مشخصات لپ تاپ خوب و مناسب

مشخصات لپ تاپ خوب و مناسب

لطفا در ادامه را مشخصات لپ تاپ خوب و مناسب را ببینید.

laptob_24124546546


مشخصات لپ تاپ خوب و مناسب


لپ تاپ ارزان و جمع‌وجور فاکتورهایی می باشد که این روزها کاربران هنگام خرید در نظر می‌گیرند. اما آیا این دو فاکتور برای کارهای روز، کافی می باشد؟


دنبال لپ‌تاپ جمع‌وجور با عملکرد ،پرفورمنس و رزولوشن بالا و … هستید ولی یکی از معانی لپ تاپ جمع‌وجور این می باشد که برخی از آیتم‌های سخت‌افزاری من‌جمله دی‌وی‌دی درایو  و … را باید از لیست خود حذف کنید.


اما ما پیشنهاد می‌کنیم برای اینکه پس از خرید، پشیمان نشوید نکات زیر را نیز در نظر بگیرید:


داشتن رم (حافظه موقت) بالا

برنامه‌ها و اپلیکیشن‌های مدرن، رم/RAM زیادی از سیستم شمارا به خود مشغول می‌کند و بنابراین رم پایین در کوتاه‌مدت سیستم را کند کرده و از خرید جدید خود پشیمان می‌شوید. این روزها داشتن رم حداقل ۸ گیگ می‌تواند کار شمارا راه بیندازد.


داشتن حافظه اس اس دی

بر این اساس اگر لپ‌تاپی خریدید که به ناگهان نیاز به ذخیره‌سازی اطلاعات در حجم وسیع داشته باشید قطعاً دچار مشکل می‌شوید و باید حتماً در نظر داشته باشید که سیستم بدون حافظه اس اس دی اصلاً نخرید. هرچقدر هم میزان اس اس دی بالاتر باشد، بهتر می باشد و بالای ۲۵۶ گیگ حافظه اس اس دی سرمایه‌گذاری کنید.


داشتن کلیدهای نوردار / Backlit Keys

سیستمی بخرید که مجهز به کیبورد نوردار باشد که به‌اصطلاح به آن Backlit Keys می‌گوییم. تجربه نشان داده در محیط‌های کم‌نور و در طول شب باید سیستمی داشته باشید که کارتان را راه بیندازد و کیبورد بدون نور اعصابتان را داغان می‌کند.


داشتن کیبورد و تاچ پد خوب

کیبورد برای تایپ کردن به‌آسانی می باشد و تاچ پد باید نرم و «کار راه‌انداز» باشد.اگر این دو فاکتور را در نظر بگیرید، در اغلب موارد که باید تسکی/Task را روی سیستم خود در کمترین زمان ممکن انجام دهد، قطعاً به مشکل برنخواهید خورد.


درنهایت ارزانی و جمع‌وجور بودن را فدای حرص میل کردن هنگام کار با لپ تاپ بعد از خرید نکنید!

گردآوری و ویرایش : پورتال پورتال ۱

با نظر دادن خود درباره پست مشخصات لپ تاپ خوب و مناسب ما در جهت فعالیت بهتر پورتال تشویق نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ نفسم تو عشق دلم تو سالار بحیرایی

دانلود آهنگ نفسم تو عشق دلم تو با ما باشید با ♫ دانلود اهنگ نفسم تو عشق دلم تو باید فقط بشی مال خودم تو با صدای سالار بحیرایی به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫ Download Old Music BY : Salar | Nafasam To With Text And 2 Quality …

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ فراز فلاحی تنها

دانلود آهنگ جدید فراز فلاحی تنها در این ساعت ♫ دانلود اهنگ تنها با صدای فراز فلاحی به همراه تکست و بهترین کیفیت آماده کرده ایم ♫ Download New Music BY : Faraz Fallahi | Tanha With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa موزیکفا • دانلود آهنگ …

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ وندار مر خوت

دانلود آهنگ جدید وندار مر خوت با موزیکفا همراه شوید با ♫ دانلود اهنگ مر خوت با صدای وندار به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫ Download New Music BY : Vandaar | Mar Khot With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa موزیکفا • دانلود آهنگ وندار …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا