مشخصه های کفش استاندارد

مشخصه های کفش استاندارد

nike_free_hyperfeel_mens_2_original_0

با دانستن چه فاکتورها و شاخصه هایی برای خرید کفش برویم و بهترین ویژگی های یک کفش مناسب کدامند؟

دکتر “محمد نیکو” اظهار کرد: افرادی که خار پاشنه، کف پای صاف، کوتاهی پا و بیماری عصبی عضلانی دارند ملزم به استفاده از کفش‌های طبی ویژه خود هستند اما در افراد عادی این‌گونه نیست.

وی با بیان اینکه افراد معمولی نیز در انتخاب کفش مناسب باید معیارهایی را مورد توجه قرار دهند، افزود: بهتر می باشد جنس کفش انتخابی از چرم طبیعی باشد چراکه تعریق پا را به خود جذب کرده و مانع از تعریق و بوی بد پا می‌شود.

دکتر نیکو عنوان کرد: در انتخاب کفش باید به کفه آن توجه شود و کفش‌هایی با کفه نرم را انتخاب کرد چراکه کفه کفش جاذب انرژی می باشد و هنگام گام برداشتن انرژی بیشتری را برای راه رفتن به فرد منتقل می‌کند.

وی با بیان اینکه هنگام خرید کفش کفه آن را فشار دهید تا از نرم بودن آن مطمئن شوید، افزود: کفش را کاملا خمیده کنید چراکه کفش‌هایی که منعطف بوده و به راحتی خمیده می‌شوند کفش‌های راحت و مناسبی هستند.

دکتر نیکو اظهار کرد: کفش‌های زبانه‌دار بندی نسبت به چسبی از مزیت بیشتری برخوردارند چراکه توسط بند کفش به راحتی می‌توان سایز آن را تنظیم کرد اما کفش‌های چسبی به تدریج موجب آزار پا می‌شود.

وی تاکید کرد: از دیگر ویژگی‌های کفش خوب و راحت داشتن پاشنه سه سانتی می باشد، کفش‌هایی که دارای پاشنه بیش از سه سانتیمتر و کمتر از آن هستند منجر به آسیب پا و عدم‌راحتی فرد خواهد شد.

نیکو گفت: از آنجا که در زمستان سطح زمین لیز می باشد شیارهای کفه کفش بسیار مهم می باشد چراکه مانع زمین میل کردن فرد می‌شود.

(ایسنا)

مشخصه های کفش استاندارد

منبع : وبسایت دکتر سلام

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار
روحانی: اینکه بگویند سیاست خارجی بی فایده است و ما مشکلات را حل می کنیم، ممکن نیست

تلاش دولت این بود که امید را نسبت به آینده به وجود آورد و جلوی برخورد نظامی و جنگ را بگیرد و این کار را روزانه انجام داده است یعنی امروز و دیروز؛ لینک منبع- [عصرایران][فرارو] بازی جذاب و سرگرم کننده Truck Racer دانلود اهنگ جدید اروان بنام کاش اینجا …

اخبار
حضور «فروشنده‌های خاص» در بازار مسکن

مشاوران املاک از افزایش اندک تعداد فروشنده‌های پول لازم در بازار مسکن خبر می‌دهند. لینک منبع- [عصرایران][فرارو] زیاد شستن با صابون هم ضرر دارد فیلم و عکس تصاویر اعدام متجاوز و قاچاقچی در ملاعام nbsp nbsp

اخبار
مهلت ثبت نام یارانه معیشتی تا ۳۰ دی ماه

ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی وزارت کار زمان ثبت نام را تا پایان دی ماه تمدید کرد. امروز سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی از تمدید مهلت ثبت درخواست در سامانه معیشتی hemayat.mcls.gov.ir برای سرپرستان خانواری که در لیست یارانه‌بگیران نقدی نیستند؛ اما متقاضی دریافت بسته معیشتی هستند …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا