كارت بليت‌هاي مترو و اتوبوس تخفیف دار شد

كارت بليت‌هاي مترو و اتوبوس تخفیف دار شد

پورتال يک : لطفا كارت بليت‌هاي مترو و اتوبوس تخفیف دار شد را ببينيد.

ابوالفضل قناعتي، در گفت‌وگویی تصريح كرد: در آستانه سال جديد شاهد تحولات چشمگيري در سيستم حمل و نقل عمومي خواهيم بود كه همه اين تغييرات حداقل ۲۰درصد به روان‌سازي تردد خودروها در شهرستان كمك خواهد كرد.

ارائه كارت بليت‌هاي مترو و اتوبوس با تخفیف به محصلانپول‌نیوزعضو كميسيون حمل و نقل و عمران شوراي شهرستان تهران با اشاره به اينكه هرساله در آستانه بازگشايي مدارس و شروع سال تحصيلي جديد، پايتخت با افزايش ترافيك مواجه مي‌شود، گفت: به منظور كاهش تسهیل تردد محصلان و کاهش ترافیک، مطابق با مصوبات سال ۹۴ شوراي شهرستان، كارت‌بليت‌هاي مترو و اتوبوس‌ با تخفيف‌هايي تا سقف ۵۰درصد به دانش‌آموزان و دانشجويان تعلق مي‌گيرد.

به گزارش گروه حمل و نقل پول‌نیوز، ابوالفضل قناعتي، در گفت‌وگویی با تاكيد بر اينكه مترو و اتوبوس و به طور كلي استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومي تنها راهكار كاهش ترافيك مهرماهي پايتخت هست، تصريح كرد: در آستانه سال جديد شاهد تحولات چشمگيري در سيستم حمل و نقل عمومي خواهيم بود كه همه اين تغييرات حداقل ۲۰درصد به روان‌سازي تردد خودروها در شهرستان كمك خواهد كرد.

وي با اشاره به اينكه در هفته جاري ۱۰ رام قطار به شمار قطارهاي مسافربري مترو اضافه مي‌شود، ادامه داد: هر رام قطار، شامل ۷ واگن هست و با اضافه شدن اين قطارها شاهد خواهيم بود كه سرفاصله رسيدن قطارها به ايستگاه‌ها كاهش چشمگيري می يابد.

قناعتی همچنين از اضافه شدن ۲۰۰ دستگاه اتوبوس دو كابينه به ناوگان اتوبوسراني شهرستان تهران در آستانه سال تحصيلي جدید خبر داد و افزود: اين اتوبوس‌ها به تمامي خطوط اتوبوس‌راني شهرستان تهران افزوده مي‌شوند و اقدام به جابجايي درصد قابل توجهي از مسافران پايتخت خواهند كرد.

قناعتي به نوسازي ۶۰ اتوبوس برقي نيز پرداخت و عنوان كرد: يكي ديگر از تمهيدات حمل و نقلي مديريت شهري، ورود ۶۰ اتوبوس برقي بازسازي شده به ناوگان حمل و نقل عمومي هست كه در مسيرهای ۱۷ شهريور و ميدان شوش اضافه مي‌شوند تا از بار ترافيك احتمالي مهرماه تهران بكاهند.

عضو هیات رئيسه شوراي شهرستان آغاز به كار نيمه شمالي خط ۳ متروي تهران و جابجايي حدود ۶۰ هزار كودك استثنايي از سوي شهرداري تهران به صورت رايگان را دو تحول چشمگير ديگر پايتخت همزمان با بازگشايي مدارس خواند و گفت: هر ساله با آغاز سال تحصيلي جديد، شاهد به وجود آمدن گره‌هاي ترافيكي در خيابان‌هاي اصلي شهرستان هستيم كه بخش قابل توجهي از اين گره‌هاي ترافيكي با كمك سيستم حمل و نقل عمومي قابل رفع شدن هست.

وي ادامه داد: با توجه به ورود ناوگان جديد حمل و نقل عمومي هم به مترو و هم اتوبوس‌راني، معتقدم سال تحصيلي جديد تهران با حجم كمتري از ترافيك نسبت به سال قبل آغاز خواهد شد و كمتر شاهد  اتلاف وقتی‌ شهروندان در حجم انبوه خودروهاي در ترافيك مانده خواهيم بود.

قناعتي يكي از دلايل اصلي بروز ترافيك در ماه مهر را بي‌توجهي شهروندان به قوانين راهنمايي و رانندگي دانست و افزود: اگر شهروندان بكوشند همزمان با آغاز سال تحصيلي بيشتر به رعايت قوانين التزام داشته باشند، كمتر شاهد بروز گره‌هاي ترافيكي خواهيم بود. ضمن آنكه خانواده‌ها نيز تلاش كنند فرزندان‌شان را حتي الامكان با استفاده از وسايل حمل و نقل عمومي جابجا كنند.

عضو كميسيون حمل و نقل شوراي شهرستان همچنين به آن دسته از شهرونداني كه زمان آغاز به كارشان بر عهده‌ خودشان هست، همچون كسبه، توصيه كرد در روزهاي ابتدايي مهرماه، برنامه ترددشان را طوری تنطیم کنند که همزمان با محصلان و کادر آموزشی شهرستان از خانه خارج نشوند تا تلاقي زمان تردد‌شان با این قشر از شهروندان منجر به ترافيك بیشتر در خيابان‌هاي تهران نشود.

كارت بليت‌هاي مترو و اتوبوس تخفیف دار شد

تهيه و گردآوري : پورتال يک

لطفا نظر خود را درباره كارت بليت‌هاي مترو و اتوبوس تخفیف دار شد با ما درميان بگذاريد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ نفسم تو عشق دلم تو سالار بحیرایی

دانلود آهنگ نفسم تو عشق دلم تو با ما باشید با ♫ دانلود اهنگ نفسم تو عشق دلم تو باید فقط بشی مال خودم تو با صدای سالار بحیرایی به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫ Download Old Music BY : Salar | Nafasam To With Text And 2 Quality …

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ فراز فلاحی تنها

دانلود آهنگ جدید فراز فلاحی تنها در این ساعت ♫ دانلود اهنگ تنها با صدای فراز فلاحی به همراه تکست و بهترین کیفیت آماده کرده ایم ♫ Download New Music BY : Faraz Fallahi | Tanha With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa موزیکفا • دانلود آهنگ …

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ وندار مر خوت

دانلود آهنگ جدید وندار مر خوت با موزیکفا همراه شوید با ♫ دانلود اهنگ مر خوت با صدای وندار به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫ Download New Music BY : Vandaar | Mar Khot With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa موزیکفا • دانلود آهنگ وندار …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا