابطه عميقي با ولايت دارند و تحقق بخش شعارهاي رهبري نيز جوانان هستند.
نماينده ولي فقيه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با تاکيد بر اينکه مخاطب اصلي رهبري در انتخاب شعارهاي سال جوانان هستند افزود: پيام اين همايش نيز اين می باشد که جوانان دورودي با تمام وجود در راستاي تحقق منويات رهبري تلاش مي کنند.
آيت الله ميرعمادي همچنين با اشاره به فعاليت مجمع مشورتي جوانان دفتر نماينده ولي فقيه در مرکز استان لرستان تصريح کرد: مي طلبد که اين مجمع نيز در ساير شهرستان هاي استان ها ايجاد شود تا شبکه اي از جوانان را براي پيشرفت استان داشته باشيم.در پايان جلسه از جمعي از جوانان برتر و نمونه ورزشکار و نخبگان علمي و پژوهشي دانشگاه ها و شهرستان ضمن اهداي هدايا و لوح تقدير، تجليل به عمل آمد.

همايش نقش جوانان در همدلي و هم زباني به ميزباني شهرستان دورود برگزار شد

تهیه و گردآوری : پورتال ۱

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار
روحانی: اینکه بگویند سیاست خارجی بی فایده است و ما مشکلات را حل می کنیم، ممکن نیست

تلاش دولت این بود که امید را نسبت به آینده به وجود آورد و جلوی برخورد نظامی و جنگ را بگیرد و این کار را روزانه انجام داده است یعنی امروز و دیروز؛ لینک منبع- [عصرایران][فرارو] پاکسازی قطعی ویروس های جدید کمپ استقلال صاحب مدیر جدید شد

اخبار
حضور «فروشنده‌های خاص» در بازار مسکن

مشاوران املاک از افزایش اندک تعداد فروشنده‌های پول لازم در بازار مسکن خبر می‌دهند. لینک منبع- [عصرایران][فرارو] استخدام منشی اشنا به کامپیوتر چهارشنبه ۲۵ شهریور ۹۴ مینی اک مک چاودار

اخبار
مهلت ثبت نام یارانه معیشتی تا ۳۰ دی ماه

ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی وزارت کار زمان ثبت نام را تا پایان دی ماه تمدید کرد. امروز سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی از تمدید مهلت ثبت درخواست در سامانه معیشتی hemayat.mcls.gov.ir برای سرپرستان خانواری که در لیست یارانه‌بگیران نقدی نیستند؛ اما متقاضی دریافت بسته معیشتی هستند …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا