قصد بارداری با سابقه بیماران قلبی

قصد بارداری با سابقه بیماران قلبی

وبسایت تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه قصد بارداری با سابقه بیماران قلبی را ببینید.

بیماران قلبی همیشه نگران دوران بارداری شان هستند و به نظر برسد به درستی ندانند بارداری برای آنها مجاز هست یا نه.

بیماران قلبی همیشه نگران دوران بارداری شان هستند و به نظر برسد به درستی ندانند بارداری برای آنها مجاز هست یا نه. دکتر حقگو در این باره می گوید: تمام افرادی که سابقه بیماری های قلبی دارند، حتما باید قبل از بارداری با پزشک معالج خود مشورت کنند.

در واقع بارداری برای بعضی از بیماران قلبی کم خطر یا بی خطر خواهد بود، در حالی که برای بعضی می تواند بسیار خطرناک و مهلک باشد. وی تاکید می کند: مشاوره با پزشک قبل و حین بارداری برای بیماران قلبی ضروری هست. علاوه بر این، داروهایی که برای درمان مشکلات قلبی مصرف می شود نیز ممکن هست برای جنین خطرناک بوده و به همین دلیل باید با نظر پزشک معالج نوع دارو، میزان و زمان استفاده از آن تعیین شود.

اگر بیمار قلبی و ریوی هستید و قصد بارداری دارید

گاهی ممکن هست مشکلات قلبی بدون وجود سابقه بیماری در دوران بارداری نمایان شود. در چنین شرایطی چه کار باید کرد تا مادر و جنین سالم بمانند؟ دکتر حقگو در پاسخ می گوید: علائمی مانند تنگی نفس خفیف در دوران بارداری تا حدی طبیعی هست، ولی چنانچه تنگی نفس پیشرونده بوده و با گذشت ماه های بارداری پیشرفت کند یا هنگام درازکشیدن ایجاد شود، حتما باید مورد توجه قرار گیرد. سرفه های شبانه، سرفه خونی، درد قفسه سینه و غش هم ممکن هست نشانه ای از بیماری های قلبی باشد که باید به آنها توجه شود.

بارداری هیچ تاثیر قابل پیش بینی بر آسم ندارد؛ به طوری که در یک سوم موارد آسم در دوران بارداری بهتر می شود، در یک سوم موارد تغییری نداشته و برای یک سوم افراد هم ممکن هست مشکل شان تشدید شود. بنابراین نمی توان در این مورد نظری قطعی داشت ولی معمولا احتمال تشدید بیماری برای کسانی که قبل از بارداری دچار آسم شدید هستند، بیشتر هست و به ویژه اگر زایمان به روش سزارین انجام شود، پس از آن احتمال تشدید آسم بیشتر از زایمان طبیعی خواهد بود.

بیماران مبتلا به آسم در دوران بارداری باید با نظر پزشک از داروهای مخصوص استفاده کنند تا حملات آسم در این دوران رخ ندهد.

نی‌نی‌بان جدیدترین و بهترین مطالب خود را در تلگرام و از طریق سه کانال «راهنمای بارداری»، «کودک‌یاری» و «سلامت جنسی» در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد.

قصد بارداری با سابقه بیماران قلبی

منبع : نی نی بان

لطفا نظر خود را درباره قصد بارداری با سابقه بیماران قلبی با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ نفسم تو عشق دلم تو سالار بحیرایی

دانلود آهنگ نفسم تو عشق دلم تو با ما باشید با ♫ دانلود اهنگ نفسم تو عشق دلم تو باید فقط بشی مال خودم تو با صدای سالار بحیرایی به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫ Download Old Music BY : Salar | Nafasam To With Text And 2 Quality …

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ فراز فلاحی تنها

دانلود آهنگ جدید فراز فلاحی تنها در این ساعت ♫ دانلود اهنگ تنها با صدای فراز فلاحی به همراه تکست و بهترین کیفیت آماده کرده ایم ♫ Download New Music BY : Faraz Fallahi | Tanha With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa موزیکفا • دانلود آهنگ …

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ وندار مر خوت

دانلود آهنگ جدید وندار مر خوت با موزیکفا همراه شوید با ♫ دانلود اهنگ مر خوت با صدای وندار به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫ Download New Music BY : Vandaar | Mar Khot With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa موزیکفا • دانلود آهنگ وندار …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا