قاطعیت در تربیت کودک، بدانید چه می‌خواهید!

قاطعیت در تربیت کودک، بدانید چه می‌خواهید!

می تونید با استدلال صحبت کنید و درصدد راضی کردن او برایید. اما نباید در قبال گریه و زاری و سر و صدا خود را باخته و تصمیم خود را عوض دهید.

پرسش: با کودک چهار ساله ای که جدیدا در مغازه های مرتبط شروع به در خواست شدید برای خرید اسباب بازی و … می کند و در صورت عدم خرید گریه و سر و صدا ممکن می باشد بکند چه رفتاری خوب می باشد داشته باشیم (ساکن انگلیس هستیم که مراکز خرید بزرگ و جذابی دارد و بالاخره کودک – کم یا زیاد – چیز های جذابی می بیند)؟ در این سن تا چه حد می توان با کودک مخالفت کرد و آیا بی اعتنایی بهتر می باشد تا قضیه فراموش شود یا اینکه به او توضیح بدهیم؟

پاسخ:  لازم می باشد دراین امر قاطع باشید. به هیچ وجه لازم نیست و نباید تمامی تقاضاهای او مورد توجه و خرید قرار بگیره. ابتدا خوب فکر کنید و تصمیم صحیح را برای براوردن نیاز او بگیرید و اگر احساس کردید این نیاز جزو نیازهای ضروری نیست قاطعانه مخالفت کنید.

می تونید با استدلال صحبت کنید و درصدد راضی کردن او برایید. اما نباید در قبال گریه و زاری و سر و صدا خود را باخته و تصمیم خود را عوض دهید. در نهایت می تونید او را مورد بی اعتنایی قرار بدین و یا به او اخطار بدین که درصورت ادامه از فلان تفریح و یا موضوع خوشایند محروم می شود. داشتن روال ثابت و هماهنگ می تونه تکلیف رو برای کودک شما روشن کنه تا به مخالفت ادامه ندهد.

برای عضویت در خبرنامه نی نی بان و اطلاع از بهترین و پربیننده ترین مطالب، کافی می باشد یک بار فرم عضویت ما را از اینجا پر کنید.

قاطعیت در تربیت کودک، بدانید چه می‌خواهید!

تهيه و گردآوري : پورتال يک

لطفا نظر خود را درباره قاطعیت در تربیت کودک، بدانید چه می‌خواهید! با ما درميان بگذاريد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ نفسم تو عشق دلم تو سالار بحیرایی

دانلود آهنگ نفسم تو عشق دلم تو با ما باشید با ♫ دانلود اهنگ نفسم تو عشق دلم تو باید فقط بشی مال خودم تو با صدای سالار بحیرایی به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫ Download Old Music BY : Salar | Nafasam To With Text And 2 Quality …

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ فراز فلاحی تنها

دانلود آهنگ جدید فراز فلاحی تنها در این ساعت ♫ دانلود اهنگ تنها با صدای فراز فلاحی به همراه تکست و بهترین کیفیت آماده کرده ایم ♫ Download New Music BY : Faraz Fallahi | Tanha With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa موزیکفا • دانلود آهنگ …

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ وندار مر خوت

دانلود آهنگ جدید وندار مر خوت با موزیکفا همراه شوید با ♫ دانلود اهنگ مر خوت با صدای وندار به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫ Download New Music BY : Vandaar | Mar Khot With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa موزیکفا • دانلود آهنگ وندار …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا