نفیسه روشن خبر ازدواج دومش را تایید کرد / آقای داماد کیست؟! + عکس

سلامت

نفیسه روشن خبر ازدواج دومش را تایید کرد / آقای داماد کیست؟! + عکس

سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه نفیسه روشن خبر ازدواج دومش را تایید کرد / آقای داماد کیست؟! + عکس را ببینید.

نفیسه روشن خبر ازدواج دوباره خود را تایید کرد اما در واکنش به تیترهایی که درباره بازگشت او به همسر سابق خلبانش است گفت است که هرگز به گذشته باز نمی گردد. او گفته است همسر سابقش هنوز هم برای او قابل احترام است اما مردی که دوباره با او ازدواج کرده است او نیست! نفیسه روشن در سال ۱۳۹۱ وقتی ۳۰ ساله بود با یک خلبان هواپیمای مسافربری بنام بهنام ازدواج کرد.

نفیسه روشن خبر ازدواج دومش را تایید کرد 

نفیسه روشن خبر ازدواج دومش را تایید کرد / آقای داماد کیست؟! + عکس

نفیسه روشن و آقای خلبان

نفیسه روشن درباره زندگی با همسر اولش گفته بود: زندگی با یک خلبان خیلی سخت است مثلا یک هفته می شود که برنامه سفرمان را می ریزیم چمدان هم می بندیم و در فاصله یک تماس همه چیز بر هم می ریزد. از همان دوران کودکی عاشق بازیگری و خلبانی هواپیما بودم مادرم همیشه تعریف می کند و می گوید که هیچ زمان فکر نمی کرد که من همسر یک خلبان بشوم! نفیسه روشن اواخر سال ۹۹ از همسرش جدا شد.

دلیل طلاق نفیسه روشن

نفیسه روشن یکی از بازیگران معروفی است که حواشی زندگی او همواره در فضای مجازی داغ است. مدتی پیش شایعه خودکشی نفیسه روشن در دریا منتشر شد.  اسم او دو سال پس از طلاق از همسر خلبانش بیشتر بر سر زبان ها افتاد. نفیسه روشن با انتشار استوری هایی بارها اعلام کرده است که عده ای زندگی مشترک او را خراب کرده اند.

بیماری نفیسه روشن چیست؟

دوسال پیش بود که نفیسه روشن پس از علنی شدن خبر طلاقش با انتشار لایوی در اینستاگرامش از بیماری و درد و دل های چندین ساله اش را بیرون ریخت.

نفیسه روشن از غم و غصه های ۴ ساله اش گفت. طبق اظهارات نفیسه روشن او یک غده داشته که در اثر سکوت در سالیان سال و حرف نزدن و درون گرایی کردن بروز کرده است. نفیسه روشن حدود ۴ ساعت تحت عمل جراحی قرار گرفته و بسیاری او را قضاوت به عمل زیبایی کرده اند.

 

نفیسه روشن خبر ازدواج دومش را تایید کرد / آقای داماد کیست؟! + عکس

منبع : نی نی بان

لطفا نظر خود را درباره نفیسه روشن خبر ازدواج دومش را تایید کرد / آقای داماد کیست؟! + عکس با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلامت
بررسی طول عمر و راه‌های افزایش ماندگاری لمینت دندان

بررسی طول عمر و راه‌های افزایش ماندگاری لمینت دندان سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بررسی طول عمر و راه‌های افزایش ماندگاری لمینت دندان را ببینید. داشتن لبخندی زیبا و جذاب در دنیای امروز، نقشی اساسی در روابط اجتماعی و اعتماد به نفس افراد ایفا می‌کند. به همین …

سلامت
۷ پیشنهاد برای بهتر کار کردن از خانه

۷ پیشنهاد برای بهتر کار کردن از خانه سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه ۷ پیشنهاد برای بهتر کار کردن از خانه را ببینید. کار کردن از خانه، در تمام روز و هر روز، ممکن است برای برخی‌ها ترسناک به نظر برسد. اما ایده‌ی اینکه بتوانید از هر …

سلامت
با مغذی ترین قسمت مرغ، سنگدان، آشنا شوید

با مغذی ترین قسمت مرغ، سنگدان، آشنا شوید سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه با مغذی ترین قسمت مرغ، سنگدان، آشنا شوید را ببینید. زمانی که به نوش جان کردن مرغ خوش‌مزه فکر می کنید، به احتمال زیاد سینه، ران، بال و یا پاها را تجسم می کنید، …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا