مهتاب کرامتی در مراسم رونمایی از فیلم مزار شریف+بیوگرافی

مهتاب کرامتی در مراسم رونمایی از فیلم مزار شریف+بیوگرافی

لطفا در ادامه را مهتاب کرامتی در مراسم رونمایی از فیلم مزار شریف+بیوگرافی را ببینید.

مراسم رونمایی از فیلم «مزارشریف» با اجرای کامران ملکی یکشنبه شب اول شهریورماه برگزار شد.
حسن برزیده کارگردان این فیلم در این مراسم در سخنان کوتاهی گفت: از همه عوامل و کسانی که من را در ساخت این فیلم یاری و همراهی کردند تشکر می کنم . در این روزها اسم کوچک کوچک سهیل جهان بیگلری که در زمان ساخت فیلم مسئولیت داشت و به ما بسیار کمک کرد گاهی فراموش می شود و من اینجا بر خود واجب می دانم که از وی تشکر کنم.
در این مراسم محسن مومنی شریف رئیس حوزه هنری، محمد حمزه زاده رئیس سازمان سینمایی سوره، منوچهر شاهسواری تهیه کننده، حسن برزیده کارگردان، مهتاب کرامتی ، مسعود رایگان و سایر عوامل فیلم مزارشریف به روی سن آمدند و از خانواده های شهدای حادثه مزارشریف با اهداء لوح تقدیر و تاج گل تجلیل کردند.
فیلم «مزارشریف» داستان کشتار دیپلمات‌های ایرانی در کنسولگری ایران در منظقه مزار شریف افغانستان می باشد که به دنبال هجوم نیروهای طالبان منجر به شهادت ۱۰ تن از کارکنان کنسولگری ایران شد. مزار شریف با شعار هیچ جنگی به نفع هیچ مردمی نیست در سی و سومین دوره جشنواره فیلم فجر به نمایش در آمد و علاوه بر استقبال منتقدان توانست سیمرغ بلورین بهترین موسیقی متن فیلم را برای بهزاد عبدی و دیپلم افتخار بهترین جلوه های ویژه بصری را برای امیررضا معتمدی بدست بیاورد.

qsx0dpp4egexa0o4mwxn rx0cc0442k8t6shm93 yvbg05k1lju0lxh0rn7l lfkliv8utp5e27yhntfc f4i1d70j5pbcsge7fu g65s6vxztamfyo0vqh93 esvmgiayf8lgsc7hq1su 2gezncoysxaguojrx2d 3lmmtpwkpqt16bp3dqcr 6wm7mstwgru1o0omkoc3

بیوگرافی مهتاب کرامتی :
مهتاب کرامتی (زاده ۲۵ مهر ۱۳۴۹ در تهران) هنرمند زن سینمای ایران می باشد. او در بیست و هفتمین جشنواره فیلم فجر جایزه سیمرغ بلورین بهترین هنرمند زن مکمل را برای بازی در فیلم بیست به‌دست‌آورد.

مهتاب کرامتی شیخ الاسلامی تحصیلاتش را در رشته میکروبیولوژی با مدرک کارشناسی از دانشگاه آزاد اسلامی به پایان رساند.اصلیت وی ملایری می باشد . دوره را در کلاسهای آزاد بازیگری می‌گذراند و همان جا برای ایفای نقش هلن در فیلم – مجموعه مردان آنجلس انتخاب می‌شود. کرامتی با همین مجموعه شناخته می‌شود ولی نمی‌تواند از این موقیعت استفاده مناسبی کند. سال ۱۳۷۷ در مردی از جنس بلور به کارگردانی سعید سهیلی ایفای نقش می‌کند که نمی‌تواند درخششی برایش محسوب شود. یک سال پس از آن در فیلم مومیایی ۳ و مرد بارانی بازی می‌کند.

9dceofn6o5dlo2jien4

fj3uy29x2flys7zqgmj

گردآوری و ویرایش : وبسایت پورتال ۱

با نظر دادن خود درباره پست مهتاب کرامتی در مراسم رونمایی از فیلم مزار شریف+بیوگرافی ما در جهت فعالیت بهتر وبسایت تشویق نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ نفسم تو عشق دلم تو سالار بحیرایی

دانلود آهنگ نفسم تو عشق دلم تو با ما باشید با ♫ دانلود اهنگ نفسم تو عشق دلم تو باید فقط بشی مال خودم تو با صدای سالار بحیرایی به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫ Download Old Music BY : Salar | Nafasam To With Text And 2 Quality …

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ فراز فلاحی تنها

دانلود آهنگ جدید فراز فلاحی تنها در این ساعت ♫ دانلود اهنگ تنها با صدای فراز فلاحی به همراه تکست و بهترین کیفیت آماده کرده ایم ♫ Download New Music BY : Faraz Fallahi | Tanha With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa موزیکفا • دانلود آهنگ …

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ وندار مر خوت

دانلود آهنگ جدید وندار مر خوت با موزیکفا همراه شوید با ♫ دانلود اهنگ مر خوت با صدای وندار به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫ Download New Music BY : Vandaar | Mar Khot With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa موزیکفا • دانلود آهنگ وندار …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا