مرکز آمار نرخ تورم شهریور ماه را ۱۳٫۶ درصد اعلام کرد

مرکز آمار نرخ تورم شهریور ماه را ۱۳٫۶ درصد اعلام کرد

براین اساس، شاخص کل (بر مبنای ۱۳۹۰=۱۰۰) در شهریور ماه سال ۱۳۹۴ عدد۲۱۶٫۸ را نشان می دهد که نسبت به ماه قبل ۰٫۹ درصد افزایش داشته می باشد.

پورتال ۱مرکز آمار ایران تورم نقطه به نقطه مناطق شهری برای شهریور ماه امسال را ۱۱٫۶ درصد و نرخ تورم ماهانه را ۱۳٫۶ درصد اعلام کرد. نرخهای اعلام شده نسبت به مردادماه امسال کاهش یافته می باشد.

مرکز آمار ایران با انتشار گزارشی شاخص قیمت کالاها و خدمات مصرفی خانوارهای شهری کشور در شهریورماه سال ۱۳۹۴ براساس سال پایه ۱۳۹۰ را اعلام کرد.

براین اساس، شاخص کل (بر مبنای ۱۳۹۰=۱۰۰) در شهریور ماه سال ۱۳۹۴ عدد۲۱۶٫۸ را نشان می دهد که نسبت به ماه قبل ۰٫۹ درصد افزایش داشته می باشد.

افزایش شاخص کل نسبت به ماه مشابه سال قبل (تورم نقطه به نقطه) ۱۱٫۶ درصد می باشد که نسبت به همین اطلاع در ماه قبل (۱۱٫۵) افزایش یافته می باشد. درصد تغییرات شاخص کل (نرخ تورم شهری) در دوازده ماه منتهی به شهریورماه سال ۹۴ نسبت به دوره مشابه سال قبل۱۳٫۶ درصد می باشد که نسبت به همین اطلاع درمرداد ماه (۱۳٫۸ درصد) کاهش یافته می باشد.

شاخص گروه عمده خوراکی ها، آشامیدنی ها و دخانیات در این ماه به رقم ۲۵۱٫۷ رسید که نسبت به ماه قبل ۰٫۲درصد کاهش داشته می باشد. شاخص گروه اصلی خوراکی ها در ماه مورد بررسی به عدد ۲۴۹٫۹ رسید که نسبت به ماه قبل۰٫۳ درصدکاهش داشته می باشد.

شاخص گروه اصلی خوراکی ها نسبت به ماه مشابه سال قبل ۹٫۶ درصد افزایش نشان می دهد و نرخ تورم دوازده ماهه این گروه ۱۱٫۱ درصد می باشد.

شاخص گروه عمده خوراکی ها، آشامیدنی ها و دخانیات نسبت به ماه مشابه سال قبل ۹٫۴ درصد افزایش نشان می دهد و درصد تغییرات این گروه در دوازده ماه منتهی به شهریور ماه ۹۴نسبت به دوره مشابه سال قبل ۱۰٫۸ درصد می باشد که نسبت به همین اطلاع در شهریورماه (۱۰٫۸ درصد) افزایش یافته می باشد.

شاخص گروه عمده کالاهای غیرخوراکی و خدمات در شهریورماه ۹۴ به رقم ۲۰۴٫۸ رسید که نسبت به ماه قبل افزایش نشان می دهد. میزان افزایش شاخص گروه عمده کالاهای غیرخوراکی و خدمات نسبت به ماه مشابه سال قبل۱۲٫۶ درصد بوده و نرخ تورم دوازده ماه منتهی به شهریور ماه سال ۱۳۹۴ نسبت به دوره مشابه سال قبل این گروه ۱۵٫۱ درصد می باشد که نسبت به تورم دوازده ماهه منتهی به مردادماه (۱۵٫۱ درصد) کاهش یافته می باشد.

مرکز آمار نرخ تورم شهریور ماه را ۱۳٫۶ درصد اعلام کرد

منبع : پول نیوز

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار
روحانی: اینکه بگویند سیاست خارجی بی فایده است و ما مشکلات را حل می کنیم، ممکن نیست

تلاش دولت این بود که امید را نسبت به آینده به وجود آورد و جلوی برخورد نظامی و جنگ را بگیرد و این کار را روزانه انجام داده است یعنی امروز و دیروز؛ لینک منبع- [عصرایران][فرارو] استخدام وش در یک شرکت تولیدی استخدام مشهد تصاویر افتتاح نخستین موزه هوایی ایران

اخبار
حضور «فروشنده‌های خاص» در بازار مسکن

مشاوران املاک از افزایش اندک تعداد فروشنده‌های پول لازم در بازار مسکن خبر می‌دهند. لینک منبع- [عصرایران][فرارو] پیروزی بر ژاپن در سرزمین افتاب غیرت ایرانی نمایان شد پرسپولیس تاوان کسب تجربه جوانانش را می دهد مربی بهتر از

اخبار
مهلت ثبت نام یارانه معیشتی تا ۳۰ دی ماه

ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی وزارت کار زمان ثبت نام را تا پایان دی ماه تمدید کرد. امروز سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی از تمدید مهلت ثبت درخواست در سامانه معیشتی hemayat.mcls.gov.ir برای سرپرستان خانواری که در لیست یارانه‌بگیران نقدی نیستند؛ اما متقاضی دریافت بسته معیشتی هستند …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا