معرفی سرویس آزمایش در منزل برای کودکان؛ دیگر نگران آزمایش فرزندتان نباشید

سلامت

معرفی سرویس آزمایش در منزل برای کودکان؛ دیگر نگران آزمایش فرزندتان نباشید

سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه معرفی سرویس آزمایش در منزل برای کودکان؛ دیگر نگران آزمایش فرزندتان نباشید را ببینید.

 

زمانی که صحبت از آزمایش و مراجعه کودکان به آزمایشگاه می‌شود از چندین روز قبل نگرانی‌های مختلفی مثل مشغله کاری، بی‌قراری کودک، صرف چندین ساعت در تردد شهری ذهن را به خود مشغول می‌کنند. با هدف از بین بردن چنین مشکلاتی، مجموعه هومکا ارائه دهنده خدمات آزمایش در منزل این امکان را برای شما فراهم آورده که بدون نیاز به مراجعه حضوری به آزمایشگاه، آزمایش فرزندتان را در منزل انجام دهید.

مزایای آزمایش در منزل برای کودکان

برخی از مزایای سرویس آزمایش در منزل برای کودکان به قرار زیر است:

دسترسی آسان و ۲۴ ساعته: در تمامی مراحل آزمایش در منزل نیازی به مراجعه حضوری به آزمایشگاه نیست. درخواست آزمایش با مراجعه به وبسایت هومکا و در کمتر از چند دقیقه امکان‌پذیر است. پس از ثبت درخواست و نهایی شدن آزمایش، کادر متخصص از هومکا به محل زندگی شما اعزام می‌شود. در تمام طول هفته می‌توانید با مراجعه به سایت هومکا آزمایش خود را ثبت کنید.

نمونه‌گیری حرفه‌ای: کادر متخصص و مجرب هومکا قادرند نمونه گیری کودکان را به صورت حرفه‌ای و بدون درد انجام دهند. این موضوع برای کاهش استرس و اضطراب فرزندتان در آزمایشات آتی نیز بسیار مفید است.

آرامش و اطمینان: بسیاری از کودکان هنگام حضور در مراکز درمانی دچار اضطراب و بی‌قراری می‌شوند. با انجام آزمایش در منزل، فرزندتان آرامش و آسودگی بیشتری را تجربه خواهد کرد.

نتایج دقیق: برای انجام خدمات آزمایش در منزل از تجهیزات کاملا استریل جهت دریافت نمونه استفاده می‌شود. نمونه دریافت شده از طریق پروسه زنجیره سرد به معتبرترین آزمایشگاه‌های طرف قرار داد منتقل می‌شود.

تشخیص زودهنگام: در دسترس بودن همیشگی خدمت آزمایش در منزل برای کودکان این امکان را فراهم کرده که حتی در روزهای تعطیل رسمی نیز بتوانید آزمایش فرزندتان را انجام دهید. این مزیت به تشخیص زودهنگام هرگونه عفونت و بیماری و درمان به موقع کمک می‌کند.

محفوظ ماندن از بیماری‌های مسری: تردد و حضو در مراکز پرازدحام همیشه با ابتلا به بیماری‌های مسری در ارتباط است. از آنجایی که کودکان بیشتر از سایرین مستعد ابتلا به انواع عفونت‌های مسری هستند، مراجعه به آزمایشگاه نمی‌تواند انتخاب ایده‌آلی باشد. استفاده از خدمات آزمایش در منزل شما را از مراجعه به آزمایشگاه بی‌نیاز می‌کند.

آزمایش تحت پوشش بیمه: هومکا این امکان را فراهم کرده که هزینه آزمایش در منزل از طریق بیمه پایه و تکمیلی پرداخت شود. استفاده کردن از بیمه پایه و تکمیلی تأثیر قابل توجهی در کاهش هزینه‌های آزمایشگاهی دارد.

انواع آزمایش در منزل برای کودکان

با استفاده از سرویس آزمایش در منزل برای کودکان قادرید از انواع آزمایش‌های کودکان بهره‌مند شوید. برخی از این آزمایشات شامل موارد زیر است:

آزمایش چکاپ کامل: تشخیص زودهنگام بیماری‌ها در کودکان اولین اقدام کلیدی برای حفظ سلامتی و دور نگه داشتن آنان از بیماری است. آزمایش چکاپ کامل کودکان می‌تواند تغییرات ظریف و اولیه بیماری‌ها را در بدن تشخیص دهد.

انواع آزمایش‌های خونی: آزمایش‌های خونی مثل CBC، آزمایش بررسی سطح قند خون، تست چربی خون، بررسی عملکرد کبد و کلیه‌ها و آزمایش ریزمغذی‌ها و ویتامین‌ها نمونه‌هایی هستند که می‌توانید برای فرزندتان درخواست دهید.

آزمایش ادرار: از این پس دیگر با مشکل آماده کردن نمونه ادرار فرزندتان در محیط آزمایشگاه مواجه نخواهید شد. با آرامش هرچه تمام‌تر و با ظروف استریلی که در منزل در اختیار شما قرار می‌گیرد، نمونه را تحویل نیروی هومکا می‌دهید.

آزمایش مدفوع: دردسر این آزمایش برای کودک و والدین کمتر از آزمایش ادرار نیست. حضور در محیط آرام خانه می‌تواند چنین مشکلاتی را برطرف کند. نمونه دریافت شده بلافاصله با رعایت دستورالعمل‌های پزشکی به آزمایشگاه‌های معتبر طرف قرارداد منتقل می‌شود.

روش درخواست آزمایش در منزل برای کودکان

استفاده از خدمات آزمایش در منزل کودکان بسیار آسان است. به این منظور، ابتدا به وبسایت هومکا مراجعه کرده و یا با شماره ۰۲۱۶۷۳۷۱ تماس بگیرید. در وبسایت هومکا می‌توانید خدمات آزمایش در منزل را بر اساس نیاز خود انتخاب کرده و یا نسخه را در سایت آپلود کنید. پس از انتخاب آزمایش، فرم تماس را تکمیل کنید تا کارشناسان هومکا در اسرع زمان با شما تماس بگیرند و زمان مراجعه نیروی متخصص به منزل شما تعیین گردد.

 

 

معرفی سرویس آزمایش در منزل برای کودکان؛ دیگر نگران آزمایش فرزندتان نباشید

منبع : سایت دکتر سلام

لطفا نظر خود را درباره معرفی سرویس آزمایش در منزل برای کودکان؛ دیگر نگران آزمایش فرزندتان نباشید با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلامت
بررسی طول عمر و راه‌های افزایش ماندگاری لمینت دندان

بررسی طول عمر و راه‌های افزایش ماندگاری لمینت دندان سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه بررسی طول عمر و راه‌های افزایش ماندگاری لمینت دندان را ببینید. داشتن لبخندی زیبا و جذاب در دنیای امروز، نقشی اساسی در روابط اجتماعی و اعتماد به نفس افراد ایفا می‌کند. به همین …

سلامت
۷ پیشنهاد برای بهتر کار کردن از خانه

۷ پیشنهاد برای بهتر کار کردن از خانه سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه ۷ پیشنهاد برای بهتر کار کردن از خانه را ببینید. کار کردن از خانه، در تمام روز و هر روز، ممکن است برای برخی‌ها ترسناک به نظر برسد. اما ایده‌ی اینکه بتوانید از هر …

سلامت
با مغذی ترین قسمت مرغ، سنگدان، آشنا شوید

با مغذی ترین قسمت مرغ، سنگدان، آشنا شوید سایت تفریحی پورتال یک :: لطفا در ادامه با مغذی ترین قسمت مرغ، سنگدان، آشنا شوید را ببینید. زمانی که به نوش جان کردن مرغ خوش‌مزه فکر می کنید، به احتمال زیاد سینه، ران، بال و یا پاها را تجسم می کنید، …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا