مبلغ اسلامی در دمشق در گفت‌‌وگو با فارس: آل سعود اساس مشکلات جهان اسلام هست/عربستان مناسک حج را تحریف می‌کند

مبلغ اسلامی در دمشق در گفت‌‌وگو با فارس: آل سعود اساس مشکلات جهان اسلام هست/عربستان مناسک حج را تحریف می‌کند

پورتال یک آرشیو وب فارسی:فارس: مبلغ اسلامی در دمشق در گفت‌‌وگو با فارس:
آل سعود اساس مشکلات جهان اسلام هست/عربستان مناسک حج را تحریف می‌کند
مبلغ اسلامی در دمشق رژیم آل سعود را اساس مشکلات در جهان اسلام خواند و گفت: سازمان همکاری اسلامی هم تا زمانی که تحت سیطره حاکمان مزدور بر شیخ‌نشین‌های خلیج فارس هست، برای مدیریت حج کفایت ندارد.

خبرگزاری فارس: آل سعود اساس مشکلات جهان اسلام هست/عربستان مناسک حج را تحریف می‌کند

«علی الحقانی» مبلغ اسلامی در دمشق در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس رژیم حاکم آل سعود را اساس مشکلات جهان اسلامی خواند و گفت: بیش‌تر کشورهای اسلامی از سوی مزدوران آمریکا و انگلیس اداره می‌شود. وی افزود: به اطمینان باید گفت، وهابیتی که بر سرزمین‌های مقدس مکه مکرمه و مدینه منوره حکومت می‌کند، در برگیرنده اندیشه‌هایی نابود کننده دین هست، چرا که خواهان کشتار، تکفیر، دشمنی، طائفه‌گرایی و کاشتن بذر فتنه در بین مسلمانان، تخریب کشورهای اسلامی و گسترش جنگ‌ها در راستای منافع صهیونیستی آمریکایی هست. شیخ الحقانی گفت: پیش از این وهابیت خبیث با تخریب قبور ائمه بقیع (علیهم السلام) و حمله به اماکن مذهبی و مقدس مذاهب دیگر مسلمانان و کشتار بی‌رحمانه بسیاری از اهل تسنن و تشیع، اثبات کرده‌اند که برای برآورده شدن خواسته اربابان غربی خود حاضر هستند هر اقدام شنیعی را انجام دهند. این مبلغ اسلامی با انتقاد از شیوه مدیریت حج از سوی رژیم آل سعود گفت: اینکه گفته می‌شود اداره حج به سازمان همکاری اسلامی سپرده شود، به نظر من فایده‌ای مطلوب ندارد، چرا که اکثر رهبران کشورهای اسلامی مزدوری بیش نیستند و رهبر واقعی سازمان همکاری اسلامی پول شیخ‌نشین‌های خلیج فارس هست. شیخ الحقانی همچنین اقدام رژیم آل سعود در عوض جلوه‌های تاریخی اسلامی در حرم مکی را محکوم و تاکید کرد: این‌ها تلاشی برای تحریف مناسک حج هست. وی در پایان سخنان خود ابراز امیدواری کرد که مسلمانان جهان دست در دست یکدیگر آل سعود را از اداره حج برکنار کرده و مدیریت این فریضه الهی را به دست طرف‌هایی لایق بسپارند. انتهای پیام/.  

۹۴/۰۶/۲۹ – ۱۰:۳۰

مبلغ اسلامی در دمشق در گفت‌‌وگو با فارس: آل سعود اساس مشکلات جهان اسلام هست/عربستان مناسک حج را تحریف می‌کند

تهیه و گردآوری : پورتال ۱

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار
روحانی: اینکه بگویند سیاست خارجی بی فایده است و ما مشکلات را حل می کنیم، ممکن نیست

تلاش دولت این بود که امید را نسبت به آینده به وجود آورد و جلوی برخورد نظامی و جنگ را بگیرد و این کار را روزانه انجام داده است یعنی امروز و دیروز؛ لینک منبع- [عصرایران][فرارو] تصمیمات جدید درباره وام ازدواج حواستان به استراحت پس از آسیب به سر باشد!

اخبار
حضور «فروشنده‌های خاص» در بازار مسکن

مشاوران املاک از افزایش اندک تعداد فروشنده‌های پول لازم در بازار مسکن خبر می‌دهند. لینک منبع- [عصرایران][فرارو] با عاملان نشر اکاذیب طبق قانون برخورد می شود تغییر در عادات غذایی کاری درست است؟

اخبار
مهلت ثبت نام یارانه معیشتی تا ۳۰ دی ماه

ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی وزارت کار زمان ثبت نام را تا پایان دی ماه تمدید کرد. امروز سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی از تمدید مهلت ثبت درخواست در سامانه معیشتی hemayat.mcls.gov.ir برای سرپرستان خانواری که در لیست یارانه‌بگیران نقدی نیستند؛ اما متقاضی دریافت بسته معیشتی هستند …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا