نجات سه نفر از اتش سوزی یک منزل مسکونی در دوگنبدان

نجات سه نفر از اتش سوزی یک منزل مسکونی در دوگنبدان

نجات سه نفر از اتش سوزی یک منزل مسکونی در دوگنبدان [۳]

عصر ایران و و پایگاه تفریحی تحلیلی اروم نیوز

عصر ایران و  و پایگاه تفریحی تحلیلی اروم نیوز

سوالی که جان یک نفر را نجات داد. سوالی که جان یک نفر را نجات داد فردی که در تصویر زیر می بینید نوجوانی با اسم. عصر ایران. مردم به دنبال انصراف از ثبت اسم خودرو ارتش سوریه استفاده از تسلیحات جدید روسی را اغاز.

زیست نیوز و و زمان

زیست نیوز و  و زمان

جام نیوز JamNews. جام نیوز اخبار رسانه های برون مرزی برانکو نمی دانم عبدی از کجا به کادرفنی اضافه. خبرپو خبر پو پویش اخرین اخبار. رکود بی سابقه در بازار خودرو اموزش رقص با اسم پاتیناژ در فدراسیون اسکیت عکس. زیست نیوز. تصویر شگفت انگیز هابل از کهکشان گل افتابگردان سوایوکی چراغ ال ای دی تاشو.

پایگاه مناقصه ها و مزایده های و و پورتال پرشین وی

پایگاه مناقصه ها و مزایده های و  و پورتال پرشین وی

وبسایت پورتال ۱ سیاسی فرهنگی. بازگشت بینایی به قربانی اسیدپاشی اصفهان حامد بهداد در نقش شهید محمد جهان ارا. اخبار حوادث. شگرد زن جوان در دستبرد به حساب های بانکی زن جوان که با شناسایی خواهران و دختران پولدار. وبسایت تفریحی و سرگرمی پارس ناز. کلیه حقوق مادی و معنوی این وب وبسایت متعلق به پارس ناز می باشد. فان و سرگرمی. فان و سرگرمی فان و سرگرمی سلفی آرتیستان ایرانی خارجی ترکی هندی سلفی هایی جدیداز. پایگاه مناقصه ها و مزایده های. اب و فاضلاب ابیاری و زهکشی سدوکانال منابع طبیعی و پروژه های دریایی ۰٫

یاسوج ۲۴ پایگاه تفریحی یاسوج و وبسایت پورتال ۱ سیاسی فرهنگی و فهرست سانحه های هوایی در ایران

استفتایات احکام وقف. س ۲۰۳۶ عده ای از افراد بدون اجازه متولی خاص اقدام به تخریب کتابخانه واقع بین اتاق. پایگاه تفریحی تحلیلی اروم نیوز. رهبر معظم انقلاب در دیدار فرماندهان سپاه دشمن درپی نفوذ در مراکز تصمیم گیرنده و. گروه اینترنتی پرشین استار. گروه اینترنتی عضویت در گروه اینترنتی پرشین استار بهترین و جذاب ترین گروه اینترنتی. انتقامگیری اتشین از همسر سابق. مرد جوان پس از جدایی از همسرش برای انتقامگیری از وی خودروی او و سه نفر از ساکنان یک. زمان. نفرت مردم قسمت و جهان از این رژیم جعلی روز به روز در حال افزایش هست بنابراین به دلیل. یاسوج ۲۴ پایگاه تفریحی یاسوج. هادی زارع پور در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در یاسوج اظهار داشت مدارس شاهد تیزهوشان.

مجله اینترنتی برترین ها پورتال و انتقامگیری اتشین از همسر سابق و خبرپو خبر پو پویش اخرین اخبار

حوادث سیمرغ. تغذیه تغذیه کودکان تغذیه در دوران بارداری تغذیه ورزشکاران تغذیه و بیماریها تغذیه. تالار گفتگوی پرشین پت MyPet ir. لطفا قبل از هرگونه فعالیت در انجمن تخصصی پرشین پت این قسمت را دقیق و کامل مطالعه. پول نیوز. صنعتگران اتریشی یک هفته پس از سفر مقاماتشان در تهران انعقاد تعرفه ترجیحی ایران و. پورتال پرشین وی. عکسهای جالب تصویری از خواهر محمدعلی فردین عکس جالب روناک یونسی در کودکی عکس جدید. اخرین نیوز. پدیده عجیب در ساحل افریقای جنوبی تصاویر کشف بزرگترین عنکبوت در انگلستان تصاویر. زندانک. با سلام ورود شمارا به وبلاگ زندانک خوش امد میگویم برای تماشا کامل مطالب از ارشیو. وبسایت تفریحی سرگرمی فانیها. تسنیم دانشمندان متوجه شدند که چگونه یک ژن که ارتباط ان از مدت ها پیش با چاقی مشخص شده. مجله اینترنتی برترین ها پورتال. پربازدیدترین مجله اینترنتی ایران در زمینه های سبک زندگی سلامت دکوراسیون موفقیت کودک.

فهرست سانحه های هوایی در ایران و یاسوج ۲۴ پایگاه تفریحی یاسوج و وبسایت پورتال ۱ سیاسی فرهنگی

Fararu پورتال یک. مهلت تعیین شده برای بررسی توافق هسته ای در حالی روز گذشته به پایان رسید که اخرین تیر. فهرست سانحه های هوایی در ایران. امار ویرایش بر اساس امار شبکه ایمنی هوانوردی ایران یک هزار و ۵۳۰ سانحه هوایی در.

سیمرغ و پول نیوز و فان و سرگرمی

Homayun org وبسایت همایون تازه ترین. از غرمستی های اوباشان شورای نظار در تیراندازی های کابل یک مامور امنیت ملی کشته و سه. وبسایت تفریحی تحلیلی شفاف. اخبار ایران و جهان ریما رامین فر را حالا دیگر تقریبا همه مردم ایران با نقش هما در. سیمرغ. تغذیه تغذیه کودکان تغذیه در دوران بارداری تغذیه ورزشکاران تغذیه و بیماریها تغذیه.

خبرپو خبر پو پویش اخرین اخبار و مجله اینترنتی برترین ها پورتال و انتقامگیری اتشین از همسر سابق

انچه باید بدانیم ولی نمی دانیم. وقتی در یک رابطه طولانی مدت هستید به ان عادت می کنید شواهد بیولوژیکی وجود دارد که. سوالی که جان یک نفر را نجات داد. سوالی که جان یک نفر را نجات داد فردی که در تصویر زیر می بینید نوجوانی با اسم. عصر ایران. مردم به دنبال انصراف از ثبت اسم خودرو ارتش سوریه استفاده از تسلیحات جدید روسی را اغاز. جام نیوز JamNews. جام نیوز اخبار رسانه های برون مرزی برانکو نمی دانم عبدی از کجا به کادرفنی اضافه. خبرپو خبر پو پویش اخرین اخبار. رکود بی سابقه در بازار خودرو اموزش رقص با اسم پاتیناژ در فدراسیون اسکیت عکس.

پایگاه مناقصه ها و مزایده های و انچه باید بدانیم ولی نمی دانیم و پورتال پرشین وی

زیست نیوز. تصویر شگفت انگیز هابل از کهکشان گل افتابگردان سوایوکی چراغ ال ای دی تاشو. وبسایت پورتال ۱ سیاسی فرهنگی. بازگشت بینایی به قربانی اسیدپاشی اصفهان حامد بهداد در نقش شهید محمد جهان ارا. اخبار حوادث. شگرد زن جوان در دستبرد به حساب های بانکی زن جوان که با شناسایی خواهران و دختران پولدار. وبسایت تفریحی و سرگرمی پارس ناز. کلیه حقوق مادی و معنوی این وب وبسایت متعلق به پارس ناز می باشد. فان و سرگرمی. فان و سرگرمی فان و سرگرمی سلفی آرتیستان ایرانی خارجی ترکی هندی سلفی هایی جدیداز. پایگاه مناقصه ها و مزایده های. اب و فاضلاب ابیاری و زهکشی سدوکانال منابع طبیعی و پروژه های دریایی ۰٫

حوادث سیمرغ و اخبار حوادث و Homayun org وبسایت همایون تازه ترین

استفتایات احکام وقف. س ۲۰۳۶ عده ای از افراد بدون اجازه متولی خاص اقدام به تخریب کتابخانه واقع بین اتاق. پایگاه تفریحی تحلیلی اروم نیوز. رهبر معظم انقلاب در دیدار فرماندهان سپاه دشمن درپی نفوذ در مراکز تصمیم گیرنده و. گروه اینترنتی پرشین استار. گروه اینترنتی عضویت در گروه اینترنتی پرشین استار بهترین و جذاب ترین گروه اینترنتی. انتقامگیری اتشین از همسر سابق. مرد جوان پس از جدایی از همسرش برای انتقامگیری از وی خودروی او و سه نفر از ساکنان یک. زمان. نفرت مردم قسمت و جهان از این رژیم جعلی روز به روز در حال افزایش هست بنابراین به دلیل. یاسوج ۲۴ پایگاه تفریحی یاسوج. هادی زارع پور در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در یاسوج اظهار داشت مدارس شاهد تیزهوشان. حوادث سیمرغ. تغذیه تغذیه کودکان تغذیه در دوران بارداری تغذیه ورزشکاران تغذیه و بیماریها تغذیه.

پول نیوز و فان و سرگرمی و سیمرغ

تالار گفتگوی پرشین پت MyPet ir. لطفا قبل از هرگونه فعالیت در انجمن تخصصی پرشین پت این قسمت را دقیق و کامل مطالعه. پول نیوز. صنعتگران اتریشی یک هفته پس از سفر مقاماتشان در تهران انعقاد تعرفه ترجیحی ایران و.

زندانک و پایگاه تفریحی تحلیلی اروم نیوز و عصر ایران

پورتال پرشین وی. عکسهای جالب تصویری از خواهر محمدعلی فردین عکس جالب روناک یونسی در کودکی عکس جدید. اخرین نیوز. پدیده عجیب در ساحل افریقای جنوبی تصاویر کشف بزرگترین عنکبوت در انگلستان تصاویر. زندانک. با سلام ورود شمارا به وبلاگ زندانک خوش امد میگویم برای تماشا کامل مطالب از ارشیو.

فهرست سانحه های هوایی در ایران و یاسوج ۲۴ پایگاه تفریحی یاسوج و وبسایت پورتال ۱ سیاسی فرهنگی

وبسایت تفریحی سرگرمی فانیها. تسنیم دانشمندان متوجه شدند که چگونه یک ژن که ارتباط ان از مدت ها پیش با چاقی مشخص شده. مجله اینترنتی برترین ها پورتال. پربازدیدترین مجله اینترنتی ایران در زمینه های سبک زندگی سلامت دکوراسیون موفقیت کودک. Fararu پورتال یک. مهلت تعیین شده برای بررسی توافق هسته ای در حالی روز گذشته به پایان رسید که اخرین تیر. فهرست سانحه های هوایی در ایران. امار ویرایش بر اساس امار شبکه ایمنی هوانوردی ایران یک هزار و ۵۳۰ سانحه هوایی در.

عصر ایران و زندانک و پایگاه تفریحی تحلیلی اروم نیوز

Homayun org وبسایت همایون تازه ترین. از غرمستی های اوباشان شورای نظار در تیراندازی های کابل یک مامور امنیت ملی کشته و سه. وبسایت تفریحی تحلیلی شفاف. اخبار ایران و جهان ریما رامین فر را حالا دیگر تقریبا همه مردم ایران با نقش هما در. سیمرغ. تغذیه تغذیه کودکان تغذیه در دوران بارداری تغذیه ورزشکاران تغذیه و بیماریها تغذیه. انچه باید بدانیم ولی نمی دانیم. وقتی در یک رابطه طولانی مدت هستید به ان عادت می کنید شواهد بیولوژیکی وجود دارد که. سوالی که جان یک نفر را نجات داد. سوالی که جان یک نفر را نجات داد فردی که در تصویر زیر می بینید نوجوانی با اسم. عصر ایران. مردم به دنبال انصراف از ثبت اسم خودرو ارتش سوریه استفاده از تسلیحات جدید روسی را اغاز.

پایگاه مناقصه ها و مزایده های و انچه باید بدانیم ولی نمی دانیم و پورتال پرشین وی

جام نیوز JamNews. جام نیوز اخبار رسانه های برون مرزی برانکو نمی دانم عبدی از کجا به کادرفنی اضافه. خبرپو خبر پو پویش اخرین اخبار. رکود بی سابقه در بازار خودرو اموزش رقص با اسم پاتیناژ در فدراسیون اسکیت عکس. زیست نیوز. تصویر شگفت انگیز هابل از کهکشان گل افتابگردان سوایوکی چراغ ال ای دی تاشو. وبسایت پورتال ۱ سیاسی فرهنگی. بازگشت بینایی به قربانی اسیدپاشی اصفهان حامد بهداد در نقش شهید محمد جهان ارا. اخبار حوادث. شگرد زن جوان در دستبرد به حساب های بانکی زن جوان که با شناسایی خواهران و دختران پولدار. وبسایت تفریحی و سرگرمی پارس ناز. کلیه حقوق مادی و معنوی این وب وبسایت متعلق به پارس ناز می باشد. فان و سرگرمی. فان و سرگرمی فان و سرگرمی سلفی آرتیستان ایرانی خارجی ترکی هندی سلفی هایی جدیداز. پایگاه مناقصه ها و مزایده های. اب و فاضلاب ابیاری و زهکشی سدوکانال منابع طبیعی و پروژه های دریایی ۰٫

پایگاه تفریحی تحلیلی اروم نیوز و عصر ایران و زندانک

استفتایات احکام وقف. س ۲۰۳۶ عده ای از افراد بدون اجازه متولی خاص اقدام به تخریب کتابخانه واقع بین اتاق. پایگاه تفریحی تحلیلی اروم نیوز. رهبر معظم انقلاب در دیدار فرماندهان سپاه دشمن درپی نفوذ در مراکز تصمیم گیرنده و.

زمان و زیست نیوز و Fararu پورتال یک

گروه اینترنتی پرشین استار. گروه اینترنتی عضویت در گروه اینترنتی پرشین استار بهترین و جذاب ترین گروه اینترنتی. انتقامگیری اتشین از همسر سابق. مرد جوان پس از جدایی از همسرش برای انتقامگیری از وی خودروی او و سه نفر از ساکنان یک. زمان. نفرت مردم قسمت و جهان از این رژیم جعلی روز به روز در حال افزایش هست بنابراین به دلیل.

پورتال پرشین وی و پایگاه مناقصه ها و مزایده های و انچه باید بدانیم ولی نمی دانیم

یاسوج ۲۴ پایگاه تفریحی یاسوج. هادی زارع پور در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در یاسوج اظهار داشت مدارس شاهد تیزهوشان. حوادث سیمرغ. تغذیه تغذیه کودکان تغذیه در دوران بارداری تغذیه ورزشکاران تغذیه و بیماریها تغذیه. تالار گفتگوی پرشین پت MyPet ir. لطفا قبل از هرگونه فعالیت در انجمن تخصصی پرشین پت این قسمت را دقیق و کامل مطالعه. پول نیوز. صنعتگران اتریشی یک هفته پس از سفر مقاماتشان در تهران انعقاد تعرفه ترجیحی ایران و. پورتال پرشین وی. عکسهای جالب تصویری از خواهر محمدعلی فردین عکس جالب روناک یونسی در کودکی عکس جدید.

فهرست سانحه های هوایی در ایران و یاسوج ۲۴ پایگاه تفریحی یاسوج و وبسایت پورتال ۱ سیاسی فرهنگی

اخرین نیوز. پدیده عجیب در ساحل افریقای جنوبی تصاویر کشف بزرگترین عنکبوت در انگلستان تصاویر. زندانک. با سلام ورود شمارا به وبلاگ زندانک خوش امد میگویم برای تماشا کامل مطالب از ارشیو. وبسایت تفریحی سرگرمی فانیها. تسنیم دانشمندان متوجه شدند که چگونه یک ژن که ارتباط ان از مدت ها پیش با چاقی مشخص شده. مجله اینترنتی برترین ها پورتال. پربازدیدترین مجله اینترنتی ایران در زمینه های سبک زندگی سلامت دکوراسیون موفقیت کودک. Fararu پورتال یک. مهلت تعیین شده برای بررسی توافق هسته ای در حالی روز گذشته به پایان رسید که اخرین تیر. فهرست سانحه های هوایی در ایران. امار ویرایش بر اساس امار شبکه ایمنی هوانوردی ایران یک هزار و ۵۳۰ سانحه هوایی در.

جام نیوز JamNews و وبسایت تفریحی سرگرمی فانیها و گروه اینترنتی پرشین استار

Homayun org وبسایت همایون تازه ترین. از غرمستی های اوباشان شورای نظار در تیراندازی های کابل یک مامور امنیت ملی کشته و سه. وبسایت تفریحی تحلیلی شفاف. اخبار ایران و جهان ریما رامین فر را حالا دیگر تقریبا همه مردم ایران با نقش هما در. سیمرغ. تغذیه تغذیه کودکان تغذیه در دوران بارداری تغذیه ورزشکاران تغذیه و بیماریها تغذیه. انچه باید بدانیم ولی نمی دانیم. وقتی در یک رابطه طولانی مدت هستید به ان عادت می کنید شواهد بیولوژیکی وجود دارد که. سوالی که جان یک نفر را نجات داد. سوالی که جان یک نفر را نجات داد فردی که در تصویر زیر می بینید نوجوانی با اسم. عصر ایران. مردم به دنبال انصراف از ثبت اسم خودرو ارتش سوریه استفاده از تسلیحات جدید روسی را اغاز. جام نیوز JamNews. جام نیوز اخبار رسانه های برون مرزی برانکو نمی دانم عبدی از کجا به کادرفنی اضافه.

زیست نیوز و Fararu پورتال یک و زمان

خبرپو خبر پو پویش اخرین اخبار. رکود بی سابقه در بازار خودرو اموزش رقص با اسم پاتیناژ در فدراسیون اسکیت عکس. زیست نیوز. تصویر شگفت انگیز هابل از کهکشان گل افتابگردان سوایوکی چراغ ال ای دی تاشو.

وبسایت تفریحی و سرگرمی پارس ناز و وبسایت تفریحی تحلیلی شفاف و تالار گفتگوی پرشین پت MyPet ir

وبسایت پورتال ۱ سیاسی فرهنگی. بازگشت بینایی به قربانی اسیدپاشی اصفهان حامد بهداد در نقش شهید محمد جهان ارا. اخبار حوادث. شگرد زن جوان در دستبرد به حساب های بانکی زن جوان که با شناسایی خواهران و دختران پولدار. وبسایت تفریحی و سرگرمی پارس ناز. کلیه حقوق مادی و معنوی این وب وبسایت متعلق به پارس ناز می باشد.

گروه اینترنتی پرشین استار و جام نیوز JamNews و وبسایت تفریحی سرگرمی فانیها

فان و سرگرمی. فان و سرگرمی فان و سرگرمی سلفی آرتیستان ایرانی خارجی ترکی هندی سلفی هایی جدیداز. پایگاه مناقصه ها و مزایده های. اب و فاضلاب ابیاری و زهکشی سدوکانال منابع طبیعی و پروژه های دریایی ۰٫ استفتایات احکام وقف. س ۲۰۳۶ عده ای از افراد بدون اجازه متولی خاص اقدام به تخریب کتابخانه واقع بین اتاق. پایگاه تفریحی تحلیلی اروم نیوز. رهبر معظم انقلاب در دیدار فرماندهان سپاه دشمن درپی نفوذ در مراکز تصمیم گیرنده و. گروه اینترنتی پرشین استار. گروه اینترنتی عضویت در گروه اینترنتی پرشین استار بهترین و جذاب ترین گروه اینترنتی.

پول نیوز و فان و سرگرمی و سیمرغ

انتقامگیری اتشین از همسر سابق. مرد جوان پس از جدایی از همسرش برای انتقامگیری از وی خودروی او و سه نفر از ساکنان یک. زمان. نفرت مردم قسمت و جهان از این رژیم جعلی روز به روز در حال افزایش هست بنابراین به دلیل. یاسوج ۲۴ پایگاه تفریحی یاسوج. هادی زارع پور در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در یاسوج اظهار داشت مدارس شاهد تیزهوشان. حوادث سیمرغ. تغذیه تغذیه کودکان تغذیه در دوران بارداری تغذیه ورزشکاران تغذیه و بیماریها تغذیه. تالار گفتگوی پرشین پت MyPet ir. لطفا قبل از هرگونه فعالیت در انجمن تخصصی پرشین پت این قسمت را دقیق و کامل مطالعه. پول نیوز. صنعتگران اتریشی یک هفته پس از سفر مقاماتشان در تهران انعقاد تعرفه ترجیحی ایران و.

فهرست سانحه های هوایی در ایران و یاسوج ۲۴ پایگاه تفریحی یاسوج و

پورتال پرشین وی. عکسهای جالب تصویری از خواهر محمدعلی فردین عکس جالب روناک یونسی در کودکی عکس جدید. اخرین نیوز. پدیده عجیب در ساحل افریقای جنوبی تصاویر کشف بزرگترین عنکبوت در انگلستان تصاویر. زندانک. با سلام ورود شمارا به وبلاگ زندانک خوش امد میگویم برای تماشا کامل مطالب از ارشیو. وبسایت تفریحی سرگرمی فانیها. تسنیم دانشمندان متوجه شدند که چگونه یک ژن که ارتباط ان از مدت ها پیش با چاقی مشخص شده. مجله اینترنتی برترین ها پورتال. پربازدیدترین مجله اینترنتی ایران در زمینه های سبک زندگی سلامت دکوراسیون موفقیت کودک. Fararu پورتال یک. مهلت تعیین شده برای بررسی توافق هسته ای در حالی روز گذشته به پایان رسید که اخرین تیر. فهرست سانحه های هوایی در ایران. امار ویرایش بر اساس امار شبکه ایمنی هوانوردی ایران یک هزار و ۵۳۰ سانحه هوایی در.

وبسایت تفریحی تحلیلی شفاف و تالار گفتگوی پرشین پت MyPet ir و

Homayun org وبسایت همایون تازه ترین. از غرمستی های اوباشان شورای نظار در تیراندازی های کابل یک مامور امنیت ملی کشته و سه. وبسایت تفریحی تحلیلی شفاف. اخبار ایران و جهان ریما رامین فر را حالا دیگر تقریبا همه مردم ایران با نقش هما در.

انچه باید بدانیم ولی نمی دانیم و پورتال پرشین وی و

سیمرغ. تغذیه تغذیه کودکان تغذیه در دوران بارداری تغذیه ورزشکاران تغذیه و بیماریها تغذیه. انچه باید بدانیم ولی نمی دانیم. وقتی در یک رابطه طولانی مدت هستید به ان عادت می کنید شواهد بیولوژیکی وجود دارد که.

نجات سه نفر از اتش سوزی یک منزل مسکونی در دوگنبدان

منبع : وبسایت

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار
روحانی: اینکه بگویند سیاست خارجی بی فایده است و ما مشکلات را حل می کنیم، ممکن نیست

تلاش دولت این بود که امید را نسبت به آینده به وجود آورد و جلوی برخورد نظامی و جنگ را بگیرد و این کار را روزانه انجام داده است یعنی امروز و دیروز؛ لینک منبع- [عصرایران][فرارو] آزادی یک محکوم به قصاص با اکران یک فیلم ابتلای فرزند به دیابت با …

اخبار
حضور «فروشنده‌های خاص» در بازار مسکن

مشاوران املاک از افزایش اندک تعداد فروشنده‌های پول لازم در بازار مسکن خبر می‌دهند. لینک منبع- [عصرایران][فرارو] کاهش ۱۲۰۳ واحدی شاخص بورس در هفته جاری تسلیت وزارت خارجه امریکا به کشورهای اسلامی در پی فاجعه منا

اخبار
مهلت ثبت نام یارانه معیشتی تا ۳۰ دی ماه

ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی وزارت کار زمان ثبت نام را تا پایان دی ماه تمدید کرد. امروز سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی از تمدید مهلت ثبت درخواست در سامانه معیشتی hemayat.mcls.gov.ir برای سرپرستان خانواری که در لیست یارانه‌بگیران نقدی نیستند؛ اما متقاضی دریافت بسته معیشتی هستند …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا