میانگین سن ازدواج در کشور به ۲۶ سال نزدیک شده هست

میانگین سن ازدواج در کشور به ۲۶ سال نزدیک شده هست

اخبار گوناگون ، میانگین سن ازدواج در کشور به ۲۶ سال نزدیک شده هست: علیرضا آوایی که در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل ثبت احوال قم حرف می‌گفت، اظهار داشت: کمیته انتصابات سازمان ثبت احوال کشور پس از بررسی ابعاد گوناگون صلاحیت مدیران، نتیجه را ارائه کرده و سپس برای حضور یک مدیر در منصبی تصمیم‌گیری لازم صورت می‎‌گیرد و این‌طور نیست که انتصاب‌ها به صورت سفارشی یا دلخواه کسی یا باشد.

سن ازدواج،سازمان ثبت احوال


به گزارش پورتال۱ به نقل از خبرگذاری تسنیم، رئیس سازمان ثبت احوال کشور افزود: تشکیل پایگاه‌های جمعیتی در سازمان ثبت احوال از کارهای خوب و مثبت هست که سبب تسهیل کار نیروی انتظامی، آگاهی و بانک‌ها شده هست. کارت ملی هوشمند نیز در سطح کشور در حال صدور هست و اکنون شمار کارت‌های هوشمند صادر شده به ۳ میلیون کارت رسیده هست و امیدوایم که کار صدور کار ملت هوشمند برای همه مردم تا پایان دولت یازدهم تکمیل شود.

وی با اشاره به کمک دفاتر پیشخوان دولت به سازمان ثبت احوال تصریح کرد: سازمان ثبت احوال نیازمند کمک مردم هست و از سوی دیگر بازسازی و نظارت بیشتر در فعالیت دفاتر پیشخوان نیز باید صورت گیرد. سازمان ثبت احوال مشکل کمبود اعتبارات دارد و با حل این مشکل، پیشرفت‌های خوبی در کار این سازمان حاصل می‌شود.

رئیس سازمان ثبت احوال کشور به آمار موالید کشور اشاره کرد و گفت: کشور شاهد نرخ ۱ و ۹۷ صدم برای موالید هست و در قم این آمار به ۲ و ۱۱ صدم رسیده هست که از متوسط کشوری بیشتر هست.

وی عنوان کرد: میانگین سن ازدواج در کشور برای مردان به ۲۸ و برای خانم‌ها ۲۳ و نیم سالگی رسیده هست و میانگین کلی سن ازدواج در کشور به ۲۵ و ۷۵ سالگی هست و البته این آمار در قم بهتر هست میانگین سن ازدواج۲۷ و نیم سالگی برای آقایان و ۲۲ و نیم سالگی برای خانم‌ها هست.

میانگین سن ازدواج در کشور به ۲۶ سال نزدیک شده هست

تهیه و گردآوری : گروه پورتال ۱

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ نفسم تو عشق دلم تو سالار بحیرایی

دانلود آهنگ نفسم تو عشق دلم تو با ما باشید با ♫ دانلود اهنگ نفسم تو عشق دلم تو باید فقط بشی مال خودم تو با صدای سالار بحیرایی به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫ Download Old Music BY : Salar | Nafasam To With Text And 2 Quality …

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ فراز فلاحی تنها

دانلود آهنگ جدید فراز فلاحی تنها در این ساعت ♫ دانلود اهنگ تنها با صدای فراز فلاحی به همراه تکست و بهترین کیفیت آماده کرده ایم ♫ Download New Music BY : Faraz Fallahi | Tanha With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa موزیکفا • دانلود آهنگ …

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ وندار مر خوت

دانلود آهنگ جدید وندار مر خوت با موزیکفا همراه شوید با ♫ دانلود اهنگ مر خوت با صدای وندار به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫ Download New Music BY : Vandaar | Mar Khot With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa موزیکفا • دانلود آهنگ وندار …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا