مهمترین اخبار ورزشی امروز ۱۲ آبان

مهمترین اخبار ورزشی امروز ۱۲ آبان

وبسایت تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه مهمترین اخبار ورزشی امروز ۱۲ آبان را ببینید.

رضا قوچان نژاد عکسی از دیدار خود با ۲ خواننده لس آنجلسی را منتش


مهمترین اخبار ورزشی اخبار ورزشی اخبار امروز




پسر فرکی از خجالت نویدکیا در آمد! + عکس

پس از جدایی حسین فرکی از تیم فوتبال سپاهان، پسر این مربی پر افتخار، محرم نویدکیا را عامل اصلی جدایی پدرش دانست.
حمله تند پسر فرکی به نویدکیابه گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان، حسام فرکی با یک مصاحبه جنجالی و یک پست کنایه‌آمیز در صفحه شخصی خود در یکی از شبکه‌های اجتماعی، مرد اول خبرهای فوتبالی بود. فرزند حسین فرکی پس از جدایی پدرش از سپاهان، مطلبی جالب را در صفحه خود منتشر کرد. وی در این باره نوشت: “خیال همه راحت. حاجی از سپاهان جدا شد. خداوند از فتنه‌گران که کم هم نبودند نگذرد. دنیا دار مکافات هست و آخرت روز جواب هست.”


مهمترین اخبار ورزشی اخبار ورزشی اخبار امروز


پسر سرمربی سابق سپاهان مصاحبه‌ای نیز با یکی از روزنامه‌های ورزشی مصاحبه کرده و مدعی شده بود پدرش قربانی پشتیبانی محرم نویدکیا از شریک تجاری‌اش شده هست. مدیرعامل سپاهان نیز در پاسخ به این ادعا اعلام کرد شراکت کاپیتان تیمش ارتباطی به سرمربی ندارد.


حمله تند پسر فرکی به نویدکیا



بازیکن پرسپولیس با کت و شلوار، سوژه بازیکنان + عکس

حضور بازیکن پرسپولیس با کت و شلوار در تمرین این تیم، سوژه جالبی برای هم‌بازی‌های وی بود. محمد انصاری رفته رفته توانست خود را به ترکیب اصلی پرسپولیس تحمیل کند. مدافع چپ سرخ‌پوشان در دربی ۸۱ نیز نمایش قابل‌قبولی داشت. وی که با مترو از منزلش به محل تمرین رفت و آمد می‌کند در تمرین امروز (دوشنبه) با کت و شلوار حضور یافت که همین مسئله باعث شد بازیکنان پرسپولیس سر به سر انصاری بگذراند.

مهمترین اخبار ورزشی اخبار ورزشی اخبار امروز

مهدی طارمی در کنار دیگر سرخ‌پوشان با محمد انصاری عکس گرفتند و سپس آن را در پیچ اینستاگرام گذاشت:


پورتال ۱ رحمتی به اتفاقات اخیر و بیانیه کی‌روش + عکس

دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال به اتفاقات اخیر و بیانیه‌ای که از سوی سرمربی تیم ملی علیه او منتشر شد پورتال ۱ نشان داد. پس از صحبت‌های علیرضا اسدی مبنی بر بازگشت مهدی رحمتی به تیم ملی، کارلوس کی‌روش طی بیانیه‌ای پورتال ۱ شدیدی نسبت به این موضوع نشان داد و دروازه‌بان استقلال را فاقد شخصیت برای حضور در تیم ملی دانست. هرچند کی‌روش در صحبت امروز خود تلویحا بیانیه‌اش را اصلاح کرد و رحمتی را فردی با شخصیت دانست، اما دروازه‌بان تیم استقلال نسبت به این اتفاقات ساکت نماند و پورتال ۱ نشان داد.

مهمترین اخبار ورزشی اخبار ورزشی اخبار امروز

رحمتی در صفحه پیچ اینستاگرام خود عکسی را منتشر کرد که در محتوای آن نوشته شده: “صداقت هدیه بسیار ارزشمندی هست، آن را از انسان‌های کم ارزش انتظار نداشته باشید”.



عقاب آسیا هنگام تمرین بدنسازی

احمدرضا عابدزاده دروازه بان سابق تیم ملی فوتبال تصویری را هنگام تمرین بدنسازی در صفحه پیچ اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت. گروه فضای مجازی مشرق – احمدرضا عابدزاده دروازه بان سابق تیم ملی فوتبال تصویری را هنگام تمرین بدنسازی در صفحه پیچ اینستاگرام خود به اشتراک گذاشته هست و نشان داده عقاب آسیا همچنان قدرتمند و حاضر در صحنه های ورزشی هست.

مهمترین اخبار ورزشی اخبار ورزشی اخبار امروز



دیدار اسطوره فوتبال آلمان و ایران + عکس

دو اسطوره فوتبال ایران و آلمان با یکدیگر ملاقات کردند.”پل برایتنر”، اسطوره فوتبال آلمان که برای حضور در برنامه ۹۰ به ایران سفر کرده بود پیش از حضور در این برنامه دیداری با علی دایی، اسطوره فوتبال ایران داشت. سرمربی تیم فوتبال صبای قم که مدتی در تیم بایرن‌مونیخ و هرتابرلین بازی می‌کرد و با برایتنر آشنایی قبلی داشت، برای دیدار با اسطوره فوتبال آلمان راهی هتل محل اقامت او شد تا دیداری تازه کنند.

مهمترین اخبار ورزشی اخبار ورزشی اخبار امروز

مهمترین اخبار ورزشی امروز ۱۲ آبان

منبع : پورتال یک

لطفا نظر خود را درباره مهمترین اخبار ورزشی امروز ۱۲ آبان با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ نفسم تو عشق دلم تو سالار بحیرایی

دانلود آهنگ نفسم تو عشق دلم تو با ما باشید با ♫ دانلود اهنگ نفسم تو عشق دلم تو باید فقط بشی مال خودم تو با صدای سالار بحیرایی به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫ Download Old Music BY : Salar | Nafasam To With Text And 2 Quality …

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ فراز فلاحی تنها

دانلود آهنگ جدید فراز فلاحی تنها در این ساعت ♫ دانلود اهنگ تنها با صدای فراز فلاحی به همراه تکست و بهترین کیفیت آماده کرده ایم ♫ Download New Music BY : Faraz Fallahi | Tanha With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa موزیکفا • دانلود آهنگ …

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ وندار مر خوت

دانلود آهنگ جدید وندار مر خوت با موزیکفا همراه شوید با ♫ دانلود اهنگ مر خوت با صدای وندار به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫ Download New Music BY : Vandaar | Mar Khot With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa موزیکفا • دانلود آهنگ وندار …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا