فرار از پایتخت داعش

فرار از پایتخت داعش

پورتال تفریحی پورتال ۱ :: لطفا در ادامه فرار از پایتخت داعش را ببینید.

اخبار سیاسی ، فرار از پایتخت داعش: در اثر حملات هوایی جنگنده های روسیه به شهرستان رقه مرکز خلافت خودخوانده گروه تروریستی داعش، فرماندهان این گروه به همراه خانواده هایشان شهرستان رقه در شرق سوریه را ترک کرده و به سمت موصل عراق می روند.

داعش،حملات هوایی،گروه تروریستی


به گزارش پورتال۱ به نقل از خبرنگاران جوان، روزنامه الاخبار چاپ لندن خبر از تخلیه بخش هایی از شهرستان رقه پس از شدت گرفتن حملات هوایی روسیه داده هست.

رقه از ۲۶ ماه پیش و پیش از اعلام خلافت خودخوانده گروه داعش، به اشغال جبهه النصره یکی از گروه های در ائتلاف با القاعده در آمد و پس از چند ماه گروه تروریستی داعش موفق شد جبهه النصره را از این شهرستان فراری داده و بر این شهرستان مسلط شود. هم اکنون این شهرستان مرکز خلافت خودخوانده داعش محسوب می شود.

بر اساس اعلام ستاد مشترک ارتش روسیه ، جنگنده های روسیه بیش از ۵۰ هدف را در شهرستان رقه بمباران کرده اند. ژنرال” آندری کارتاپولوف” از ستاد مشترک ارتش روسیه اعلام کرده هست در روزهای آتی نیز حملات به شهرستان رقه با شدت ادامه خواهد یافت. به گفته این مقام نظامی روسیه، این حملات شدید تمرکز گروه داعش را از بین برده هست.

روس ها از سه شنبه هفته گذشته حملات هوایی خود را به مناطق تحت تسلط گروه های تروریستی در سوریه آغاز کرده اند.  گزارش رسانه های غربی حاکی هست جنگنده های روسیه بیش از آنکه به اهداف تحت تسلط داعش حمله کنند، به مواضع نیروهای مسلح مخالف بشار اسد حمله می کنند.

دولت روسیه اعلام کرده هست حملات علیه گروه های تروریستی سوریه تا ۳ یا ۴ ماه آینده ادامه خواهد یافت.

همزمان مسعود بارزلانی رییس اقلیم کردستان عراق نیز از دولت روسیه خواسته هست به کردهای عراقی برای مسابقه با داعش کمک کند. اظهارات این مقام اقلیم کردستان عراق در حالی مطرح شده هست که مقامات عراقی نیز در روزهای گذشته چنین درخواستی از روسیه داشته اند.

بر اساس برخی گزارش های تایید نشده روسیه در عراق یک مرکز هماهنگی – اطلاعاتی به منظور مسابقه با گروه های تروریستی در سوریه تشکیل داده هست.

فرار از پایتخت داعش

منبع : پورتال۱

لطفا نظر خود را درباره فرار از پایتخت داعش با ما در میان بگذارید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ نفسم تو عشق دلم تو سالار بحیرایی

دانلود آهنگ نفسم تو عشق دلم تو با ما باشید با ♫ دانلود اهنگ نفسم تو عشق دلم تو باید فقط بشی مال خودم تو با صدای سالار بحیرایی به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫ Download Old Music BY : Salar | Nafasam To With Text And 2 Quality …

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ فراز فلاحی تنها

دانلود آهنگ جدید فراز فلاحی تنها در این ساعت ♫ دانلود اهنگ تنها با صدای فراز فلاحی به همراه تکست و بهترین کیفیت آماده کرده ایم ♫ Download New Music BY : Faraz Fallahi | Tanha With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa موزیکفا • دانلود آهنگ …

مطالب تفریحی
دانلود آهنگ وندار مر خوت

دانلود آهنگ جدید وندار مر خوت با موزیکفا همراه شوید با ♫ دانلود اهنگ مر خوت با صدای وندار به همراه تکست و بهترین کیفیت ♫ Download New Music BY : Vandaar | Mar Khot With Text And 2 Quality 320 And 128 On Music-fa موزیکفا • دانلود آهنگ وندار …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا