ماهینی: به من اتهام خیانت نزنید/ به طارمی راه ندادم گل بزند

ماهینی: به من اتهام خیانت نزنید/ به طارمی راه ندادم گل بزند

حسین ماهینی، مدافع راست سرباز تیم فوتبال ملوان گفت: «من آبرو و اعتبار خودم رو ذره ذره جمع کردم و تحت هیچ شرایطی هم حاضر نیستم از دستش بدهم.»

آفتاب :

بعد از دیدار پرسپولیس و ملوان که با برتری یک گله سرخپوشان همراه بود، عده‌ای به حسین ماهینی تهمت زدند که او به طارمی راه داده تا گل بزند. 

این مدافع راست بوشهری و همشهری مهدی طارمی در شبکه اینستاگرام خود نسبت به این صحبت‌ها پورتال یک نشان داد.

به گزارش خبرآنلاین؛ او در شبکه اینستاگرام خود نوشت: «سلام خدمت همگی.لازم دونستم یه سری مطالب رو عنوان کنم. من آبرو و اعتبار خودم رو ذره ذره جمع کردم و تحت هیچ شرایطی هم حاضر نیستم از دستش بدم چون خودم رو بیشتر هرچیزی دوست دارم.

یه سری دوستان که بعد بازی عنوان کردن من به عمد نخواستم توپ مهدی رو بگیرم لطفا یک بار دیگه صحنه ی گل رو ببنین و بعد منو متهم کنن به خیانت کاری، من تو هر تیمی بودم با جون و دل براش بازی کردم و الانم که تو ملوان هستم با تمام وجودم این کارو میکنم و خدا خودش شاهده.

اگه مهدی هم از من تشکر کرده بخاطر حرف‌های بعد اخراجشه که رفتم بهش گفتم حق نداری مصاحبه جنجالی کنی و خودتو ببری تو حاشیه.

همینطور که تا الان ملوان بالای جدول بوده از این به بعد هم خواهد بود. حتی در رده های بالاتر.»

ماهینی: به من اتهام خیانت نزنید/ به طارمی راه ندادم گل بزند

منبع : آفتاب نیوز

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار
روحانی: اینکه بگویند سیاست خارجی بی فایده است و ما مشکلات را حل می کنیم، ممکن نیست

تلاش دولت این بود که امید را نسبت به آینده به وجود آورد و جلوی برخورد نظامی و جنگ را بگیرد و این کار را روزانه انجام داده است یعنی امروز و دیروز؛ لینک منبع- [عصرایران][فرارو] چای سنا چیست؟ فواید چای سنا و خطرات مکمل سنا و دوز مصرفی Hay …

اخبار
حضور «فروشنده‌های خاص» در بازار مسکن

مشاوران املاک از افزایش اندک تعداد فروشنده‌های پول لازم در بازار مسکن خبر می‌دهند. لینک منبع- [عصرایران][فرارو] ویدیو جنوا ۰ ۲ یوونتوس اولین برد فصل یوونتوس در خانه جنوا هفته چهارم سری ا ۵ دقیقه پیش ارایه خدمات رایگان در کشتارگاه های خراسان رضوی

اخبار
مهلت ثبت نام یارانه معیشتی تا ۳۰ دی ماه

ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی وزارت کار زمان ثبت نام را تا پایان دی ماه تمدید کرد. امروز سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی از تمدید مهلت ثبت درخواست در سامانه معیشتی hemayat.mcls.gov.ir برای سرپرستان خانواری که در لیست یارانه‌بگیران نقدی نیستند؛ اما متقاضی دریافت بسته معیشتی هستند …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا