نکات بهداشتی که در زمان رزرو هتل استانبول باید توجه کرد

سلامت

نکات بهداشتی که در زمان رزرو هتل استانبول باید توجه کرد

سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه نکات بهداشتی که در زمان رزرو هتل استانبول باید توجه کرد را ببینید.

سفر رفتن، آن هم به یک مقصد جدید، همیشه هیجان‌انگیز است. اما این هیجان نباید باعث شود که از نکات بهداشتی غافل شویم. فرقی ندارد که سفر شما داخلی باشد یا خارجی، در هتل سه ستاره اقامت کنید یا پنج ستاره، باید به نظافت و تمیزی هتل دقت لازم را داشته باشید. مثلا فرض کنید قرار است برای رزرو هتل در استانبول اقدام کنید. یکی از مهمترین نکات بهداشتی در سفر، رعایت نکات مربوط به اقامت در هتل است. هتل‌ها مکان‌هایی هستند که افراد زیادی از آن‌ها استفاده می‌کنند. بنابراین، احتمال انتقال بیماری و آلودگی در آن‌ها بیشتر است. برای اینکه بتوانید سفری سالم و ایمن داشته باشید، باید نکات بهداشتی زیر را در زمان رزرو هتل رعایت کنید.

توجه به نظافت اتاق

بعد از استفاده از هر امکانات یا خدمات هتل، جایی که در آخر برای استراحت و تجدید قوا سراغ آن می‌روید، اتاق خواب است. بنابراین، نظافت و تمیزی آن اهمیت زیادی دارد. با همان مثال استانبول ادامه می‌دهیم. فرض کنید از میان هتل های استانبول، شما یک هتل چهار ستاره ممتاز رزرو کرده‌اید؛ آیا خیالتان از بابت تمیزی آن آسوده است؟

قرار نیست وسواس به خرج دهید اما به این چند نکته دقت کنید. زمانی که وارد اتاق شدید چند نقطه را به دقت بررسی کنید. اول از همه سرویس بهداشتی را ببینید که آیا کاملا تمیز است؟ سپس برای اطمینان بیشتر دستگیره در، دکمه فلاش تانک و صندلی توالت فرنگی را با دستمال مرطوب آنتی باکتریال تمیز کنید. سپس به تمیزی کف اتاق، ملحفه‌ها و پرده دقت کنید.

علاوه بر این، بهتر است از لیوان اتاق استفاده نکنید. لیوان‌های شیشه‌ای هرچند تمیز و براق باشند، ممکن است آلودگی داشته باشند؛ پس حتما قبل از استفاده آنها را با آب گرم بشویید یا از همان بطری‌های آب معدنی پلمپ که در یخچال اتاق قرار دارند، آب بنوشید.

توجه به نظافت رستوران

هتل های استانبول معمولا خدمات یوآل ندارند و تنها صبحانه ارائه می‌دهند. اما به هر حال اگر بخواهید در هتل غذا بخورید، باید از نظافت آن اطمینان پیدا کنید. ظروف سرو غذا باید بدون لکه و تمیز باشند. همچنین باید دقت داشته باشید که غذاهای خام یا غذاهایی که کاملا پخته نشد‌ه‌اند را انتخاب نکنید زیرا احتمال مسمومیت و بروز بیماری‌های باکتریایی وجود دارد.

توجه به نظافت لابی و دیگر محیط های مشترک

لابی، استخر، سالن اسپا و دیگر محیط‌های مشترک هتل، پرتردد هستند. نکاتی که درباره نظافت اتاق و رستوران گفته شد را برای این نقاط نیز در نظر داشته باشید. البته، لازم به ذکر است، بعد از همه گیری کرونا، نظافت هتل‌ها و حتی رعایت بهداشت از سوی افراد بهبود قابل توجهی پیدا کرد. با این حال، به یاد داشته باشید که ویروس کرونا از فردی ناقل از یک نقطه به دیگر نقاط دنیا سرایت پیدا کرد.

در نظر گرفتن نظرات سایر مهمانان هتل

گاهی برای خرید یک کالا یا رفتن به یک رستوران نظر دوستان خود را جویا می‌شویم که اگر قبلا از آن کالا یا خدمات استفاده کرده است از آن راضی بوده است یا نه. این یک شیوه متداول برای سنجش کیفیت است که بسیاری از افراد انجام می‌دهند. برای رزرو هتل در استانبول هم می‌توانید به همین شیوه عمل کنید. البته به جای پرسیدن از دوست و آشنا می‌توانید وارد سایت فلای‌تودی شوید و نظرات مهمانان هتل را دیدن کنید.

در سایت فلای‌تودی، بخشی برای امتیاز دادن به هتل وجود دارد که مهمانان به نظافت و تمیزی، کیفیت خدمات، کیفیت رستوران و کافی شاپ، برخورد کارمندان، موقعیت مکانی هتل و… امتیاز می‌دهند. همچنین، بعضی افراد نظر شخصی خود راجع به هتل را در بخش نظرات وارد می‌کنند. بنابراین، با ورود به صفحه رزرو هر هتل استانبول می‌توانید امتیازات مربوط به آن هتل را ببینید.

ممکن است بعضی نظرات با توجه به سلیقه شخصی فرد یا مغرضانه باشد اما شما با نظر یک شخص مواجه نیستید بلکه میانگینی از نظرات افراد را در قسمت اطلاعات تکمیلی هتل دیدن خواهید کرد.

بلیط هواپیما و رزرو هتل استانبول در فلای‌تودی

به طور کلی، اگر برای رزرو هتل استانبول یا هر شهر دیگر اقدام کردید، با رعایت چند نکته ساده هنگام ورود به هتل می‌توانید از بروز بسیاری از بیماری‌ها یا مسمومیت‌ها جلوگیری کنید. مثلا، از یک بطری آب شخصی استفاده کنید، از لیوان‌های آب موجود در اتاق استفاده نکنید، هنگام استفاده از توالت، صندلی را با دستمال مرطوب ضدعفونی کنید، قبل از استفاده از وسایل حمام، آن‌ها را با دستمال مرطوب ضدعفونی کنید، از حوله‌های مشترک استفاده نکنید و حتما در صورت دیدن هرگونه آلودگی یا کثیفی در اتاق، به هتل اطلاع دهید. با رعایت این نکات می‌توانید از سلامت خود در هتل محافظت کنید و سفری لذت‌بخش و ایمن، به دور از بیماری و کسالت داشته باشید.

بخش نظرات مهمانان در قسمت اطلاعات تکمیلی هتل در سایت فلای‌تودی تا حد زیادی می‌تواند شما را برای رزرو هتل مناسب راهنمایی کند. بنابراین، برای رزرو هتل استانبول با ارزانترین قیمت به فلای‌تودی مراجعه کنید.

در حال حاضر امکان خرید بلیط قطار و بیمه مسافرتی در سایت فلای تودی برای کاربران وجود دارد. همچنین کافی است برای درخواست ویزای توریستی و خرید تورهای داخلی و خارجی با این مجموعه تماس بگیرید. در نهایت تمام خدمات سفر را می‌توانید هم از طریق سایت و هم اپلیکیشن فلای تودی دریافت کنید.


۲۶ مهر ۱۴۰۲ ۲۰:۵۳

اشتراک گذاری (چگونه میتوانید این مطالب را برای دیگران بفرستید)

نکات بهداشتی که در زمان رزرو هتل استانبول باید توجه کرد

منبع : سایت دکتر سلام

لطفا نظر خود را درباره نکات بهداشتی که در زمان رزرو هتل استانبول باید توجه کرد با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلامت
بررسی طول عمر و راه‌های افزایش ماندگاری لمینت دندان

بررسی طول عمر و راه‌های افزایش ماندگاری لمینت دندان سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بررسی طول عمر و راه‌های افزایش ماندگاری لمینت دندان را ببینید. داشتن لبخندی زیبا و جذاب در دنیای امروز، نقشی اساسی در روابط اجتماعی و اعتماد به نفس افراد ایفا می‌کند. به همین …

سلامت
۷ پیشنهاد برای بهتر کار کردن از خانه

۷ پیشنهاد برای بهتر کار کردن از خانه سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه ۷ پیشنهاد برای بهتر کار کردن از خانه را ببینید. کار کردن از خانه، در تمام روز و هر روز، ممکن است برای برخی‌ها ترسناک به نظر برسد. اما ایده‌ی اینکه بتوانید از هر …

سلامت
با مغذی ترین قسمت مرغ، سنگدان، آشنا شوید

با مغذی ترین قسمت مرغ، سنگدان، آشنا شوید سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه با مغذی ترین قسمت مرغ، سنگدان، آشنا شوید را ببینید. زمانی که به نوش جان کردن مرغ خوش‌مزه فکر می کنید، به احتمال زیاد سینه، ران، بال و یا پاها را تجسم می کنید، …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا