هفت عادتی که باید از افراد موفق یاد بگیرید

هفت عادتی که باید از افراد موفق یاد بگیرید

لطفا در ادامه را هفت عادتی که باید از افراد موفق یاد بگیرید را ببینید.

Image of confident businessman with briefcase walking upstairs

Image of confident businessman with briefcase walking upstairs

به گفته وینستون چرچیل، موفقیت، مهارت رفتن از شکست به شکستی دیگر می باشد، بدون این‌که شور و شوق‌تان را از دست بدهید. بسیاری از افرادی که می‌خواهند موفق باشند فکر می‌کنند موفقیت، تصادفی بوجود می‌آید و از این حقیقت غافلند که موفقیت، نیاز به انسجام و پشتکار شخصی برای رسیدن به اهداف دارد.

استیون اسپسلبرگ، فیلمساز سر شناس، توسط دانشگاه هنرهای سینمایی کالیفرنیای جنوبی، بارها و بارها رد شد و اولین کتاب دکتر سئوس هم توسط ۲۷ ناشر گوناگون، با عدم پذیرش مواجه شد.

اما امروز ما این آدم‎‌ها را موفق می‌دانیم. موفقیت بیشتر به روال همیشگی مربوط می‌شود تا لحظات شانس. دراینجا بعضی از عاداتی را که به افراد خیلی موفق در رسیدن به اهداف‌شان کمک کرده، می آوریم.

۱٫ به سختی کار می‌کنند

من همیشه باورداشته‌ام که اگر تلاش کنی، نتایجش را خواهی دید. – مایکل جوردن

برای موفقیت، باید داستان‌های پوچ یک شبه موفق شدن را فراموش کنید. شما باید روی چیزی متمرکز شوید که واقعا باعث موفقیت‌تان خواهد شد و آن هم چیزی جز سخت‌کوشی نیست. شما مجبورید ساعات طولانی زمان صرف کرده و زحمت بکشید تا به موفقیت برسید. پشتکار، انظباط و خشنودی از کارسخت، شما را به جاهایی می‌رساند که جور دیگری نخواهید توانست به آن‌جاها برسید.

۲٫ برنامه‌ریزی می‌کنند

برای تصمیم‌گیری درمورد این‌که چه فرصتی را دنبال کنید زمان صرف کرده و سپس آن فرصت را مثل گروهی از گرگ‌های دیوانه دنبال نمایید. – نئال گلدمن، مدیرعامل و موسس RelSci

افراد سر شناس مانند اِمینم و جی کی رولینگ، یادداشت‌هایی داشتند تا مراحل پیشرفت را به آنها یادآوری کرده و حساب موقعیت‌شان را در رابطه به اهداف‌شان داشته باشند. شما باید نوعی استراتژی داشته باشید که شما را پویا نگه داشته و چگونگی رسیدن به مقصد را برای‌تان روشن نماید.

۳٫ دست به عمل زده و امروز و فردا نمی‌کنند

ما یا می‌توانیم فقط تماشاگر باشیم یا بخشی از موفقیت باشیم. – الون ماسک

تفکر و رویاپردازی بدون عمل و اجرا، شما را به جایی نخواهد رساند. افراد موفق، عادت به عملگرایی را جزو مهارت‌های‌شان می‌کنند. گاهی متهورانه دست به عمل می‌زنند، حتی پیش از این‌که کاملا احساس آمادگی کنند .

۴٫ اهداف مشخصی دارند

آنها می‌دانند قرار می باشد به کجا برسند و روی همین متمرکز می‌شوند. زمان تلف نمی‌کنند یا به‌یکباره دنبال چند چیز متعدد نمی‌روند. افراد موفق، با چارچوب زمانی واقع‌گرایانه، روی اهداف دست یافتنی تمرکز می‌کنند. این رویکرد تحلیلی، آنها را تشویق به ساختن ذهنی مستحکم می‌کند که لازمه رسیدن به مقصد موردنظر می باشد.

۵٫ ریسک می‌کنند

من یاد گرفته‌ام که مهم نیست چندبار شکست بخورید. فقط کافیست یک‌بار درست عمل کنید. من سعی می‌کردم شیرخشک بفروشم و بارها و بارها یک احمق بودم، و از همه آنها درس گرفتم. – مارک کوبان (کارآفرین میلیاردر دنیای تکنولوژی، سرمایه‌گذار و مالک تیم بسکتبال دالاس ماوریکس (Dallas Mavericks

چرا ریسک می‌کنند؟ خب، افراد موفق، ترجیح می‌دهند برای موفقیت خود را به مخاطره بیاندازند تا این‌که خواسته‌ها و آرزوهای‍‎شان را تنها با رویاپردازی، کتمان و پنهان کنند. آنها توانایی شکست نوش جان کردن را هم دارند و اهمیتی به آن نمی‌دهند چون می‌دانند که در این فرایند، تجربیاتی کسب می‌کنند. همچنین می‌دانند که ممکن می باشد نتوانند رو به جلو حرکت کنند اما همین را به رفتارهای بزدلانه و ریسک نکردن ترجیح می‌دهند.

۶٫ زیاد مطالعه می‌کنند

هر کس که زیاد مطالعه کند و از مغز خودش خیلی کم استفاده نماید، ذهنش به تنبلی عادت می‌کند.” – آلبرت انیشتین ( یکی از ادعاهای انیشتین درمورد تعادل میان مطالعه و تفکر خلاق)

هرکسی که زیاد مطالعه می‌کند، رهبر نمی‌شود اما هر رهبری، زیاد می‌خواند. شما واقعا نمی‌توانید بدون زمان گذاشتن برای مطالعه و یادگیری، به اهداف‌تان برسید. افراد موفق، مطالعه می‌کنند و افق‌های دیدشان را با عادت به خواندن گسترش می‌دهند. آنها همچنین اهمیت فراگیری دانش از طریق درس گرفتن از تجربیات دیگران را می‌دانند.

۷٫ همان کاری را می‌کنند که به آن مشتاقند

کاری را انجام ندهید که دلیلش موفقیت کس دیگری درآن کار می باشد، مسیر خودتان را خلق کنید. خیلی لذت‌بخش تر می باشد. – Karim Abouelnaga ، مدیرعامل Practice Makes Perfect, Inc

هر فرد موفقی درمورد استعداد یا مهارت خاصش مشتاق می باشد و فقط بابت کسب درآمد انجامش نمی‌دهد. بلکه بیشتر بخاطر عشقی که به آن دارد و لذتی که برایش فراهم می‌کند انجامش می‌دهد. به همین دلیل، اطمینان حاصل می‌کند که عادات روزانه‌اش بر محور فعالیت‌هایی باشد که بهترین نتیجه را بدهد و بیشتر به سمت موفقیت در این فرایند بکشاندش.

The post هفت عادتی که باید از افراد موفق یاد بگیرید appeared first on آلامتو.

گردآوری و ویرایش : پورتال پورتال ۱

با نظر دادن خود درباره پست هفت عادتی که باید از افراد موفق یاد بگیرید ما در جهت فعالیت بهتر پورتال تشویق نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ نفسم تو عشق دلم تو سالار بحیرایی

دانلود آهنگ نفسم تو عشق دلم تو با ما باشید با ♫ دانلود اهنگ نفسم تو عشق دلم تو باید فقط بشی مال خودم تو با صدای سالار بحیرایی به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫ Download Old Music BY : Salar | Nafasam To With Text And 2 Quality …

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ فراز فلاحی تنها

دانلود آهنگ جدید فراز فلاحی تنها در این ساعت ♫ دانلود اهنگ تنها با صدای فراز فلاحی به همراه تکست و بهترین کیفیت آماده کرده ایم ♫ Download New Music BY : Faraz Fallahi | Tanha With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa موزیکفا • دانلود آهنگ …

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ وندار مر خوت

دانلود آهنگ جدید وندار مر خوت با موزیکفا همراه شوید با ♫ دانلود اهنگ مر خوت با صدای وندار به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫ Download New Music BY : Vandaar | Mar Khot With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa موزیکفا • دانلود آهنگ وندار …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا