مصرف دائم سیب زمینی

اخبار

مصرف دائم سیب زمینی

سایت تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه مصرف دائم سیب زمینی را ببینید.

4145842_217

برخی رژیم های غذایی نادرست از یک ماده غذایی تشکیل شده اند و دائم باید از آن ها مصرف کنند می خواهیم عوارض اینگونه رژیم ها را برایتان شرح دهیم این مرد از رژیم سیب زمینی پیروی کرده است که دچار عوارض شدید در بدن خود شده است

 این مرد با انجام این آزمایش در نظر داشت تا نظر و رویکرد افراد را نسبت به برخی مواد غذایی از جمله سیب‌زمینی تغییر دهد. متخصصین بر این باور بودند که نتایج این آزمایش نمی‌تواند خوشایند یا موفقآمیز باشد و همین‌طور هم شد. به همین دلیل این مرد تصمیم گرفت به مدت ۳۶۵ روز سیب زمینی بخورد و سعی کند مواد غذای دیگری مصرف نکند.

او گفته است که بیشترین مقدار کالری حدود ۹۰ درصد کالری سیب زمینی را دریافت کرده است و چاشنی و مکمل‌های ناچیزی به آن اضافه کرده است. با مصرف سیب زمینی به مدت یک سال بدن این فرد از شکل درآمد و وزنش به ۱۵۱٫۷ کیلوگرم رسید و اینک از این بابت به هیچ وجه خوشحال نیست.

بعد از رها کردن رژیم سیب‌زمینی او توانست به سختی ۱۰ کیلوگرم وزن کم کند و بعد از آن به افراد هشدار داد که این گونه رژیم‌ها نمی‌تواند به هیچ‌وجه برنامه غذایی مناسب و سالمی باشد و افراد باید واقع‌بینانه به این دست رژیم‌ها مشاهده کند.

در دنیای مدرن امروزی باب شده است که افراد رژیم‌های عجیب و غریبی می‌گیرند تا از این طریق نظر افراد را نسبت به ماده‌ای تعییر دهند، مخالفت یا اعتراض خود را نسبت به موضوعی نشان دهند و یا از طریق آزمایش یا تبلیغ کسب درآمد کنند.

هر هدفی که پشت این اقدام باشد به هر حال اشتباه است و سبب به خطر افتادن سلامتی افراد و ضررهای غیرقابل جبرانی به بدن آن‌ها می‌شود که به نظر عاقلانه نمی‌رسد.

منبع: HealthyFoodStar

انتهای پیام/

مصرف دائم سیب زمینی

منبع : سایت دکتر سلام

لطفا نظر خود را درباره مصرف دائم سیب زمینی با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار
روحانی: اینکه بگویند سیاست خارجی بی فایده است و ما مشکلات را حل می کنیم، ممکن نیست

تلاش دولت این بود که امید را نسبت به آینده به وجود آورد و جلوی برخورد نظامی و جنگ را بگیرد و این کار را روزانه انجام داده است یعنی امروز و دیروز؛ لینک منبع- [عصرایران][فرارو] با هم کشف شدند جان بولتون ایران به تمامی اهداف خود در توافق هسته …

اخبار
حضور «فروشنده‌های خاص» در بازار مسکن

مشاوران املاک از افزایش اندک تعداد فروشنده‌های پول لازم در بازار مسکن خبر می‌دهند. لینک منبع- [عصرایران][فرارو] بخشودگی‌های مالی برای بدهکاران مخابرات با این کارها وقتتان هدر نمی رود!

اخبار
مهلت ثبت نام یارانه معیشتی تا ۳۰ دی ماه

ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی وزارت کار زمان ثبت نام را تا پایان دی ماه تمدید کرد. امروز سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی از تمدید مهلت ثبت درخواست در سامانه معیشتی hemayat.mcls.gov.ir برای سرپرستان خانواری که در لیست یارانه‌بگیران نقدی نیستند؛ اما متقاضی دریافت بسته معیشتی هستند …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا