مرگ به خاطر گرفتن عکس سلفی + عکس

مرگ به خاطر گرفتن عکس سلفی + عکس

وبسایت تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه مرگ به خاطر گرفتن عکس سلفی + عکس را ببینید.

گرفتن عکس سلفی ، مرگ به خاطر گرفتن عکس سلفی : گرفتن عکس سلفی و ثبت لحظه ها امری عادی می باشد اما بعضی افراد جان خود را برای این اتفاق ساده به خطر می اندازند.

به گزارش پورتال۱ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سال ۲۰۱۴ سال سلفی بود و سال ۲۰۱۵ سال گرفتن سلفی‌های هنری می باشد که اکنون به مرحله خطرناکی رسیده می باشد. مردم برای گرفتن یک عکس تقریبا خودشان را به کشتن می‌دهند.

عکس سلفی گرفتن عکس سلفی مرگ

سلفی (Selfie) عکس‌هایی می باشد که مردم با وب‌کم یا گوشی‌های موبایل از خود می‌گیرند و در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌کنند. در روسیه در سال جاری چندین نفر تاکنون به خاطر گرفتن یک سلفی جان خود را از دست داده‌اند. در یکی از موارد دو مرد در کوه‌های اورال هنگامی که قصد داشتند موقع کشیدن ضامن یک نارنجک دستی از خودشان عکس بگیرند کشته شدند.
 
در ماه ژوئن (خردادماه) جوانی که تازه از دانشگاه فارغ‌التحصیل شده بود قصد داشت در حالی که از پل مسکو آویزان شده از خودش عکس بگیرد که سقوط کرد و جان داد. به تازگی یک پسر ۱۷ ساله‌ هم در منظقه وولوگدا وقتی می‌خواست بالای پشت‌بام برای اینستاگرامش عکس بگیرد، سقوط کرد و مرد. او قبل از این‌که سقوط کند در حالی که روی پشت‌بام ژست گرفته بود، از خودش چندین عکس گرفته بود اما تلاش کرده بود عکس‌های بیشتر و بهتری بگیرد.

عکس سلفی گرفتن عکس سلفی مرگ
قاتلی خاموش به اسم کوچک سلفی

 
در آمریکا هم به تازگی مردی که می‌خواست با هدف قرار دادن گردنش با تفنگ در مقابل دوربین، سلفی بگیرد، به خودش شلیک کرد و مرد. تعداد کسانی که امسال به خاطر گرفتن سلفی کشته شده‌اند از تعداد آنهایی که بر اثر حمله کوسه کشته شده‌اند بیشتر می باشد. دست‌کم ۱۲ نفر تاکنون موقع عکاسی از خودشان مرده‌اند در حالی که تلفات ناشی از حمله کوسه در همین مدت فقط هشت نفر بوده می باشد.
 
مدیر یک مرکز تفریحی در دنور آمریکا در وبلاگش نوشته می باشد گاهی مردمی را می‌بینیم که از دسته‌های عکاسی استفاده می‌کنند تا هر چه بیشتر به خرس‌ها نزدیک شوند و با آنها سلفی بگیرند.
 
روسیه کارزاری را برای هشدار در مورد خطر مرگ ناشی از سلفی به راه انداخته می باشد. بعد از اینکه گاومیش‌ها چندین نفر را موقع گرفتن سلفی شاخ زدند و زخمی کردند، مسئولان پارک ملی یلواستون در ایالت وایومینگ آمریکا یک اطلاعیه هشدارآمیز در این مورد منتشر کردند. وزارت کشور روسیه هم پس از وقوع چندین مرگ و میر، کارزاری را برای هشدار در مورد خطر مرگ ناشی از سلفی گرفتن به راه انداخته می باشد. در اطلاعیه‌ای که در این مورد منتشر شده از جمله آمده می باشد “عکاسی با تفنگ می‌تواند منجر به مرگ شود.” همچنین در این اطلاعیه فهرستی از مکان‌های خطرناک برای سلفی گرفتن آمده می باشد. بالای پشت بام، بالای دکل‌ها، مقابل قطار، کنار حیوانات وحشی از جمله نقاطی می باشد که وزارت کشور روسیه آنها را برای سلفی گرفتن خطرناک دانسته می باشد.

عکس سلفی گرفتن عکس سلفی مرگ

قاتلی خاموش به اسم کوچک سلفی

 
دولت فرانسه هم در اقدامی مشابه با روسیه، پوستری منتشر کرده می باشد که از شهروندان می‌خواهد در نقاطی مثل جلوی قطار، اتومبیل یا با خرس‌ها از خودشان سلفی نگیرند. لی تامپسون که به خاطر گرفتن عکسی از خودش بالای مجسمه معروف مسیح در ریو دوژانیروی آرژانتین معروف شد می‌گوید: “مردم عکس آدم‌هایی مثل من را می‌بینند و این‌که چطور عکس‌شان در سراسر جهان پخش شد و بعد به فکر پیدا کردن راهی برای معروف شدن می‌افتند.”
 
بر اساس نتایج مطالعه‌ای که در دانشگاه اوهایو آمریکا منتشر شده می باشد کسانی که سلفی‌های زیادی از خودشان در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌کنند درجه خودشیفتگی‌‌ و اختلال‌های روانی‌شان بالا می باشد.
 
جسی فوکس، مدیر این تیم تحقیقاتی می‌گوید ارزش هر سلفی به تعداد لایک‌ها و نظرهایی می باشد که پای آن می‌آید. به گفته او “این روزها تعداد لایک‌ها و نظرها راهی برای محاسبه میزان محبوبیت می باشد. دیگر انتشار عکس معمولی از خودتان کافی نیست چون همه همین کار را می‌کنند. هر چه کار عجیب‌تری بکنید لایک‌ها و نظرهای بیشتری می‌گیرید.”
 
در میان فهرست ۲۵ نمونه از خطرناک‌ترین سلفی‌های دنیا می‌توانید تصویر مردی را ببینید که در کنار یک شیر ژست گرفته می باشد. در یک عکس دیگر مردی در حالی که از دست یک گاو نر فرار می‌کند از خودش سلفی می‌گیرد. لی تامسون که یک عکاس حرفه‌ای می باشد می‌گوید من آدمی نیستم که مدام سلفی بگیرم و این عکس را هم به خاطر کارم گرفتم. اما اذعان می‌کند موضوع سلفی گرفتن‌های خطرناک داغ و حتی از کنترل خارج شده می باشد. او به عکاسان توصیه می‌کند که “موقع عکاسی خلاق باشید اما خودتان را به خطر نیندازید.”

مرگ به خاطر گرفتن عکس سلفی + عکس

منبع : پورتال۱

لطفا نظر خود را درباره مرگ به خاطر گرفتن عکس سلفی + عکس با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ نفسم تو عشق دلم تو سالار بحیرایی

دانلود آهنگ نفسم تو عشق دلم تو با ما باشید با ♫ دانلود اهنگ نفسم تو عشق دلم تو باید فقط بشی مال خودم تو با صدای سالار بحیرایی به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫ Download Old Music BY : Salar | Nafasam To With Text And 2 Quality …

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ فراز فلاحی تنها

دانلود آهنگ جدید فراز فلاحی تنها در این ساعت ♫ دانلود اهنگ تنها با صدای فراز فلاحی به همراه تکست و بهترین کیفیت آماده کرده ایم ♫ Download New Music BY : Faraz Fallahi | Tanha With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa موزیکفا • دانلود آهنگ …

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ وندار مر خوت

دانلود آهنگ جدید وندار مر خوت با موزیکفا همراه شوید با ♫ دانلود اهنگ مر خوت با صدای وندار به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫ Download New Music BY : Vandaar | Mar Khot With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa موزیکفا • دانلود آهنگ وندار …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا