غذا را با لذت بخورید

غذا را با لذت بخورید

یک کارشناس طب سنتی گفت: اگر غذا با میل و اشتها خورده شود و فرد از نوش جان کردن غذا لذت ببرد, معده هم بهتر آن را در خود جای می‌دهد و هضم می‌کند.

تسنیم: سید جواد علوی درباره لذت از غذا نوش جان کردن اظهار داشت: اگر غذا با میل و اشتها خورده شود و فرد از نوش جان کردن غذا لذت ببرد, معده هم بهتر آن را در خود جای می‌دهد و می‌فشارد و هضم می‌کند.
 
به گفته وی بالعکس معده غذایی را که شخص از روی بی‌میلی مصرف کند و از آن لذت نبرد, محکم در بر نمی‌گیرد و طبعاً هضم آن نیز به خوبی انجام نمی‌شود.
 
این کارشناس طب سنتی بیان داشت: اگر جنس و خلط دو نوع غذا از نظر خوبی و بدی مساوی باشد, فرد باید نوعی از غذا را انتخاب کند که طبع به آن مایل تر هست و اشتهای بیشتری به آن دارد حتی اگر غذای مورد توجه, ارزش غذایی کمی داشته باشد.
 
علوی اضافه کرد: اما باید دانست که اگر ۲ نوع غذا وجود داشته باشد فرد باید غذایی را مصرف کند که ارزش غذایی بالاتری داشته و بدن از آن سود بیشتری می‌برد.
 
وی ادامه داد: اما اگر تفاوت تولید خلط در این نوع غذاهایی که وجود دارد, زیاد شود, باید غذایی مصرف شود که خون صالحی را تولید می‌کند.
 
این کارشناس طب سنتی خاطرنشان کرد: غذاهای لطیف مانند آبگوشت, زرده تخم مرغ عسلی, سیب, انار و … برای افراد سود بیشتری دارد.

غذا را با لذت بخورید

منبع : فردا نیوز

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اخبار
روحانی: اینکه بگویند سیاست خارجی بی فایده است و ما مشکلات را حل می کنیم، ممکن نیست

تلاش دولت این بود که امید را نسبت به آینده به وجود آورد و جلوی برخورد نظامی و جنگ را بگیرد و این کار را روزانه انجام داده است یعنی امروز و دیروز؛ لینک منبع- [عصرایران][فرارو] ارتش سوریه استفاده از تسلیحات جدید روسی را آغاز کرد چه عادت هایی پیری …

اخبار
حضور «فروشنده‌های خاص» در بازار مسکن

مشاوران املاک از افزایش اندک تعداد فروشنده‌های پول لازم در بازار مسکن خبر می‌دهند. لینک منبع- [عصرایران][فرارو] درمان های خانگی برای از بین بردن برخی کیست ها ی زنانه خود را برای همسرتان بیارایید

اخبار
مهلت ثبت نام یارانه معیشتی تا ۳۰ دی ماه

ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی وزارت کار زمان ثبت نام را تا پایان دی ماه تمدید کرد. امروز سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان بسته حمایت معیشتی از تمدید مهلت ثبت درخواست در سامانه معیشتی hemayat.mcls.gov.ir برای سرپرستان خانواری که در لیست یارانه‌بگیران نقدی نیستند؛ اما متقاضی دریافت بسته معیشتی هستند …

خرید کامپیوتر,خرید سخت افزار,خرید رم,خرید کارت گرافیک,خرید مانیتور,رم 8 گیگ DDR3,رم 8 گیگ DDR4,ثبت نام لاتاری آمریکا