قطع دست زن هندی توسط کارفرمای سعودی

قطع دست زن هندی توسط کارفرمای سعودی

وبسایت تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه قطع دست زن هندی توسط کارفرمای سعودی را ببینید.

اخبار حوادث ، قطع دست زن هندی توسط کارفرمای سعودی:  در پی قطع دست راست یک زن هندی به دست کارفرمای سعودی‌اش، وزارت خارجۀ هند مراتب اعتراض خود را به مقامات عربستان اعلام کرده هست.

قطع دست،زن هندی،سعودی


به گزارش پورتال یک به نقل از خبرنگاران جوان، سوشما سواراج، وزیر امور خارجۀ هند با «غیرقابل قبول» خواندن این حادثه گفت که دولت هند گفت‌وگو در بارۀ این مساله را با مقامات عربستان آغاز کرده هست.

سواراج، در حساب اینترنتی خود در شبکۀ اجتماعی توئیتر نوشت: «این غیرقابل قبول هست. ما این موضوع را با مقامات عربستان در میان گذاشته‌ایم. سفارت ما با قربانی در ارتباط هست. بریدن دست یک بانوی هندی- ما بسیار از شیوۀ وحشیانۀ برخورد با این بانوی هندی در عربستان سعودی ناراحت هستیم.»

در همین حال، ویکاس سواروپ، سخنگوی وزارت خارجۀ هند گفت که دهلی نو همچنان «به دنبال اجرای عدالت برای قربانی» خواهد بود.

وی افزود: سفارت ما در ریاض این موضوع را با وزارت امور خارجۀ عربستان در میان گذاشته و خواهان اقدام جدی و اشد مجازات برای عامل آن شده هست.

سواروپ همچنین گفت که هند به صورت مستقل نیز تفحص در خصوص این حادثه را آغاز کرده هست و خواستار اقامۀ دعوی به جرم اقدام به قتل عمد علیه مجرم هست.

پورتال یک شدید مقامات هندی چند روز پس از قطع دست راست کاستوری مونیراتینام، زنی ۵۸ساله و اهل منظقه چِنای در هند، آغاز شد. گفته می‌شود که او در تلاش برای فرار از بدرفتاری کارفرمایش بوده هست.

رسانه‌های هندی به نقل از خواهر این زن نوشته‌اند: «وقتی که او قصد داشت از آزار و شکنجه فرار کند، زنی که کارفرمای او بود، دست راستش را قطع کرد. او به زمین افتاد و نخاع او آسیب جدی دید.»

اعضای خانوادۀ این زن گفته‌اند که وی هم اکنون در ریاض بستری شده و «وضعیت او بحرانی» هست.

خانوادۀ این زن هندی می‌گویند که کارفرمای سعودی وی را شکنجه می‌کرده هست و از غذا میل کردن محروم بوده هست.

مقامات سعودی هنوز در این باره اظهار نظری نکرده‌اند.

صدها مرد و زن هندی در عربستان سعودی به عنوان خدمتکار خانگی و کارگر مشغول به کار هستند.

عربستان سعودی در سال‌های گذشته، افرادی از کشورهای مختلف از جمله پاکستان، سریلانکا، بنگلادش، فیلیپین و اندونزی را گردن زده هست.

در تاریخ در تاریخ ۲۷ فروردین، عربستان سعودی سر یک خدمتکار زن اندونزیایی را از بدن جدا کرد. این حادثه تنها ۲ روز پس از اعدام زن دیگری از این کشور آسیای جنوب شرقی اتفاق افتاد.

قطع دست زن هندی توسط کارفرمای سعودی

منبع : پورتال یک

لطفا نظر خود را درباره قطع دست زن هندی توسط کارفرمای سعودی با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ نفسم تو عشق دلم تو سالار بحیرایی

دانلود آهنگ نفسم تو عشق دلم تو با ما باشید با ♫ دانلود اهنگ نفسم تو عشق دلم تو باید فقط بشی مال خودم تو با صدای سالار بحیرایی به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫ Download Old Music BY : Salar | Nafasam To With Text And 2 Quality …

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ فراز فلاحی تنها

دانلود آهنگ جدید فراز فلاحی تنها در این ساعت ♫ دانلود اهنگ تنها با صدای فراز فلاحی به همراه تکست و بهترین کیفیت آماده کرده ایم ♫ Download New Music BY : Faraz Fallahi | Tanha With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa موزیکفا • دانلود آهنگ …

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ وندار مر خوت

دانلود آهنگ جدید وندار مر خوت با موزیکفا همراه شوید با ♫ دانلود اهنگ مر خوت با صدای وندار به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫ Download New Music BY : Vandaar | Mar Khot With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa موزیکفا • دانلود آهنگ وندار …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا