نقطه تمایز عادل فردوسی‌پور با رامبد جوان

نقطه تمایز عادل فردوسی‌پور با رامبد جوان

وبسایت تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه نقطه تمایز عادل فردوسی‌پور با رامبد جوان را ببینید.

اخبار هنرمندان ، نقطه تمایز عادل فردوسی‌پور با رامبد جوان: عادل فردوسی پور همچنان از اس ام اس های برنامه اش مثل جانش مراقبت می کند . اماری که مو لای درزشان نمی رود.

 عادل فردوسی‌پور،رامبد جوان،صدا و سیما


به گزارش پورتال یک به نقل از خبرنگاران جوان، لازم نبود عادل قسم بخورد که از اس‌ام‌اس‌هایی که ملت به ۹۰ می‌فرستند مثل ناموسش محافظت می‌کند، قسم لازم نبود. او همان تابستان ۸۸ که در اعتراض اعلام نشده به برخی از سیاست‌های صداوسیما، شروع برنامه‌اش را چند هفته به تأخیر انداخت، احترامش به مخاطبان ۹۰ را ثابت کرد. روزی که به بهانه مشکلات مخابراتی، جلوی اس‌ام‌اس‌های برنامه را گرفتند و او کوتاه نیامد، روزی که می‌خواستند در تقابل سازمان تربیت بدنی زمان و محسن صفایی‌فراهانی، دست علی‌آبادی و دوستانش را بالا ببرد و نبرد، نشان داد که «مردم» چه اندازه برای‌اش اهمیت دارند.  

 
عادل فردوسی‌پور هر ایرادی که داشته باشد، دوست و دشمن پذیرفته‌اند که صداقت دارد و نان را به نرخ روز نمی‌خورد، که خوشامد مدیران بالادستی یا کمی سهم بیشتر از خوان بی‌حساب و کتاب صداوسیما، وسوسه‌اش نمی‌کند. و این همان صفاتی می باشد که او را از دیگران جدا می‌کند، از همه آن دیگرانی که احتمالا تصویر و صدای بهتری از او داشتند، یا می‌توانستند خوش ذوق‌تر از او باشند.
 
اجرای رامبد جوان در برنامه خندوانه، برای صداوسیمایی که اغلب مجریانش یا عصا قورت داده‌اند یا راحت بودن را با لوس بازی اشتباه گرفته‌اند، نعمت می باشد. رامبد نه لوس می باشد و نه عصا قورت داده. به خاطر همین هم می باشد که برنامه‌اش گرفته و به تنهایی شبکه مهجور نسیم را سرزبان‌ها انداخته. اما آیا رامبد هم مثل عادل، صادق می باشد؟ آیا او هم چیزی جز رضایت مخاطبان برنامه، وسوسه‌اش نمی‌کند؟

رامبد جوان می‌گوید بیش از یک میلیون نفر ثبت‌اسم کرده‌اند که به نظر برسد بتوانند به عنوان تماشاگر عادی مهمان برنامه‌اش شوند؛ چطور می‌شود فهمید این آمار درست می باشد یا نیست؟ رامبد لازم نمی‌بیند به کسی جواب بدهد! طبق آمار نزدیک به ۵ میلیون نفر در رقابت بین امیرمهدی ژوله و امین حیایی، شرکت می‌کنند و دست بر قضا ژوله فقط با نزدیک به ۲۰۰ رأی بیشتر برنده می‌شود.

چطور می‌شود در یک رقابت که ۵ میلیون شرکت‌کننده دارد، فقط ۲۰۰ رأی بالا و پایین باشد؟ رامبد جوان و دوستانش به این سوال هم جواب نمی‌دهند. همین فاصله کم چند هفته بعد هم در رقابت ژوله با علی مسعودی تکرار می‌شود. ۳ میلیون نفر شرکت می‌کنند و ژوله فقط با هزار و خرده‌ای رأی بیشتر، می‌برد. واقعا چنین چیزی ممکن می باشد؟ رامبد باز هم دلیلی نمی‌بیند که برای باورپذیر کردن ماجرا تلاشی بکند. او ترجیح می‌دهد به جای هر توضیح اضافه‌ای، از فرصتی که دارد برای تبلیغ فلان وبسایت اینترنتی و بهمان روزنامه پولدار استفاده کند. و این همان کارهایی می باشد که عادل فردوسی‌پور نکرده. همان تفاوت پررنگی که او با دیگران دارد، حتی اگر مجری کم‌توان‌تری باشد از سوپر شومن‌هایی مانند رامبد جوان و فرزاد حسنی و احسان علیخانی.

نقطه تمایز عادل فردوسی‌پور با رامبد جوان

منبع : پورتال یک

لطفا نظر خود را درباره نقطه تمایز عادل فردوسی‌پور با رامبد جوان با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ نفسم تو عشق دلم تو سالار بحیرایی

دانلود آهنگ نفسم تو عشق دلم تو با ما باشید با ♫ دانلود اهنگ نفسم تو عشق دلم تو باید فقط بشی مال خودم تو با صدای سالار بحیرایی به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫ Download Old Music BY : Salar | Nafasam To With Text And 2 Quality …

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ فراز فلاحی تنها

دانلود آهنگ جدید فراز فلاحی تنها در این ساعت ♫ دانلود اهنگ تنها با صدای فراز فلاحی به همراه تکست و بهترین کیفیت آماده کرده ایم ♫ Download New Music BY : Faraz Fallahi | Tanha With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa موزیکفا • دانلود آهنگ …

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ وندار مر خوت

دانلود آهنگ جدید وندار مر خوت با موزیکفا همراه شوید با ♫ دانلود اهنگ مر خوت با صدای وندار به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫ Download New Music BY : Vandaar | Mar Khot With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa موزیکفا • دانلود آهنگ وندار …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا