مرگ کودک سوری جهان را تکان داد +عکس

مرگ کودک سوری جهان را تکان داد +عکس

لطفا در ادامه را مرگ کودک سوری جهان را تکان داد +عکس را ببینید.

شادیا : یک قایق پر از مهاجران غیرقانونی که بیشتر آن‌ها از آوارگان سوری بودند، در نزدیکی سواحل «بودروم» در استان «مولگا» در جنوب غرب ترکیه غرق شد.

مهاجران قصد داشتند از طریق دریا خودشان را به جزیره «کوس» یونان برسانند تا از آنجا به کشورهای دیگر اروپایی برسند.


تاکنون کشته شدن ۱۲ از مسافران این قایق که در بین آن‌ها تعدادی زن و کودک وجود داشت، تائید شده و جنازه برخی از کشته شدگان از طریق امواج دریا به سواحل ترکیه رسیده هست.

تصاویر جان باختگان در ساعت‌های اخیر در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده هست، تصاویری که نشان می‌دهد نیروهای امدادی ترکیه جنازه غرق شدگان را در ساحل پیدا می‌کنند.

در بین تصاویر منتشر شده عکس یک کودک غرق شده سوری بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های بین المللی داشته هست.

روزنامه‌های بین‌المللی، این عکس را، عنوانی برای رنج‌های پناه‌جویان سوری نامیدند. روزنامه ایندپبندنت زیر این عکس نوشت: اگر عکس این کودک غرق شده موضع اروپا را در برابر مهاجران عوض ندهد، چه چیزی عوض خواهد داد؟

فعالان عکس این کودک را با هشتگ غرق شدن کودک منتشر کرده‌اند، کودکی با بلوز قرمز و دوپای کوچک که موج‌ دریا آن را نوازش می‌دهد.

این عکس، تمام آوارگی سوریه را خلاصه می‌کند؛ سفرهای مرگ و قایق‌های رنج را. عکس، خشم هر بیننده‌ای را بر می‌انگیزد، خشم از جهانی که به نظاره نشسته هست، از سازمان‌های ناتوان و از نظامی که هزاران تن از مردمانش را آواره کرده تا گروه تروریستی تکفیری داعش و جبهة النصرة بیایند و ماموریتش را ادامه دهند.

هزاران نفر از آوارگان سوری در هفته‌های اخیر راه مهاجرت غیرقانونی به اروپا را در پیش گرفته‌اند که تاکنون ده‌ها تن از آن‌ها در مسیر مهاجرت کشته شده‌اند.

مرگ کودک سوری جهان را تکان داد +عکس

مرگ کودک سوری جهان را تکان داد +عکس

مرگ کودک سوری جهان را تکان داد +عکس

ابنا ۲۴ منبع مطالب

گردآوری و ویرایش : وبسایت پورتال ۱

با نظر دادن خود درباره پست مرگ کودک سوری جهان را تکان داد +عکس ما در جهت فعالیت بهتر وبسایت تشویق نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ نفسم تو عشق دلم تو سالار بحیرایی

دانلود آهنگ نفسم تو عشق دلم تو با ما باشید با ♫ دانلود اهنگ نفسم تو عشق دلم تو باید فقط بشی مال خودم تو با صدای سالار بحیرایی به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫ Download Old Music BY : Salar | Nafasam To With Text And 2 Quality …

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ فراز فلاحی تنها

دانلود آهنگ جدید فراز فلاحی تنها در این ساعت ♫ دانلود اهنگ تنها با صدای فراز فلاحی به همراه تکست و بهترین کیفیت آماده کرده ایم ♫ Download New Music BY : Faraz Fallahi | Tanha With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa موزیکفا • دانلود آهنگ …

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ وندار مر خوت

دانلود آهنگ جدید وندار مر خوت با موزیکفا همراه شوید با ♫ دانلود اهنگ مر خوت با صدای وندار به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫ Download New Music BY : Vandaar | Mar Khot With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa موزیکفا • دانلود آهنگ وندار …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا