مرگ دو نفر دیگر از زائران شاهرودی در حادثه مکه تایید شد

مرگ دو نفر دیگر از زائران شاهرودی در حادثه مکه تایید شد

اخبار حوادث ، مرگ دو نفر دیگر از زائران شاهرودی در حادثه مکه تایید شد: معاون امور مالی سازمان حج و زیارت استان سمنان ضمن اشاره به حادثه دلخراش مسجدالحرام طی روزهای اخیر، گفت: با تایید مرگ دو نفر دیگر از زائران شاهرودی، آمار کشته های این شهرستان به سه نفر رسید.

مرگ،حادثه،زائران


به گزارش پورتال یک به نقل از خبرگذاری مهر، علی مهر آرا در گفتگو با خبرنگار ، ضمن اشاره به اینکه حضور سه نفر از زائران شاهرودی در محل حادثه سقوط جرثقیل و فوت یک نفر مرد به اسم علیرضا عامری پیش از این تایید شده بود، تصریح کرد: متاسفانه دقایقی قبل نیز آخرین خبر واصله از ستاد مکه مکرمه فوت دو نفر دیگر از هم استانی های عزیز شاهرودی را تایید کرده هست.

وی در خاتمه با اعلام وجود شواهد و قرائن مبنی بر فوت خانمها فاطمه دامغانی و کبری بیگم میرغفوری در سانحه مسجدالحرام، گفت: متاسفانه جراحات وارده به حدی بوده هست که امکان شناسایی اجساد وجود ندارد.

استاندار سمنان نیز در پیامی، حادثه غم انگیز مکه مکرمه را تسلیت و با خانواده حادثه دیدگان ابراز همدردی کرد و گفت: با نهایت تأسف و تأثر فراوان در ایام موسم حج ابراهیمی حادثه دلخراش در مسجد الحرام منجر به جان باختن و مجروح شدن جمعی از حجاج بیت الله از جمله زائران عزیز ایران اسلامی شد.

محمد وکیلی در ادامه این پیام آورده هست: اینجانب درگذشت غم انگیز زائران شریف خصوصاً زائران خانه خدا از شهرستان شاهرود را به خانواده های آنان و مردم عزیزمان تسلیت عرض کرده از خداوند منان رحمت واسعه و غفران الهی برای آن عزیزان از دست رفته و صبر و سلامتی برای بازماندگان و آرزوی سلامتی و شفای عاجل برای مصدومان و مجروحان مسئلت می کنم.

عصر روز ۲۰ شهریور ماه جاری طوفان و بارش شدید باران منجر به سقوط جرثقیل در صحن مسجد الحرام شد که بر اثر آن دست‌کم ۱۰۷ زائر کشته و ۲۳۸ نفر زخمی شدند.

مرگ دو نفر دیگر از زائران شاهرودی در حادثه مکه تایید شد

تهیه و گردآوری : گروه پورتال ۱

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ نفسم تو عشق دلم تو سالار بحیرایی

دانلود آهنگ نفسم تو عشق دلم تو با ما باشید با ♫ دانلود اهنگ نفسم تو عشق دلم تو باید فقط بشی مال خودم تو با صدای سالار بحیرایی به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫ Download Old Music BY : Salar | Nafasam To With Text And 2 Quality …

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ فراز فلاحی تنها

دانلود آهنگ جدید فراز فلاحی تنها در این ساعت ♫ دانلود اهنگ تنها با صدای فراز فلاحی به همراه تکست و بهترین کیفیت آماده کرده ایم ♫ Download New Music BY : Faraz Fallahi | Tanha With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa موزیکفا • دانلود آهنگ …

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ وندار مر خوت

دانلود آهنگ جدید وندار مر خوت با موزیکفا همراه شوید با ♫ دانلود اهنگ مر خوت با صدای وندار به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫ Download New Music BY : Vandaar | Mar Khot With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa موزیکفا • دانلود آهنگ وندار …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا