مرگ دختر دانشجو در دست بررسی تا خانم وزیر اروپایی با ۷ فرزند

مرگ دختر دانشجو در دست بررسی تا خانم وزیر اروپایی با ۷ فرزند

پورتال۱ آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: مرگ دختر دانشجو در دست بررسی تا خانم وزیر اروپایی با ۷ فرزند
https://portal1.ir/wp-content/uploads/2015/09/vazeh.com

تکذیب شایعه ارم/ در دست بررسی/ اذعان به افشای اطلاعات محرمانه/ ۲ واحد ادبیات کردی/ چهارمین تبرئه و رفع توقیف/ وزیر اروپایی با ۷ فرزند از جمله “در حاشیه” های اخبار ۲۰ شبکه خبر می باشد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، در حاشیه یکی از آیتم های اخبار ۲۰ شبکه خبر می باشد. تکذیب شایعه ارم
حادثه ی چرخ و فلک مجموعه تفریحی ارم سبز تکذیب شد . مدیر کل استاندارد استان تهران گفته : وسایل پارک ارم با داشتن استاندارد‌های لازم به کار خود ادامه می‌دهند . دیروز در فضای مجازی شایعه شده بود یک نفر در سانحه  سقوط چرخ و فلک مجموعه تفریحی پارک ارم جان باخته . مدیر عامل مجموعه ارم گفته : این شایعه سازی رو پیگیری می کنیم.

در دست بررسی
مرگ دختر دانشجو که گفته شده بر اثر تزریق داروی تقلبی در یکی از بیمارستان های تهران و براثر ترزیق دارو رخ داده در پزشکی قانونی در دست بررسی می باشد . مدیرکل دفتر بازرسی وزارت بهداشت گفته : هنوز تقلبی بودن این دارو ثابت نشده می باشد . به گفته ی رضوی : داروی ب کمپلسی که ترزیق شده از مجاری قانونی تهیه شده بود وظاهرا باید دنبال علت دیگری بود.

اذعان به افشای اطلاعات محرمانه
دیوید آلبرایت ؛ بازرس سابق آژانس بین المللی انرژی اتمی  اعلام کرد: آژانس برخلاف کشورهای دیگر ، درباره ایران ، جنبه محرمانه بودن فعالیتها را رعایت نکرده می باشد . دکتر آلبرایت David Albright رئیس و بنیانگذار موسسه علوم و امنیت بین الملل ISIS می باشد که در حال حاضر هم، به منابع اطلاعاتی درآژانس بین المللی انرژی اتمی دسترسی دارد . فاش نشدن اطلاعات تاسیسات و دانشمندان هسته ای ، همیشه مورد تاکید تیم هسته ای بوده می باشد .

تصویری که حدود ۲۴ ساعته در فضای مجازی دست به دست می گرده و ببینده های زیادی رو جذب خودش کرده .

۲ واحد ادبیات کردی
با تصویب فرهنگستان زبان وادب فارسی دانشگاههای استان کردستان دو واحد زبان و ادبیات کردی تدریس می کنند.دانشگاه سنندج این درخواست را مطرح کرده بود .

چهارمین تبرئه و رفع توقیف
هفته نامه  ۹ دی رفع توقیف شد . این هفته نامه دو ماه پیش به علت رعایت نکردن مصوبه شورای عالی امنیت ملی در باره برجام و همچنین توهین به مقامات دولتی توقیف شده بود . اون طور که مدیر مسئول ۹ دی گفته ، این نشریه از شنبه روی پیشخوان روزنامه فروشی ها خواهد بود .

بازداشت عوامل درگیری
عوامل درگیری دووروز پیش باغملک دستگیر شدند.درگیریها در روستای پتک باغملک جان ۱۰ نفر را گرفته بود. اختلافات ملکی عامل اصلی درگیری اعلام شده . بازداشت شده ها از هر دوطرف درگیری هستند.

وزیر اروپایی با ۷ فرزند
تصویری از وزیر اروپایی که مادر ۷ فرزند می باشد .خانم “اورزولا فون در لاین”  وزیر دفاع آلمانه که پیش از این وزیر امور جوانان و همچنین وزارت کار و امور اجتماعی این کشور بوده .

چهار شنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۴ – ۱۸:۴۳

مرگ دختر دانشجو در دست بررسی تا خانم وزیر اروپایی با ۷ فرزند

تهیه و گردآوری : پورتال ۱

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار
روحانی: اینکه بگویند سیاست خارجی بی فایده است و ما مشکلات را حل می کنیم، ممکن نیست

تلاش دولت این بود که امید را نسبت به آینده به وجود آورد و جلوی برخورد نظامی و جنگ را بگیرد و این کار را روزانه انجام داده است یعنی امروز و دیروز؛ لینک منبع- [عصرایران][فرارو] سرمایه گذاری ۱۳ هزار میلیاردی بخش خصوصی در بندر نفتی خلیج فارس لومیا ۹۵۰ …

اخبار
حضور «فروشنده‌های خاص» در بازار مسکن

مشاوران املاک از افزایش اندک تعداد فروشنده‌های پول لازم در بازار مسکن خبر می‌دهند. لینک منبع- [عصرایران][فرارو] علیپور داوران به نفع ما نه اما به ضررمان هم سوت نزنند کارت زرد غیر طبیعی گرفتم وزرای خارجه ایران و امریکا در نیویورک دیدار می کنند

اخبار
مهلت ثبت نام یارانه معیشتی تا ۳۰ دی ماه

ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی وزارت کار زمان ثبت نام را تا پایان دی ماه تمدید کرد. امروز سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی از تمدید مهلت ثبت درخواست در سامانه معیشتی hemayat.mcls.gov.ir برای سرپرستان خانواری که در لیست یارانه‌بگیران نقدی نیستند؛ اما متقاضی دریافت بسته معیشتی هستند …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا