ماشین گلزنی رئال در آستانه ۵۰۰ تایی شدن

ماشین گلزنی رئال در آستانه ۵۰۰ تایی شدن

پورتال یک : لطفا در ادامه ماشین گلزنی رئال در آستانه ۵۰۰ تایی شدن را ببینید.

ماشین گلزنی رئال مادرید با زدن یک گل دیگر به رکورد ۵۰۰ گل در دوران حرفه‌ای خود می‌رسد و همچنین در آستانه شکستن رکورد گلزنی تاریخ لوس‌بلانکوس می باشد.

به گزارش ایسنا و به نقل از بلیچر ریپورت، کریستیانو رونالدو، ماشین گلزنی رئال مادرید در دو بازی اخیر موفق شده ۸ گل به ثمر برساند تا نشان دهد در اوج آمادگی به سر می‌برد. رونالدو با ۵ گلی که برابر اسپانیول به ثمر رساند،‌ توانست برترین گلزن رئال در تاریخ لیگا شود و با سه گلی هم که برابر شاختار دونتسک در لیگ قهرمانان به ثمر رساند علاوه بر اینکه توانست با ۸۰ گل زده برترین گلزن تاریخ اروپا شود، ۴۹۹ گل دوران حرفه‌ای‌اش را نیز برای رئال به ثمر رساند و اکنون تنها به یک گل نیاز دارد تا بتواند تعداد گل‌هایش را به عدد ۵۰۰ برساند. او این تعداد گل را برای تیم‌های اسپورتینگ، منچستریونایتد، رئال مادرید و تیم ملی پرتغال به ثمر رسانده می باشد.

کریستیانو رونالدو یک رکورد دیگر را نیز در اختیار گرفت و آن هم زدن بیشترین تعداد پنالتی در لیگ قهرمانان بود. او با دو پنالتی که برابر شاختار به ثمر رساند، تعداد پنالتی‌هایش را در اروپا به عدد ۱۱ رساند تا از این حیث نیز رکورددار شود.

کریستیانو رونالدو در حالی رکورد برترین گلزن رئال در تاریخ لیگا را به ثبت رساند که ۳۴۷ بازی زودتر از رائول توانست به این رکورد برسد و این نشان از بی‌نظیر بودن این مهاجم دارد. البته این را نیز باید عنوان کرد که رائول هیچ یک از گل‌هایش را از روی نقطه پنالتی به ثمر نرساند چرا که پنالتی‌زن رئال نبود ولی رونالدو نزدیک به یک پنجم از گل‌هایش را برای رئال مادرید از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

رونالدو حالا باید به این فکر کند که با زدن یک گل به رکورد ۵۰۰ گل حرفه‌ای در دوران فوتبالش برسد و با زدن دو گل برترین گلزن تاریخ رئال مادرید شود.

منبع : http://realmadrid63.com

تهیه و گردآوری : گروه سرگرمی تفریحی پورتال یک

امیدواریم که از ماشین گلزنی رئال در آستانه ۵۰۰ تایی شدن استفاده مناسب را برده باشید.لطفا نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ نفسم تو عشق دلم تو سالار بحیرایی

دانلود آهنگ نفسم تو عشق دلم تو با ما باشید با ♫ دانلود اهنگ نفسم تو عشق دلم تو باید فقط بشی مال خودم تو با صدای سالار بحیرایی به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫ Download Old Music BY : Salar | Nafasam To With Text And 2 Quality …

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ فراز فلاحی تنها

دانلود آهنگ جدید فراز فلاحی تنها در این ساعت ♫ دانلود اهنگ تنها با صدای فراز فلاحی به همراه تکست و بهترین کیفیت آماده کرده ایم ♫ Download New Music BY : Faraz Fallahi | Tanha With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa موزیکفا • دانلود آهنگ …

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ وندار مر خوت

دانلود آهنگ جدید وندار مر خوت با موزیکفا همراه شوید با ♫ دانلود اهنگ مر خوت با صدای وندار به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫ Download New Music BY : Vandaar | Mar Khot With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa موزیکفا • دانلود آهنگ وندار …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا