نسخه های ۲۰ میلیون تومانی درمان سرطان پروستات

نسخه های ۲۰ میلیون تومانی درمان سرطان پروستات

رئیس هجدهمین کنگره انجمن اورولوژی ایران با اشاره به نسخه های میلیونی سرطان پروستات گفت:اغلب درمان ها برای سرطان پروستات بسیار گران می باشد و حتی هر نسخه آن حدود ۱۸ الی ۲۰ میلیون تومان هزینه دارد.

دکتر علی زرگر درمراسم هجدهمین کنگره انجمن اورولوژی ایران افزود:البته داروهای جایگزین نیز وجود دارد اما داروهایی که گران قیمت هستند کارایی بیشتری دارند. در واقع سود این داروها فقط به جیب شرکت های دارویی می رود.

محمدرضا نوروزی فلوشیب فوق تخصص سرطان دستگاه ادرای نیز در مورد علائم سرطان پروستات در این کنگره گفت:بزرگترین مشکل این سرطان، بدون علامت بودن آن می باشد و فقط زمانی که بدخیم می شود درد کمر و ستون فقرات را به همراه می آورد . 

وی اضافه کرد: متاسفانه سرطان پروستات دومین سرطان شایع در ایران می باشد و از هر صد هزار نفر ۱۳ نفر را در گیر خود کرده می باشد. 

محمد یزدانی دبیر هجدهمین کنگره انجمن اورولوژی ایران نیز ضمن تاکید بر خطرناک بودن خون در ادرار افزود: اغلب افرادی که دچار چاقی هستند یا در ژن آن ها این بیماری وجود دارد به سرطان پروستات مبتلا می شوند بدین ترتیب توصیه می شود افراد بالای ۵۰ سال هر سال آنزیم Psa خود را چکاپ کنند. 

این کنگره با هدف اندویورولوژی سنگ های ادراری، اورولوژی اطفال، اورولوژی بانوان، پیوند کلیه، تروماهای دستگاه ادراری و جراحی های ترمیمی، تومورهای دستگاه ادراری و غدد فوق کلیوی، لاپاروسکوپی در اورولوژی، ناتوانی جنسی، روش های تشخیص، درمان طبی و جراحی، عقیمی، تشخیص درمان (ART)، پرستاری اورولوژی و سایر مباحث برگزار می شود.

هجدهمین کنگره انجمن اورولوژی ایران از ۷ تا ۱۰ مهر ۹۴ در تهران، سالن همایش های پژوهشگاه نیرو در حال برگزاری می باشد.

نسخه های ۲۰ میلیون تومانی درمان سرطان پروستات

منبع : پارسینه

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار
روحانی: اینکه بگویند سیاست خارجی بی فایده است و ما مشکلات را حل می کنیم، ممکن نیست

تلاش دولت این بود که امید را نسبت به آینده به وجود آورد و جلوی برخورد نظامی و جنگ را بگیرد و این کار را روزانه انجام داده است یعنی امروز و دیروز؛ لینک منبع- [عصرایران][فرارو] نشانه های بیماری اوتیسم (ASDS) را بهتر بشناسیم آخرین لیست کشته شدگان حادثه منا

اخبار
حضور «فروشنده‌های خاص» در بازار مسکن

مشاوران املاک از افزایش اندک تعداد فروشنده‌های پول لازم در بازار مسکن خبر می‌دهند. لینک منبع- [عصرایران][فرارو] مصر برنده جدال والیبال افریقایی ها شد اظهار نظر جدید موگرینی درباره برجام

اخبار
مهلت ثبت نام یارانه معیشتی تا ۳۰ دی ماه

ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی وزارت کار زمان ثبت نام را تا پایان دی ماه تمدید کرد. امروز سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی از تمدید مهلت ثبت درخواست در سامانه معیشتی hemayat.mcls.gov.ir برای سرپرستان خانواری که در لیست یارانه‌بگیران نقدی نیستند؛ اما متقاضی دریافت بسته معیشتی هستند …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا