معرفی رستوران های برتر در کولالامپور مالزی

معرفی رستوران های برتر در کولالامپور مالزی

وبسایت تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه معرفی رستوران های برتر در کولالامپور مالزی را ببینید.

گردشگری مالزی ، معرفی رستوران های برتر در کولالامپور مالزی : کشور مالزی یکی از کشورهایی پیشرفته می باشد که در مدت زمان بسیار کوتاه به یک کشور پیشرفته تبدیل شد و بیشتر هزینه و توان خود را بر اقتصاد گردشگری پیاده سازی کرد و زمینه های زیادی رو برای جذب گردشگران خارجی از مناطق مختلف جهان را فراهم کرد. در کولالامپور کشور مالزی هم که یکی از شهرهای گردشگری مالزی می باشد رستوران های زیاد و زیبایی وجود دارد که ما بهترین های اون رو در این مطالب و در وبسایت پورتال۱ معرفی می کنیم


در اینجا فهرستی از ۱۰ رستوران برتر کوالالامپور شامل آشپزخانه های شیک با غذاهای برنده جایزه ، و تیم کارآمد خدمات در آشپزخانه وجود دارد. در لیست پایین شما می توانید یک انتخاب بسیار عالی از صحنه آشپزی شهرستان پیدا کنید. هدف پورتال۱ و روشن کارکنان این رستوران ها،درست کردن شام های خیره کننده با ارائه ی منوهایی که به مدت طولانی در حافظه شما باقی بماند. در پیشرفته ترین نوآوری آشپزی، این سالن های غذا خوری جمعیت زیادی را به سمت غذا میل کردن می کشاندند. نگاهی به انتخاب های ما از بهترین مکان ها برای غذا میل کردن در کوالالامپور بیندازید و جایگاه ویژه ای را برای امشب انتخاب کنید.

۱۰ رستوران ال سِردو ( El Cerdo Restaurant)

رستوران های برتر کولالامپور مالزی عکس رستوارن گردشگری مالزی

رستوران ال سِردو

 
هنگامی که شما علاقه دارید با چنگال ، خودتان گوشت را بخورید ، رستوران ال سِردو به طور جدی غذاهایی را برای شما آماده می کند. این غذاها یا به آرامی پخته شده و ترد می شوند و یا قطعه قطعه شده و در ساندویچ ها قرار می گیرند. ظرف غذاهای گوشت محور با دقت تقسیم بندی می شوند ، و کلاسیک ها تفاسیر مبتکرانه ای را به گوشت نسبت داده اند! مانند ماکارانی پخته شده با ژامبون سرخ شده در روغن و غذاهایی که عطر و طعم آن ها به وضوح مشخص می باشد. دکور این محل هوشمندانه می باشد، و به نظر فضایی مردانه می آید که با ساکنین شهرستان با لهجه ای طنز آمیز صحبت می کند.

۹  پرایم کوالالامپور (Prime KL)

رستوران های برتر کولالامپور مالزی عکس رستوارن گردشگری مالزی

 

پرایم کوالالامپور

 
پرایم کوالالامپور یک مکان لذت بخش برای گوشت خواران می باشد و این رستوران استیکی عالی را در هتل لو مریدین (Le Meridien Hotel) که برنده جایزه های متعدد غذای محلی شده می باشد آماده می کند. منوی این رستوران کاملا صمیمانه و پر از سخاوت می باشد ، و اینجا را تبدیل به مکانی مورد علاقه خانواده ها کرده می باشد. در حالی که استیک های آن شایسته صورت حسابی بالا می باشند، منوی این رستوران فقط شامل گوشت گاو حلال نیست، بلکه شامل غذاهای کلاسیک غربی مانند گوش ماهی خشک شده، سالاد سزاز ، آبگوشت حلزون و غیره می شود.
 
۸  نابو کوالالامپور (Nobu KL)

رستوران های برتر کولالامپور مالزی عکس رستوارن گردشگری مالزی

نابو کوالالامپور

 
رستوران نابو به خاطر غذاهای منحصر به فرد که طعم آسیایی و آمریکای جنوبی را با هم ترکیب می کند یک رستوران ژاپنی شناخته شده در سراسر جهان می باشد. این رستوران بیش از ۲۹ شعبه در سراسر جهان دارد، و نابو کوالالامپور اولین در جنوب شرقی آسیا می باشد. این رستوران در طبقه پایین مارینی ۵۷ (Marini’s on 57) در برج پتروناس ۳ (Menara PETRONAS 3) قرار دارد و چشم انداز ۳۶۰ درجه ای از کوالالامپور ، از جمله مناظر نزدیک به برج های دوقلوی پتروناس را ارائه می دهد.

۷  رستوران بوته یاسمن (Frangipani Restaurant)

رستوران های برتر کولالامپور مالزی عکس رستوارن گردشگری مالزی

 

رستوران بوته یاسمن

 
رستوران بوته یاسمن یا رستوران فرانگی پانی یکی از بهترین تجربه های غذا خوری فرانسوی در مالزی می باشد و با ظرافتی در سطح گسترده در امتداد بوکیت بینتانگ قرار دارد. این رستوران یک ترکیب جذاب از سبک و مواد را ارائه می دهد، فضای غذا خوری پیچیده طبقه ی پایین، یک استخر منعکس کننده با ستون های سفید سلطنتی را احاطه کرده می باشد و میزهایی با روکش کتان درون آن قرار دارد.

۶  رستوران افلاک کوالالامپور (Celestial Court KL)

رستوران های برتر کولالامپور مالزی عکس رستوارن گردشگری مالزی

 

رستوران افلاک کوالالامپور

 
رستوران افلاک کوالالامپور ارائه خلاقانه ای از غذاهای حلال کانتونی (halal Cantonese food) دارد و در هتل سبک امپراتوری کوالالامپور واقع شده می باشد. تمام جایگاه های سمت راست به همراه محل برگزاری باشکوه و نمایش گسترده ای از چشم اندازهای کلوپ های شبانه و ردیفی از میراث باستانی آسیایی درست مقابل آن علامت گذاری شده اند. خدمه آشپزخانه با غذاهای ویژه ای مانند چاشنی عسل بر روی کباب بره ، لوبیای شیرین در سس مغولی و میگوها با سیر و موسیر خرد شده ، واقعا با هم به رقابت می پردازند.

۵  پرگو کوالالامپور (Prego KL) 

رستوران های برتر کولالامپور مالزی عکس رستوارن گردشگری مالزی

 

پرگو کوالالامپور

 
رستوران پرگو در هتل وستین کوالالامپور (The Westin Kuala Lumpur Hotel) قرار دارد و محل طبخ غذاهای کلاسیک ایتالیایی می باشد. منوی این رستوران دو طبقه، فرصت های متعددی را برای یک وعده غذایی به یاد ماندنی و بهترین زمان برای به اشتراک گذاشتن تجربه های بین دو نفر یا بیشتر را فراهم می کند. دکور عاقلانه فضای غذا خوری دارای بسیاری از جذابیت های دنیای قدیم می باشد ، در حالی که آشپزخانه غذاهای مورد علاقه ایتالیایی را طبخ می کند. به عنوان مثال : ریزوتو باسس قارچ های وحشی و پنیر پارمسان ، راویولی ظریف با تکه های مرغ به همراه سس قارچ و خامه.

۴  رستوران ایناک کوالالامپور (Enak Restaurant KL)

رستوران های برتر کولالامپور مالزی عکس رستوارن گردشگری مالزی

 

رستوران ایناک کوالالامپور

 
رستوران ایناک متخصص در غذاهای مالزیایی تند و یکی از سر شناس ترین رستوران های شهرستان می باشد. این رستوران پایین تر از طبقه همکف مرکز گالری استارهیل قرار دارد، دکوراسیون رستوران به همراه میزهای سبک بالیایی با نور شمع و عتیقه های جلا داده شده به صورت استادانه ای طراحی شده می باشد. با تاکید شدید بر روی دستور پخت خانواده های قدیمی، غذاها در این رستوران حلال (بدون گوشت خوک) می باشند. این رستوران دارای طعم های غنی و خانگی می باشد در حالی که سطح ادویه ها تنها برای مردم محلی مناسب می باشد.

۳  سی ۸ کوالالامپور (Thirty8 KL)

رستوران های برتر کولالامپور مالزی عکس رستوارن گردشگری مالزی

 

سی ۸ کوالالامپور

 
سی ۸ کوالالامپور دارای سالن های غذا خوری بی نظیر ، بارهای شراب و سالنی در طبقه ۳۸ هتل گراند هایت کوالالامپور (Grand Hyatt Hotel) می باشد، این رستوران مانند بازاری می باشد که روی غذاهای مورد علاقه مردم محلی و گردشگران تمرکز کرده می باشد. این رستوران یک منوی متنوع از غذاهای چینی ، تایلندی ، دریایی ، سوشی ژاپنی و ساشیمی و استیک ارائه می دهد، و این رستوران زیبا به وضوح یکی از بهترین رستوران های شهرستان می باشد. همه چیز در منو بسیار عالی می باشد، اما ما طرفدار سوشی و ساشیمی بی عیب و نقص و تازه هستیم. این رستوران چشم انداز دیدنی، جذاب و برجسته ای از برج های دوقلوی پتروناس ارائه می دهد.

۲  غذا خوری آسمان ترویکا (Troika Sky Dining)

رستوران های برتر کولالامپور مالزی عکس رستوارن گردشگری مالزی

 

غذا خوری آسمان ترویکا


غذا خوری آسمان ترویکا دو رستوران خوب و چشمگیر را به دور از شلوغی ارائه می دهد. این رستوران در طبقه  ۲۳ برج B ترویکا قرار دارد، و چشم انداز ابرها  از اینجا کاملا چیز دیگری می باشد. به هرحال غذا آن چیزی می باشد که این مکان را جز ۱۰ رستوران برتر کوالالامپور قرار داده می باشد. منوی کانتالوپ برنده جایزه غذای فرانسوی، ایتالیایی، اسپانیایی و یونانی شده می باشد در حالی که استراتو دارای یک منو قاطعانه و ماجراجویانه از پیتزاها و پاستاهای با کیفیت عالی می باشد.

۱  مارینی در ۵۷ (Marini’s On 57)

رستوران های برتر کولالامپور مالزی عکس رستوارن گردشگری مالزی

 

مارینی در ۵۷

 
مارینی ۵۷ یک رستوران ایتالیایی منحصر به فرد در طبقه ۵۷ برج ۳ پتروناس و رستوران خوب کوالالامپور می باشد که چشم انداز پر زوق و برق و نزدیکی را از برج های دوقلوی پتروناس از کف تا سقف پنجره ها و پشت بام شیشه اش ارائه می دهد. به علاوه رستوران ، کافه و سالن ، دکور آن ظریف و محدود می باشد و آشپزخانه یک منو از طراز آشپزی ایتالیایی با غذاهای فوق العاده عالی مانند ماکارانی با ماهی کفال خشک شده و بادام ارائه می دهد.

معرفی رستوران های برتر در کولالامپور مالزی

منبع : پورتال۱

لطفا نظر خود را درباره معرفی رستوران های برتر در کولالامپور مالزی با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ نفسم تو عشق دلم تو سالار بحیرایی

دانلود آهنگ نفسم تو عشق دلم تو با ما باشید با ♫ دانلود اهنگ نفسم تو عشق دلم تو باید فقط بشی مال خودم تو با صدای سالار بحیرایی به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫ Download Old Music BY : Salar | Nafasam To With Text And 2 Quality …

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ فراز فلاحی تنها

دانلود آهنگ جدید فراز فلاحی تنها در این ساعت ♫ دانلود اهنگ تنها با صدای فراز فلاحی به همراه تکست و بهترین کیفیت آماده کرده ایم ♫ Download New Music BY : Faraz Fallahi | Tanha With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa موزیکفا • دانلود آهنگ …

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ وندار مر خوت

دانلود آهنگ جدید وندار مر خوت با موزیکفا همراه شوید با ♫ دانلود اهنگ مر خوت با صدای وندار به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫ Download New Music BY : Vandaar | Mar Khot With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa موزیکفا • دانلود آهنگ وندار …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا