فرکی: نمی‌خواستیم بازی به وقتی اضافه برود

فرکی: نمی‌خواستیم بازی به وقتی اضافه برود

پورتال یک آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: فرکی: نمی‌خواستیم بازی به وقتی اضافه برود خبرگزاری پانا: سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: نمی‌خواستیم در بازی با کارای شیراز بازی به ۱۲۰ دقیقه کشیده شود.
۱۳۹۴ شنبه ۲۸ شهريور ساعت ۱۹:۲۴

خبرگزاری پانا+حسین فرکی

به گزارش خبرگزاری پانا، حسین فرکی پس از پیروزی ۲ بر یک مقابل کارای شیراز در جام حذفی در نشست تفریحی گفت: ما در بازی امروز به برد فکر می‌کردیم می‌دانستیم حریف در خانه با حمایت تماشاگرانش به برد فکر می‌کند. کارا تیم قابل احترامی می باشد و مربی خوش فکری دارد که تیم استقلال اهواز را هم حذف کرده بود.
وی ادامه داد: به بازیکنانم توصیه کرده بودم که حریف را دست کم نگیرند زیرا آنها انگیزه بسیار زیادی مقابل ما داشتند.
در این بازی از همان نقطه‌ای گل خورده بودیم که به بازیکنان تذکر داده بودم در نیمه اول ما تیم برتر مسابقه بودیم و در نیمه دوم اصرار داشتیم که بازی با آرامش ادامه پیدا کند نمی‌خواستم بازیکنانم خسته و مصدوم شوند، زیرا پنجشنبه یک بازی خارج از خانه در لیگ داریم.
فرکی افزود: بعد از آنکه حریف گل زد سعی کردیم بازی را اداره کنیم و دوست نداشتیم بازی به وقتی اضافی کشیده شود. در نیمه دوم هم ما توپ و میدان را در اختیار داشتیم کارا تیم خوبی می باشد و آینده خوبی هم دارد.
فرکی در مورد اینکه کفاشیان گفته که تاج از او خواسته تا فغانی هوای تراکتورسازی را در هفته آخر لیگ داشته باشد گفت: این سوال ربطی به این بازی ندارد با این حال چون کفاشیان آدم شوخ‌ طبعی می باشد نمی‌دانم این حرف را به شوخی گفته یا آن را به جدی بیان کرده می باشد تا من جوابش را بدهم. 

فرکی: نمی‌خواستیم بازی به وقتی اضافه برود

تهیه و گردآوری : پورتال ۱

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار
روحانی: اینکه بگویند سیاست خارجی بی فایده است و ما مشکلات را حل می کنیم، ممکن نیست

تلاش دولت این بود که امید را نسبت به آینده به وجود آورد و جلوی برخورد نظامی و جنگ را بگیرد و این کار را روزانه انجام داده است یعنی امروز و دیروز؛ لینک منبع- [عصرایران][فرارو] مواد غذایی طبیعی برای خواب راحت! دونات به شیوه ترکیه

اخبار
حضور «فروشنده‌های خاص» در بازار مسکن

مشاوران املاک از افزایش اندک تعداد فروشنده‌های پول لازم در بازار مسکن خبر می‌دهند. لینک منبع- [عصرایران][فرارو] نیروگاه برق ۸۶۰ مگاواتی سیکل ترکیبی در مراغه ۳ بازیکن پرسپولیس بازی با تراکتور را از دست دادند

اخبار
مهلت ثبت نام یارانه معیشتی تا ۳۰ دی ماه

ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی وزارت کار زمان ثبت نام را تا پایان دی ماه تمدید کرد. امروز سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی از تمدید مهلت ثبت درخواست در سامانه معیشتی hemayat.mcls.gov.ir برای سرپرستان خانواری که در لیست یارانه‌بگیران نقدی نیستند؛ اما متقاضی دریافت بسته معیشتی هستند …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا