مردی که همه را تکذیب می‌کند

مردی که همه را تکذیب می‌کند

لطفا در ادامه را مردی که همه را تکذیب می‌کند را ببینید.

 مردی که همه را تکذیب می‌کند

 

9406-19t3151

از تکذیب مخالفت با حکم رهبری تا تکذیب سخنان احمدی‌مقدم


بیش از دو سال از کنار رفتن احمدی‌نژاد از ریاست جمهوری می‌گذرد. در این مدت خبرهای زیادی از وی در رسانه‌ها منتشر نشده اما بسیاری از اندک خبرهای منتشره هم از سوی وی تکذیب شده می باشد.

 

  بیش از دو سال از کنار رفتن احمدی‌نژاد از ریاست جمهوری می‌گذرد. در این مدت خبرهای زیادی از وی در رسانه‌ها منتشر نشده می باشد و اندک خبرهای منتشره نیز، در بسیاری موارد از سوی دفتر وی تکذیب شده می باشد. آخرین خبر تکذیبی مربوط به مصاحبه سردار احمدی مقدم می باشد که مسائل زیادی درباره فتنه ۸۸ و فعالیت احمدی‌نژاد در آن زمان، از سوی رییس سابق نیروی انتظامی مطرح شده می باشد. در این مطالب، ابتدا نکاتی درباره تکذیبیه‌های دفتر احمدی‌نژاد مطرح و سپس جدول تمامی این تکذیبیه‌ها را ارائه خواهیم کرد.

 

۱- نوع جدیدی از تکذیب
در برخی تکذیبیه‌های دفتر رییس‌جمهور سابق نکته جالبی به چشم می‌خورد و آن‌هم تکذیب یک مصاحبه یا خبر به صورت کلی و بدون اشاره به جزئیات آن می باشد. این بحث درباره آخرین تکذیبیه دفتر احمدی‌نژاد مصداق دارد. در آخرین تکذیبیه که مربوط به مصاحبه سردار احمدی مقدم می باشد، به صورت کلی گفته شده می باشد: «ازآنجاکه برخی از رسانه‌ها به نقل از آقای اسماعیل احمدی مقدم، فرمانده سابق نیروی انتظامی، مطالب بی‌اساسی را در موضوع انتخابات سال ۱۳۸۸ و حوادث بعدی آن به دکتر احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور سابق منتسب کرده‌اند، شایسته تأکید می‌داند که این‌گونه مطالب، کاملاً خلاف واقع و نادرست می باشد.» در این تکذیبیه معلوم نیست کجای صحبت‌های احمدی مقدم تکذیب شده می باشد و جوری وانمود شده می باشد که تمامی صحبت‌ها و ادعاهایی وی درباره احمدی‌نژاد کذب می باشد!

۲- تکذیبیه‌هایی که با مدارک مستند روبرو شد
برخی مواردی که از سوی دفتر احمدی‌نژاد تکذیب شد، از سوی افرادی که مدعی بودند پیگیری و مستندات مربوط به آن‌ها ارائه شد. یکی از آن‌ها مربوط به ادعای دفتر احمدی‌نژاد مبنی بر کذب بودن مصاحبه با دانشمندان هسته‌ای در زمان ایشان می باشد که از سوی آقای ظریف مطرح شده بود.

پس از تکذیب این ادعا، روابط عمومی وزارت امور خارجه بیانیه‌ای صادر کرد و در آن «از اتهام نشر اکاذیب به وزیر امور خارجه کشور، ابراز تأسف کرد. در این اطلاعیه، این اتهام «در زمان مناسب»، «قابل پیگیری حقوقی» اعلام شده می باشد. همچنین در اطلاعیه روابط عمومی وزارت امور خارجه، دفتر رئیس دولت‌های نهم و دهم به اطلاعات نهادهای مسئول داخلی و همچنین گزارش‌های رسمی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی که در پورتال آژانس قابل دسترس می باشد، ارجاع داده.»

پس از مطرح شدن این مباحث در پورتال‌های مختلف ادعای دفتر احمدی‌نژاد مبنی بر عدم مصاحبه با دانشمندان هسته‌ای در دوره وی رد شد و استنادات زیادی دراین‌باره ارائه شد. در یکی از استنادها که مربوط به مصاحبه دبیر زمان شورای عالی امنیت ملی در سال ۸۶، با خبرگزاری ایسنا می باشد، علی لاریجانی می‌گوید: «مسائل گذشته حل شده و مسائل حال در حال اتمام می باشد … در مقابل چه‌چیزی به آن‌ها دادیم؟ چند تا دسترسی، مصاحبه با چند نفر و ارائه اطلاعات و از مسئله عبور کردیم، اما تعهد حقوقی (در چارچوب پروتکل الحاقی) نداشتیم.»[1]


۳- رییس‌جمهوری که معلوم نیست منبع رسمی تکذیبیه‌هایش کیست
یکی از مواردی که در تکذیبیه احمدی‌نژادی‌ها به چشم می‌خورد، عدم منبع مشخص برای پیگیری تکذیب‌هاست به صورتی که یک بار روابط عمومی دانشگاه غیرقانونی ایرانیان تکذیب می‌کند، یک روز دفتر رییس‌جمهور سابق، روز دیگر رییس دفتر زمان رییس‌جمهور و در روزهای دیگر دوست و همکار قدیمی، آنچه مشخص می باشد، عدم سازمان‌دهی میان نیروهای رییس‌جمهور سابق می باشد به‌نحوی‌که هر که از دستش بربیاید، تکذیبیه‌ای برای حمایت از احمدی‌نژاد صادر خواهد کرد.

 

 

گردآوری و ویرایش : پورتال پورتال ۱

با نظر دادن خود درباره پست مردی که همه را تکذیب می‌کند ما در جهت فعالیت بهتر پورتال تشویق نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ نفسم تو عشق دلم تو سالار بحیرایی

دانلود آهنگ نفسم تو عشق دلم تو با ما باشید با ♫ دانلود اهنگ نفسم تو عشق دلم تو باید فقط بشی مال خودم تو با صدای سالار بحیرایی به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫ Download Old Music BY : Salar | Nafasam To With Text And 2 Quality …

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ فراز فلاحی تنها

دانلود آهنگ جدید فراز فلاحی تنها در این ساعت ♫ دانلود اهنگ تنها با صدای فراز فلاحی به همراه تکست و بهترین کیفیت آماده کرده ایم ♫ Download New Music BY : Faraz Fallahi | Tanha With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa موزیکفا • دانلود آهنگ …

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ وندار مر خوت

دانلود آهنگ جدید وندار مر خوت با موزیکفا همراه شوید با ♫ دانلود اهنگ مر خوت با صدای وندار به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫ Download New Music BY : Vandaar | Mar Khot With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa موزیکفا • دانلود آهنگ وندار …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا