میوه نخوردن بچه ها، چه راه حلی دارد؟

میوه نخوردن بچه ها، چه راه حلی دارد؟

وبسایت تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه میوه نخوردن بچه ها، چه راه حلی دارد؟ را ببینید.

بهتر هست كه طوری برخورد نكنید كه خودش متوجه ناراحتی شما از میوه نخوردنش بشود، زیرا به این ترتیب برای جلب توجه ممكن هست این روش را ادامه دهد.

پرسش: من پسربچه ای ۱۶ ماهه دارم كه میوه نمیخوره فقط گاهی كمی سیب (در حد یك هشتم یك سیب متوسط) با كلی دردسر می خوره .لطفا در مورد وزن و قد مناسب و روشهایی كه بتونم بهش میوه بدم؟

پاسخ: بله متاسفانه این مورد در خیلی از بچه ها دیده می شود، بهتر هست كه طوری برخورد نكنید كه خودش متوجه ناراحتی شما از میوه نخوردنش بشود، زیرا به این ترتیب برای جلب توجه ممكن هست این روش را ادامه دهد.

شما می توانید چند نوع میوه را به شكل های مختلف مانند گل و پروانه و عروسكی درست یا تزئین كنید و درون یك ظرف زیبا و جذاب قرار داده و فقط جلوی دیدش قرار دهید، با این كار حتما علاقمند می شود كه ان ها را حداقل امتحان كند.

حتی اگر ان ها را به درون دهانش ببرد و بعد بیرون بریزد باز همین كار كمك می كند كه كم كم با مزه ی میوه ها اشنا و به ان ها علاقه مند شود.

برای برخی بچه ها هم جویدن و بلع میوه ها مشكل هست؛ شما می توانید میوه ها را به صورت ابمیوه و یا پوره دراورده و به او بخورانید.

و اما در مورد وزن و قد باید بگویم كه بهترین حالت این هست كه كودك تان با منحنی خودش كه بر حسب وزن تولد و قد هنگام تولدش می باشد، بالا رود.

برای عضویت در خبرنامه نی نی بان و اطلاع از بهترین و پربیننده ترین مطالب، کافی هست یک بار فرم عضویت ما را از اینجا پر کنید.

میوه نخوردن بچه ها، چه راه حلی دارد؟

منبع : نی نی بان

لطفا نظر خود را درباره میوه نخوردن بچه ها، چه راه حلی دارد؟ با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ نفسم تو عشق دلم تو سالار بحیرایی

دانلود آهنگ نفسم تو عشق دلم تو با ما باشید با ♫ دانلود اهنگ نفسم تو عشق دلم تو باید فقط بشی مال خودم تو با صدای سالار بحیرایی به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫ Download Old Music BY : Salar | Nafasam To With Text And 2 Quality …

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ فراز فلاحی تنها

دانلود آهنگ جدید فراز فلاحی تنها در این ساعت ♫ دانلود اهنگ تنها با صدای فراز فلاحی به همراه تکست و بهترین کیفیت آماده کرده ایم ♫ Download New Music BY : Faraz Fallahi | Tanha With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa موزیکفا • دانلود آهنگ …

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ وندار مر خوت

دانلود آهنگ جدید وندار مر خوت با موزیکفا همراه شوید با ♫ دانلود اهنگ مر خوت با صدای وندار به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫ Download New Music BY : Vandaar | Mar Khot With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa موزیکفا • دانلود آهنگ وندار …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا